|

ژستای رومُخی "مریم مومن"؛ با این همه چیتان پیتان فیلتر هم میذاره، بابااا بَسه دیگه!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگرای خوش استایل و محبوب سینماست که عاشق بیشتر دیده شدنه. او اخیرا عکسی با میکاپ عجیب و چشم گیر منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن از بازیگران نوپا و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با سریال "بانوی عمارت" به محبوبیت رسید و یک شبه ره صد ساله رو طی کرد. او اکنون در سریال "جادوگر" در حال ایفای نقش متفاوتی است و گویا قصد داره فعلا بیشتر تجربه کسب کنه و البته ایشون تو اینستا هم خیلی فعاله و تابحال تونسته نزدیک به 153 هزار فالوور به دست بیاره.

مریم مومن به تازگی عکسی منتشر کرد که باز هم او رو با میکاپی متفاوت و چشم گیر نشون میده. مریم خانوم مثل اینکه اخیرا خیلی به میکاپ و مدل شدن علاقه بیشتری پیدا کرده که راه و بیراه عکسای گوناگونی با میکاپای جینگول از خودش تو پیج میذاره. البته مریم مومن تو این عکس از فیلتر اینستا هم استفاده کرده؛ ولی این حجم آرایش از فیلتر اینستا هم بیرون میزنه و از موهای موج دار خانوم که حسابی چهرش رو متفاوت کرده هم نباید غافل شد!

campec.ir_2863226925533031878_1315567878

اعتماد به سقف مریم خانوم!

مریم مومن از زمانی که به محبوبیت رسیده حسابی کمر همت بسته که تو اینستا هم یه کسی بشه و واسه همین هم مدتیه فازِ بهاره رهنمایی برداشته و هر روز داره عکسای چیتان پیتان کرده تو پیجش میذاره. به گفته کاربران مریم خانوم خیلی دیگه تو ژست و میکاپ داره اغراق میکنه و اعتماد به سقفش بعضی اوقات واقعا رو مُخه!

مریم مومن به جایی رسیده که دیگه با هر چی که بتونه عکس میگیره و به تازگی هم با یه استایل سفید پوش تو اینستا خیلی از خودش عکس میذاره و طرفداراش رو به این فکر میندازه که شاید یه خبراییه ما نمیدونیم!

maryam.momen_1642780526_2

maryam.momen_1605033844

بازیگر جوونی که بیشتر از سنش میزنه!

به گزارش شایانیوز: شاید در نگاه اول و با توجه به سریال بانوی عمارت و عکسایی که تو پیجش منتشر میکنه، تصور کنین مریم مومن دهه شصتی باشه ولی اینطور نیست. مریم خانوم متولد 1377 در شهر اردبیله و اینطور که به نظر میاد دوست داره همیشه بیشتر از سنش به نظر بیاد.

او برخلاف اغلب بازیگرا که از میکاپای غلیظ که سنشون رو بالا میبره دوری میکنن، همیشه این سبک میکاپا رو بیشتر میپسنده و تو پیجش هم ژستای باکلاسی با میکاپای خیییلی خفن گذاشته.

maryam.momen_1651755088_1

خانوم کم کم داره یه مدل آرتیست خفن میشه!

مریم خانوم به محض اینکه کمی تو اینستا جا افتاد و مخاطباش رو پیدا کرد، فورا شروع به تبلیغات لباس و میکاپ کرد و شبه دلیل اینکه تنوع عکس تو پیج ایشون خیلی زیاده، طرفداراش روز به روز در حال افزایشه. مریم مومن عاشق اینه که یه سلبریتیِ تمام عیار بشه و به دلیل اینکه استایل و چهره خوبی داره، بیشتر میکاپ آرتیستا از او در همین راه استفاده میکنن.

maryam.momen_1627498360_1

maryam.momen_1643220366

طلاقِ تلخ زندگی مریم مومن!

یکی از حاشیه هایی که بعد از بازی تو سریال بانوی عمارت واسه مریم مومن پیش اومد، مصاحبه او با برنامه تی وی پلاس و صحبت های او درباره طلاق بود. پدر و مادر مریم خانوم زمانی که ایشون بچه بود از هم جدا شدن و شرایط سختی برای یه دختر تو سن و سال این خانوم بازیگر واسش پیش اومد که به گفته خودش هنوز که هنوزه تاثیرش رو در زندگیش میبینه.

مریم مومن اون زمان گفت بعد از این اتفاق  سخته که بخواد به مردی اعتماد کنه، ولی بعدا خبرش دراومد که گویا ایشون تو یه ارتباط پنهانیه و عشقی داره که فعلا ازش رونمایی نکرده.

maryam.momen_1604437412

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها