|

"بهاره رهنما" پدیده بی بدیل و ملکه زیبایی در مدلینگ؛ کَفتون میبُره چه چشم و ابرویی میره!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از طلاق دوم حالا با ظاهر و باطنی تغییر کرده دیده میشه و خود را بی بدیل و البته بانوی اول مد و مدلینگ میدونه!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر معروف و پر سر و صدای این روزها در اینستاگرام می باشد! احتمالا میگید بازیگر جاش تو سینما و تلویزیونه و اونجا باید سر و صدا داشته باشه اما بهاره خانوم رهنما دیگه خیلی وقته که از اون فضا دوره و حالا اینستا رو گرفته دستش!

بهاره رهنما یه مدت بود که فقط به فقط فحش میخورد از پیر و جوون و زن و مرد، اما حالا خانوم بازیگر یا بهتره بگیم خانوم بلاگر شرایط بهتری داره و بسیاری از کاربران دوستش دارند. شاید این تفاوت برای اینه که بهاره رهنما همانند نفیسه روشن با مخاطب نجنگید و دیگه کاربر هم تا جایی که میتونست فحش داد و خسته شد، از طرفی هم بهاره خانوم رفته رفته ظاهر و باطن بهتری پیدا کرد که البته دوباره داره به سمت اجق وجقی میره و ممکنه بازم خودش رو منفور کنه!

Untitled

بهاره رهنما کی انقدر شاخ شد؟ آبجی خانومش آرایشگره جهانیه؟!

شاید باورتون نشه بهاره رهنما تو هزار مدل کار و رشته دخالت داره به خصوص که اگه مواردی مثل آرایشی و خدمات خانومانه و سالن و اینجور موارد باشه! وی به جز پیج 5 میلیونی خودش چند صفحه دیگه رو هم در اینستاگرام هدایت میکنه و یا سفیر برندشون هستش. بهاره رهنما خواهری به نام مریم رهنما داره که انگاری آبجی کوچیکه هستش و در میکاپ و گریم سر رشته داره. البته کار از سررشته گذشته و مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایران می باشد که بهاره خانوم اعتقاد داره سطح جهانی دارن!!

بهاره رهنما تا به حال بار ها و بار ها مدل برای میکاپ و لباس شده و خب از اونجایی که خانوم بازیگر در چند سال اخیر راه و روند دیگه ای رو پیش گرفتن در کار تبلیغات و بلاگری و ... یَد طولایی پیدا کردن و بسیاری از سالن ها با بهاره رهنما همکاری داشتن و به عنوان هنرمندی بسیار معروف برای تبلیغات اوردنش! که البته هزینه هنگفت و خیلی زیادی هم دریافت کرده و میکنه.

Untitled (1)

بهاره رهنما زیباترین زن در عرصه مدلینگ شد!!

بهاره رهنما به تازگی پست و استوری منتشر کرد که ما رفتیم تو پیج و کمی تا قسمتی تعجب کردیم! چرا که در بیو صفحه نوشته بود سفیر برند بانو بهاره رهنما هستن! این کلینیک به گفته خودشون متخصص پوشت و مو و کاشت ابرو و... هستند. از طرفی هم بهاره رهنما اگه یادتون باشه تو همون سریال پژمان که بازی کرد جدا از وزن بالایی که داشت و کم شد، چهره ای متناسب با سن و ساله دهه پنجاهی اش داشت اما حالا خانوم بازیگر پوستی صاف و چهره ای بسیار بهتر از قبل دارد!

در یکی از پبج هایی که توسط خود رهنما هدایت میشه متنی بلند بالا درباره وی نوشت که اگه بخونید احتمالا شما هم مثل ما شاختون در میاد!

Untitled

حالا سوال اینجاست که خانوم بهاره رهنما کی پدیده بی بدیل شدن؟ ضمنا ایشون عمل بلفاروپلاسی انجام دادن و بوتاکس کردن، تا اینجایی که البته ما میدونیم! اونهایی که نمیدونیم به کنار! بعد چطور میشه با اینهمه کار زیبایی و پول خرج کردن و ایشون بشن پیشتاز عرصه مد و مدلینگ اونهم با زیبایی خدادادی؟!

احتمالا این خرج هارو برای صورت بقال سر کوچه ما هم انجام بدین بشن مدلینگ بی بدیل! بهتره تصاویری از قبل و بعد خانوم بازیگر رو مشاهده کنید که البته تصاویر حال حاضرشون با پونصد نوع فیلتر و افکت و فتوشاپ هستش و  صد و پنجاه کیلو میکاپ!!

تصویر چپ قبل؛ تصویر راست حالا تصویر چپ قبل؛ تصویر راست حالا

بهاره رهنما به تازگی به گفته خود به دلیل چیزی که در قلب خود داره و به کسی نگفته، حجابش رو رعایت میکنه. البته که خانوم بازیگر تنها چهار لاخ موی خود را به داخل شال و روسریشون هدایت کردن و شرایط میکاپشون خیلی غلیظ تر از پیش هستش که هیچ، مانتو و لباس بلندشون هم جاش رو به شومیز شلوار داده به طوری که حالا خیلی بیشتر از قبل نظر هارو به سمت خودش جلب میکنه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی