|

مهناز افشار نقاب آرایش رو برداشت و چهره دیگه شو نشون داد؛ تتو تتلوییِ خانومو!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که خیلی وقته تو آلمان زندگی میکنه تقریبا همیشه عکساشو با آرایش منتشر میکنه اما اینبار خانوم بازیگر دلو به دریا زد و نچرال اومد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر جذاب و با استعداد ایرانی می باشد که چند سالی میشه هنر خود را کنار گذاشته و همچون مردم عادی زندگی میکینه. مهناز خانوم افشار از سال 98 ایران رو ترک کرد و بعد از کمی تا قسمتی سرگردانی در آلمان ساکن شد.

اما مهناز افشار بعد از مهاجرت برخلاف بسیاری از هنرمندان که منفور شدن، ایشون محبوب تر از پیش زندگی میکنه و بیش از 16 میلیون کاربر دنبال کننده او هستند و خب اگه سری هم به نظرات پستاش بزنید کتوجه خواهید شد که مردم هم دوستش دارند و طرات مثبتی میزارن، البته به جز مواقعی که از همسر سابقش عکس میزاره یا چیزی میگه!!

اما مهناز افشار در کل فعالیت بسیااار زیادی تو اینستاگرام داره و عکس و بومرنگ های زیادی هم از خود منتشر میکنه. وی به تازگی هم تصویری طبیعی و بی آرایش استوری گذاشت که چهره طبیعی و تتو خانوم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

Untitled

مهناز افشار کَلِ هرچی پروتزیه خوابوند!

مهناز افشار سن و سال کمی نداره اما با این وجود هم پوست خوبی داره و هم اعتماد به نفس خوبی! چرا که در شرایطی که بسیاری از بازیگرای خانوم در سینما عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس داشتن، مهناز افشار به چهره خود اکتفا کرده و تا به حال موردی ازش دیده نشده و یا حداقل کاری نبوده که خیلی تو چشم باشه!

مهناز افشار شباهت زیادی هم گوکوش خواننده ایرانی دارد و شاید هم به همین دلیل نخواسته چهرش تغییری کنه. 

618aa2857343d

مهناز افشار یک خرداد ماهی است و به تازگی 47 ساله شد و به هیمن جهت ویدیویی بسیار کوتاه از خود در حال فوت کردن شمعش منتشر کرد که در نوع خود جالب بود. البته که برخی از کاربران همیشه در صحنه مسخره کردن و گفتن کیکش چه لاکچریه!!

مهناز افشار یه مامانِ مجرد باحال!

مهناز افشار از سال 98 وارد زندگی مجردی همراه با دخترش شد و حسابی هم تو این مدت از زندگی مرفه اش داره لذت میبره. البته روزعای اولی که به آلمان مهاجرت کرد ابراز دلتنگی های ریزی میومد ولی حالا دیگه خیلی با کشور تر و تازه اش آپدیت شد و مثل اینکه حال و هوای خارج حسابی بهش ساخته. 

این اواخر هم تولد دختر خوشگلش رو با یه جشن ساده و عکس هایی که توش عشق مادر به فرزند موج میزد، جشن گرفت. البته مهناز افشار با همسر سابقش هنوز هم در ارتباط هست و حتی یه بار عکسی از همسرش تو اینستا منتشر شد که طرفدارانش فکر کردند اونا دوباه به هم برگشتن، اما خیلی سریع مهناز خانم این پست رو پاک کرد.

عکس-مهناز-افشار-با-دخترش-در-روز-تولد-تم-جالب

عکسای یواشکی که رو نمیکرد

مهناز افشار تا همین چند وقت پیش همیشه شالی کلاهی تلی چیزی رو سر داشت که به نشونه حجاب بود اما حالا دیگه کشف حجاب کامل کرده.

ناگفته نماند مهناز افشار تنها برای من و شما و صفحه شخصی اش تصاویر با تل و کلاه و... منتشر می کرد و عکس هایی از او به ندرت دیده شده که بدون هیچ حجابی است و این ها را نمی توانید در اینستاگرامش پیدا کنید!

persian_art_news_1637818448

بیوگرافی جالب مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک به‌دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشته علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. ناگفته نماند محمد یاسین رامین متولد 1360 می باشد و 4 سالی از مهناز افشار کوچکتر است.

به علّت گرایش مذهبی، خانواده او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

مهناز افشار که اول تو ترکیه بین زمین و هوا بود بعد ها به آلمان رفت و مستقر شد. البته که خانوم بازیگر از اول هم مقصدشون آلمان بود و جای بد رو انتخاب نمیکنن اما دلیل اصلیش به این خاطر بود که خانواده شوهر سابقش یعنی یاسین رامین که یک آقازاده هستن در آلمان زندگی میکردن و دخترش لیانا هم در این کشور به دنیا اومد.

مادر شوهر مهناز افشار که مشاور احمدی نژاد بود نیز در این کشور سکونت داشت و همچنین پدر شوهرش نیز تحصیلات خود را آلمان گذراند.

Untitled (3)

224330_229

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها