|

سلبریتی هایی که از بچگی شیر خَرشون بود و بازیگری تو ژنشون؛ عجیییب ذاتشون بَرندس!

بازیگران و خوانندگان زیادی از سنین کودکی وارد فضای سینما و تلویزیون شدن و به محبوبیت رسیدن. اینجا تعدادی از این هنرمندان رو معرفی میکنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همونطور که میدونین بازیگری از اون دسته حرفه هاییه که اغلب هنرمنداش از بچگی به اون وارد میشن و درواقع استعداد بازیگرا از سنین کودکی شناخته میشه. جالبه بدونین بیشتر بازیگرایی که امروزه خیلی معروفن و حتی بعضی از خواننده ها هم تو بچگی فیلم بازی کردن و اولین قدم برای رسیدن به شهرت رو از اون سن و سال آغاز کردن. در ادامه قراره تعدادی از این بازیگرا رو بهتون معرفی کنیم:

elnazshakerdoost_15856557940235

علی شادمان، ستاره ای درخشان در قاب دوربین!

علی شادمان از بازیگران بسیار حرفه ای و محبوب در سینماست که از سنین کودکی تمام تلاش خود رو برای بهتر شدن انجام داد. ولی استعداد بی نظیر او در بازیگری که اولین بار تو فیلم "میم مثل مادر"  کشف شد، همواره توسط اهالی سینما مورد تقدیر قرار گرفت. او اکنون در سریال "یاغی" آنچنان متفاوت ظاهر شد که همه رو محو تماشای خودش کرد.

علی شادمان از کودکی تاکنون پارتنر بازیگران حرفه ای مثل گلشیفته فراهانی، پارسا پیروزفر و حامد بهداد بود و موفقیت های بی کران او نشان از ذات هنرمند و نابش داره و گویا قراره تا مدت ها نقش های جذابِ بیشتری از او ببینیم و کیف کنیم.

alishadman_15943183450236

گلشیفته فراهانی، استعدادی ناب در سینما!

گلشیفته فراهانی یکی از بازیگرانیست که از سن کم وارد سینما شد و ابتدا با بازی در فیلم "درخت گلابی" استعداد بی نظیرش رو کشف کردن و اکنون داره تو بهترین فیلم های جهان با سلبریتی های خفن مثل دیکاپریو بازی میکنه.

گلشیفته خانوم اولین بار با بازی ماندگارش تو فیلم "میم مثل مادر" نشون داد چی تو چنته داره و اوج هنر یک بازیگر رو به دیگران اثبات کرد. او در خانواده ای هنرمند به دنیا اومد و پدر و خواهرش در سینمای ایران چهره های شناخته شده و محبوبی هستن.

Untitled02145

سینا مهراد، پسرِ متین و جذاب سینما!

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد که اغلب مردم او رو به اسم حامد میشناسن، برخلاف تصور خیلیا از سنین کودکی وارد این حرفه پرتلاطم شد و آرام آرام مسیر شهرت رو طی کرد و در بچگی همراه با شادمهر در فیلم "شب برهنه" بازی کرد و سپس برای اولین بار با بازی در سریال "پدر" تونست حرفه ای بودنش رو به رخ بکشه.

سینا مهراد خیلی وقته که داره با بازی تو فیلمای فوق العاده و مردم پسند حسابی میترکونه و حتی میشه گفت از برادرش ساعد سهیلی هم جلو زده.

nody-عکس-ساعد-سهیلی-در-فیلم-شب-برهنه-163283761001

ترلان پروانه، بازیگری حرفه ای و خوش چهره!

از دیگر بازیگرانی که از کودکی تونست استعداد خاص خودش در حوزه بازیگری رو به اهالی سینما اثبات کنه، ترلان پروانه بود. ترلان خانوم اولین بار تو سریال "101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها" که در بچگی بازی کرد بسیار درخشید و در این سریال هم با  پوبن خواننده ایرانی که اکنون در کانادا اقامت داره همبازی بود.

بارزترین آثاری که او رو محبوب دل مردم کرد، بازی در سریال "ثریا" و این آخریها هم در سریال "سیاوش" با نقش بی نظیرش در مقابل بازیگران دوست داشتنی مثل میلاد کی مرام دوباره نام خود رو سر زبونا انداخت.

Tarlan-Parvaneh-biographyha-com-10236

اشکان اشتیاق، پسر طنز و دوست داشتنی!

به گزارش شایانیوز: اشکان اشتیاق از بازیگران محبوب و منحصر به فرد سینا و تلویزیونه که اولین بار در برنامه "سیب خنده" هنر جذابش رو نشون داد و تونست از همون سن کودکی خنده بر لب مردم بیاره. او از معدود بازیگرانیست که تلویزیون رو بر سینما ترجیح داد و با بازی در سریال "سه در چهار" درخشش بیشتری در قاب تلویزیون پیدا کرد.

او در آخرین سریالش "دردسرهای عظیم" نشون داد با گذشت زمان هنوز همون بازیگر حرفه ای قدیم مونده و در مقابل کسانی مثل جواد عزتی و مهدی هاشمی به خوبی با نقش متفاوتش به چشم اومد. علاوه بر این اشکان خان خیلی بی حاشیه اس و سعی میکنه همیشه سرش تو کار خودش باشه.

Untitled0124

باران کوثری، بازیگری دوست داشتنی و بی همتا!

باران کوثری بازیگری بسیار محبوب و دوست داشتنیه که برخلاف تعداد کثیری از بازیگران یک شبه معروف نشد و اولین بار تو فیلم "بهترین بابای دنیا" در سنین کودکی تونست بازی جذابی رو به نمایش بذاره. او سپس در سریال "صاحبدلان" بسیار درخشید و وارد فضای حرفه ای سینما شد. او کمتر کار تلویزیونی انجام داد و ترجیح میده بیشتر در سینما با فضای آزادترش دیده شه.

مهدی-هاشمی-،-گلاب-آدینه-و-باران-کوثری-در-بهترین-بابای-دنیا0215

مهراد جم، خواننده پرحاشیه با سابقه بازیگری!

محسن سعیدی کیا معروف به مهراد جم که سال گذشته با حاشیه های بسیار اینستا رو منفجر کرد، خواننده معروف پاپ ایرانی است و شاید براتون جالب باشه که مهراد هم ابتدا در سنین کودکی تو سریال "چای شیرین" بازی کرد و اولین قدم برای رسیدن به شهرت رو از این طریق برداشت.

مهراد جم پس از اون بازی نکرد و تصمیم گرفت وارد فضای موسیقی بشه و انصافا هم به محبوبیت بسیاری رسید و پس از اون از طریق ازدواج با دنیا جهانبخت شهرت جهانی پیدا کرد و البته مدت رابطه اونا چند ماه بیشتر به طول نیانجامید!

666414114-4643555892015789

مهراوه شریفی نیا، بازیگر مشهور و تمام عیار!

از دیگر بازیگرانی که از بچگی وارد فضای حرفه ای سینا و تلویزیون شد و در فیلم معروف "دزد عروسکها" درخشید، مهراوه شریفی نیاست.

خانوم بازیگر این روزا به عنوان یه سلبریتی تمام عیار معروف شده و با بازی تو سریال ها و فیلمای بی نظیر تونسته به جایگاه خاصی میان بازیگران دیگه برسه و به تازگی هم تو برنامه "بندبازی" نشون داد علاوه بر حرفه ای بودن تو بازیگری، یه موزیسین بی همتا هم هست و استعداد او در هر زمینه ای مثال زدنی است.

دزد+عروسکها003486

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها