|

شومیز واست آوردم چه رنگی بیا و ببین! آبی کاربنی تو دل برو هم مجلسی هم مانتویی

شومیز به رنگ آبی کاربنی یک انتخاب بی نهایت جذاب برای خانوم های جوان است و می تونید با ست کردن درستش حسابی جذاب و خوش پوش بشید

لینک کوتاه کپی شد

شومیزها از آن دسته لباس­‌هایی هستند که هم در استایل­‌های رسمی و هم در استایل­‌های غیررسمی حضور دارند. قابلیت ست کردن شومیز در کنار سایر لباس‌های موجود در کمد شما کار بسیار راحتی است تنها پیشنهاد ما به شما استفاده از خلاقیت در هنگام ترکیب گزینه‌های مختلف است تا علاوه بر خودتان اطرافیان شما هم از ترکیب ‌العاده‌ای که برای خود خلق کرده اید لذت ببرند.

به گزارش «شایانیوز» در روزهایی زندگی می‌کنیم که شومیزها به عنوان یک پوشاک محبوب قلب خانم‌‌های جوان را تسخیر کرده است. اگر شما هم جز این افراد هستید حتما حداقل یکی دوتا شومیز در کمد خودتان دارید. اگر خیلی خوش سلیقه باشید و اهل مد روز که مطمئنا از صف خرید شومیز‌های آبی کاربنی جا نمانده اید و یک شومیز جذاب و خوشگل به کاربنی تو کمد لباستون دارید.

اول بگیم که چرا آبی کاربنی یه انتخاب ایده آله؟

آبی کاربنی رنگ سال ٢٠٢٠ معرفی شده بود. این رنگ نماد صلح و آرامش است. وقتی شومیز آبی کاربنی می‌پوشید حسی از دریا و آسمان را در ذهن‌‌ها تداعی می‌کنید. حداقل تاثیری که این پوشش زیبا بر شما‌‌‌‌ می‌گذارد این است که صورتتان را آرام و خونسرد نشان‌‌‌‌ می‌دهد. پس چه چیزی بهتر و هوشمندانه تر از انتخاب آبی کاربنی آن هم در دنیای پر از تشویش امروزی.

حالا که چنین انتخاب دقیقی داشته اید شما را تنها نمی گذارد. با ما باشید تا با ترفندهای ست کردن شومیز آبی کاربنی بیشتر آشنا شویم.

آبی کاربنی با چه رنگ هایی ست‌‌‌‌ می‌شود؟

مزیت رنگ آبی کاربنی این است که از مد نمی افتد و به راحتی با سایر رنگ‌‌ها ترکیب‌‌‌‌ می‌شود. رنگ‌های قرمز، سرخابی، آبی آسمانی، یا نفتی، سرمه ای، سفید، سبز، زرد صورتی، آجری و مشکی به زیبایی با آبی کاربنی ست‌‌‌‌ می‌شود.

55

ست شومیز آبی کاربنی و دامن

این ست مناسب مراسم و مهمانی‌های دوستانه است. از انواع مدل‌های دامن‌‌‌‌ می‌توانید برای ست کردن با شومیز خود استفاده کنید. اگر شومیز شما طرح دار است مانند شومیزهای یقه حلزونی یا آستین کلوش دامن‌های راسته و کلوش که برش ساده ای دارند به زیبایی با آن ست‌‌‌‌ می‌شود. برای شومیز‌های ساده و یقه دار از دامن‌های پفی و طرح دار استفاده کنید. بهتر است رنگ غالب در دامن آبی کاربنی باشد. دامن‌های تک رنگ مشکی، سرخابی در کنار شومیز آبی کاربنی چشم‌‌ها را به سمت شما خیره‌‌‌‌ می‌کند.

OIP-14

با شومیز آبی کاربنی و شلوار لی کژوال تیپ بزن!

این ست برای تیپ‌های کژوال مناسب است. اگر قصد خرید دارید یا‌‌‌‌ می‌خواهید کمی پیاده روی کنید یک شومیز آبی کاربنی با یک شلوار جین به زیبایی ست‌‌‌‌ می‌شود. شومیز آبی کاربنی با شلوار جین راحت ترین و شیک ترین ست که‌‌‌‌ می‌توانید برای خودتان خلق کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید. شلوار مشکی هم با شومیز کاربنی چشم نواز است.‌‌‌‌ می‌توانید شومیز را درون شلوار قرار دهید و رنگ کمربند و کفش خود را برای جلوه بیشتر با شومیز آبی کاربنی ست کنید. برای شومیز هایی که کمربند دارند آن را روی شلوار قرار دهید.

Classic-Blue-shomiz-Model-4

یه توصیه همه؛ اگر از شومیز آبی کاربنی در زیر مانتو جلو باز استفاده‌‌‌‌ می‌کنید از رنگ‌های روشن برای جلوه بیشتر استفاده کنید. بهترین حالت برای این ست استفاده از مانتوهایی با رنگ خنثی است.

برای شومیز آبی کاربنی تون از اکسسوری غافل نشید!

رنگ کیف دستی یا فریم‌های عینک را آبی کاربنی انتخاب کنید. استفاده از جواهرات و زیور آلاتی که دارای نگین‌های آبی هستند در کنار یک شومیز آبی کاربنی استایل شما را درخشان تر‌‌‌‌ می‌کند. حتی از لاک آبی کاربنی هم‌‌‌‌ می‌توانید کمک بگیرید.

برای اینکه شومیر به استایل تون بیاد و حسابی خانوم بشید کفش پاشنه بلند رو فراموش نکنید. کفش های پاشنه بلند در رنگ های کمی تند انتخاب خوبی برای ست کردن با شومیز آبی کاربنی است. شاید شما هم فکر‌‌‌‌ می‌کنید ترکیب قرمز و آبی زیادی توی ذوق‌‌‌‌ می‌زند؛ اما کافیست خودتان را با یک شومیز آبی کاربنی یک شلوار جین و کفش پاشنه بلند قرمز خوشرنگ تصور کنید. آبی کاربنی آرامش شما را نشان‌‌‌‌ می‌دهد و رنگ قرمز با شوری وصف ناپذیر این آرامش را پرحرارت‌‌‌‌ می‌کند. پس در تاثیر پوشیدن کفش پاشنه بلند قرمز در شیک پوشی خودتان شک نکنید. قرمز و آبی جلوه کلاسیک و تاثیرگذاری به استایل شما‌‌‌‌ می‌دهد.

5

یک ست جسورانه با شومیز آبی کاربنی

شاید بخواهید کمی متفاوت باشید. نمی خواهید خودتان را محدود به رنگ‌‌ها و ترکیب‌های معمولی کنید. خوب ما برای شما یک پیشنهاد‌‌‌‌ جذاب داریم و اونم اینه که سراغ رنگ‌های زرد با تم های تند مثل طلای بروید. شاید لاکچری به نظر نیاید اما حتماً خاص جلوه‌‌‌‌ می‌کنید. یک شومیز آبی کاربنی که با دامن زرد قناری ست شده است سرزندگی و طراوت خاصی به شما‌‌‌‌ می‌بخشد. مخصوصا اگر از رنگ سفید هم در این ست استفاده کنید.

84251587f35c78d2ebb12015b0cb9d37

وقتی دنبال یک ست بی دردسر هستید…

برای شما هم یک ایده جذاب داریم. سیاه و آبی کاربنی کم دردسر ترین و راحت ترین ستی است که‌‌‌‌ می‌توانید برای خودتان ایجاد کنید. شاید خیلی حوصله گشتن در کمد لباس‌‌ها و جعبه زیورآلات تان را نداشته باشید.‌‌‌‌ می‌خواهید هرچه زودتر به محل کار یا قرار خود برسید. با این احتمال که یک کفش پاشنه بلند مشکی در کمدتان پیدا‌‌‌‌ می‌شود یک شلوار مشکی بپوشید و تمام!

2f5c15f219aba362ef2b281e80c0b8ec

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها