|

"زنِ پیمان قاسم خانی" با این عکس دونفره رهنما رو قورت داد؛ بلخره دست از آرایش برداشت!

mitra ebrahimi shayanews

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی می باشد که زندگی پر عشقی رو ظاهرا داره و به تازگی هم با انتشار تصویری جذاب و دو نفره ابراز علاقه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده باحال ایرانی می بادش که سالهاست تو سینما و البته تلویزیون فعالیت داره و تا به حال سریال های طنز جذابی رو نویسندگی کرده شاید نمیدونستید ولی به دست ایشون نوشته شده!

اما پیمان خان همسر اولش بهاره رهنما بود که خب قطعا میدونید بعد از 24 سال این زندگی از هم پاشید و منجر به طلاق شد. بعد از اون پیمان قاسم خان که یه چند سالی تنها موند تا اینکه ملکه زندگیش رو پیدا کرد. میترا ابراهمی که دیگه دکترای روانشناسی کودک و نوجوان رو داره و عاشق حیواناته ظاهرا شرایط و زندگی آروم و با عشقی رو برای پیمان ساخت و این زوج حالا از کم حاشیه ترین زوج های مشهور هستند.

میترا ابراهیمی خب به دلیل اینکه خانوم هستش و معمولا خانوما بیشتر از آقایون تو اینستا ابراز علاقه میکنن، او نیز گهگاهی مواردی منتشر میکنه که نشون میده این زن و شوهر هنوز هم عاشقانه همو دوست دارن. وی به تازگی تصویری جذاب همراه با همسرش پیمان پست کرد که در ادامه مشاهده می کنید و مورد پسند کاربران بود.

Untitled

این تصویر با متنی عاشقانه همراه بود که جالبه بدونید با وجود اینکه میترا ابراهیمی بازیگر نیست اما بسیاری از هنرمندان با تیک آبی اومدن و براش کامنت گذاشتن اما اگه سری به پیج خانوم بهاره رهنما بزنید میبینید که دریغ از حتی یک نظر از سوی کاربران!

Untitled

جاذبه پیمان و زنش تو مونیخ!

میترا خانوم از زمانی که با پیمان قاسم خانی ازدواج کرده، موفق به جذب فالوورهای بسیاری شده که برای پیشرفت کارش خیلی کمک کننده بود. جالبه بدونین خانوم دکتر در حوزه کارگردانی سینما هم فعالیت داره و باب آشنایی او با پیمان قاسم خانی نیز از همین طریق بود.

میترا ابراهیمی و دختر بهاره رهنما
میترا ابراهیمی و دختر بهاره رهنما

میترا ابراهیمی مدتی پیش استوری در پیج اینستاگرامش منتشر کرد که او و همسرش رو در جشنواره فیلم تو مونیخ نشون میداد. میترا خانوم در این استوری خیلی شیک و پیک کردن و آقای قاسم خانی هم حسابی به خودش رسیده! به گفته برخی کاربران خیلی ها برای اولین بار اینقدر پیمان قاسم خانی رو متفاوت می بینند و جدیت هنگام سخنرانی و شیک پوشی او  خیلی برای همه تعجب آوره. در یکی از تصاویری که از این سفر منتشر شد، میترا ابراهیمی موقع صحبت کردن پیمان قاسم خانی مدام داره میخنده و انگار نه انگار که همسرش داره سخنرانی میکنه!

283422956_3188168638098000_646696685203983637_n

میترا خانوم بالاخره دست از آرایش برداشت!

میترا ابراهیمی خانومی جوان می باشد که همانطور که در تصاویر مشخصه از نظر سنی خیلی خیلی کوچیکتر از پیمان هستش اما اینجور که معلومه سن و سال چندان مهم نیست و تفاهم و خواسته ها اهمیت خیلی بیشتری داره.

میترا خانوم ابراهیمی چندان اهل آرایش های تند و تیز نیست اما خب بالاخره خانوم هستش و گهگاهی با میکاپِ کامل دیده میشه! همسر آقای نویسنده تصویری از خود استوری کرد که نچرال و بی آرایش بود اما زیبایی خاص خود را هم داشت.

Untitled

بیوگرافی جالب میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

Untitled

میترا ابراهیمی خبر ازدواج خود را با متنی بسیار جذاب اعلام کرد او در اینستاگرام خود نوشت:

"و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم....

امسال تولدی_دیگر بود"

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها