|

مانتو کُتی دیگه روال قدیمش نیستا الان کلی خوشگل شده؛ اینجوررری مناسب اندامت بخر

بین سبک مانتو ها مانتو کتی هم جذابیت خاص خودش رو داره و واقعا هم برای سن های مختلف خوشگله اما باید طبق یه اصولی باشه که در این مطلب گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قبلنا وقتی اسم مانتو میومد و یا کت شلوار زنونه اگه میشنیدیم تنها چیزایی که به ذهنمون خطور میکرد مانتو های اداری بود که به درد مهمونی و خیابون و خلاصه استایل شیک نمیخورد! و یا کت شلوار های زنونه ای که تو مجالس پوشیده میشد و دوختی ساده اما زرق و برق دار داشتن و معمولا هم دختر خانوما خوششون نمیومد چون از نظرشون مامان بزرگونه بود!

اما حالا فرق کرده و مانتو کتی هایی وارد بازار شده که سبک و مدل دوختشون خوشگله و متناسب با سلیقه و خواسته دخترای جَوون هستش. این مدل مانتو کتی ها هم در قد کوتاهشون هست و هم بلند اما خب بیشتر کوتاه رو میپسندن و این سلیقه جامعست نه نظر منه نویسنده! اما در مجموع یک خانوم برای اینکه استایلی تکمیل و جذاب و البته آراسته داشته باشه باید اصولی رو رعایت کنه که این موارد تنها در آیتم های اصلی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش نیست و حتی مواردی کوچیکی مثل اکسسوری و شال و روسری و آرایش هم میتونن تاثیر مستقیم و زیادی در زیباتر شدن و یا بد شکل شدن تیپ شما داشته باشن.

Untitled

اما برگردیم سراغ همون مطلب خودمون که میخوایم دربارش صحبت کنیم و یاد بگیریم چه کنیم و چه نکنیم! مانتو کتی رو شاید خیلی از خانوما دوستش داشته باشن ولی ندونن چی بگیرن که بهشون بیاد حالا چه تو پُر باشن و چه لاغر اندام. در ادامه با ما همراه باشید.

(کُت کوتاه قد رو کشیده میکنه)

اگه یه دختر خانوم ریزه میزه هستید پیشنهاد میشه که از کت های کوتاه استفاده کنید چرا که هم قد رو کشیده تر نشون میده و هم بریک تر از چیزی که هستید میشید. البته این موضوع به این معنی نیست که خیلی کوتاه باشه چون اونوقت اگر ران هایی درشت داشته باشید با کت کوتاه میریزه بیرون و چندان ظاهر جالبی نداره.

Untitled

(اگه شکم داری دکمه هاتو نبند)

اگه شما خانومی هستید که شکم دارید پس به هیچ عنوان مانتو خود را تنگ انتخاب نکنید. حتی شاید مدل اور سایز هم بهتون نیاد پس بهترین راه حل این که کت دقیقا سایزتون باشه و اینکه دکمه هارو هم نبندید تا شکم شما از بیرون مشخص نباشه و ظاهر بدی رو ایجاد نکنه.

Untitled

(بالاتنه ات کوچیکه یقه پهن و بزرگ بپوش)

اکه خانومی هستید لاغر اندام و بالاتنه کوچیک دارین پس بهتره که از مانتو کتی با یقه های پهن و بزرگ خریداری کنید چرا که اینجوری خطای دید ایجاد میشه و موضوعی که شمارو آزار میده کمتر به چشم میاد. (البته که نباید به خاطر اندامی که دارید ناراحت باشید)

Untitled

(بالا تنت پُره یقه ارشال بپوش)

اما اگه شما خانومای خوشگل بالاتنه درشت و ُپری دارید بهتره تا از یقه های کشیده مثل هفت و ارشال استفاده کنید چون اینجوری جمع و جور تر و باریک تر به نظر میاید. اندام چیزیه که خدا بهمون داده و اگه موردی آزارمون میده اگه با ورزش حل شدنی نیست بهتره که به راحتی با ترفندای لباس حلش کنیم!

Untitled

(تو پُر هستی نرم و لطیف بپوش)

خانومای تو پُر که نه لاغر هستن و نه چاق میتونن از مانتوهایی که جنسی نرم و لطیف دارن استفاده کنن چرا که با این ترکیب میشه یه ظاهر ایده آل ساخت بدون اینکه لاغر و یا چاق دیده بشید.

Untitled

(اگه پاین تنه ات کوچیکه جیبت افقی باشه)

امه خب با توجه ب اینکه این مطلب بر اساس اندام شما نکاتی درش گفته شده، برخی از خانوما هم هستن که موضوع باسن کوچیک براشون ناراحت کننده است و دوست دارن تا این مسئله چندان تو چشم نباشه. پس بهتره از راه حلش در استایل استفاده کنید، مثلا جیب های مانتو کتی خود را به صورت افقی انتخاب کنید تا ظاهری نرمال و زیبا بهتون بده.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها