|

تبریکِ لاکچری طورِ "علیرضا نیکبخت" به زنش؛ خانوم از شدت تزریق داره منفجر میشه!

alireza nikbakht vahedi shayanews

نیکبخت واحدی از فوتبالیستای قدیمی که اخیرا با زن دومش دارن اینستا رو میترکونن. او به تازگی تولد خانمش رو با عکسی عجیب غریب تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- علیرضا نیکبخت واحدی از بازیکنان اسبق تیم ملی که سابقه بازی در دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس رو داشته و تو اینستا هم حسابی فعاله و تونسته نزدیک به 330 هزار فالوور واسه خودش دست و پا کنه. ایشون حدود دو ساله که با خانمی ازدواج کرده که خییییلی اهل چیتان پیتان از هر طریقیه و تو این مدت حسابی واسه هم نوشابه باز میکنن و البته چهره عجیب غریب و فانتزیِ همسرشون هم دوباره برای این آقای فوتبالیست حاشیه سازی کرد.

علیرضا واحدی به تازگی عکسی همراه با همسرش تو پیج منتشر کرد و به این طریق قصد داره تولد خانوم خیلی  شیک و پیکش رو تبریک بگه. مونا خانوم که همسر آقای نیکبخت واحدیه هم مدله و تو پیجشون کلی عکسای جینگول از عروسی و دوران بعد از اون که بعضیاش واقعا مناسب فضای مجازی نیست با آقای فوتبالیست گذاشته که به گفته کاربرا علاوه بر خود آقای نیکبخت که اعتماد به سقف از نوع خفیف درشون هست، خانمشون هم خیلی خودشیفته تشریف دارن و کلا تو فاز پُز دادنن!

alirezanikbakht22_1655543962

علیرضا نیکبخت واحدی در کپشن پستش نوشت:

"من تا ابد تو رو پیش خودم نگه می دارم، می دونم تو عاشق منی و هرگز ترکم نمی کنی.

تو در قلب منی و من در قلب تو. تولدت مبارک دوست داشتنی ترین همسر دنیا"

زندگیِ فوق لاکچری علیرضا نیکبخت!

علیرضا نیکبخت از فوتبالیستاییه که تو زمانی که فوتبال بازی میکرد حسابی تونست بار خودش رو ببنده و بعد از اینکه دوره فوتبالش به دلیل حواشی پدید اومده براش خیلی زودتر از اونچه فک میکرد، تموم شد ولی اصلا خبر ورشکستگی و بی پولی درباره این فوتبالیست هیچ جا منتشر نشد و زندگیش رو از طریق دیگه ای ادامه داد که گویا خیلی هم واسش اومد داشته!

اینطوری که آقای واحدی بعد از ازدواج با خانومشون خییییلی زندگی لاکچری رو شروع کرده و دیگه رو زمین نمیشه پیداشون کرد و البته از دید خیلی از کاربران این حجم پول رو علیرضا خان از طریق مدل شدن واسه برندهای خیلی خفن و یه خانوم مدل تر تونسته به دست بیاره و از دید خیلیای دیگه یه کارای دیگه ای باعث مایه داریِ این روزای آقای واحدی شده که از گفتنش صرف نظر میکنیم!

alirezanikbakht22_1647698308

alirezanikbakht22_1652335578_1

حتی فوتبالیستا هم گول میخورن!

به گزارش شایانیوز: علیرضا خان در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

Untitled

mona.nikbakht_22_1644072407

علیرضا نیکبخت رو بیشتر بشناسیم

علیرضا واحدی در سال 59 در شهر مشهد به دنیا اومد و از دوران کودکی علاقه بسیار زیادی به ورزش به خصوص والیبال داشت، اما پس از مدتی به فوتبال روی آورد و ابتدا با تیم ابومسلم خراسان شروع به بازی حرفه ای کرد و پس از آن به دلیل درخشش در این تیم وارد استقلال و پرسپولیس شد.

این بازیکن محبوب علاوه بر فوتبال، در حوزه مدلینگ هم فعاله و به دلیل استایل و چهره خوبش به عنوان مدل برای چندین برند مطرح انتخاب شد. علیرضا خان در دوران فوتبال بسیار پرحاشیه بود و اکنون اما به دلیل دوری از میادین ورزشی بیشتر سعی میکنه سرش تو زندگی خودش باشه و به سلامتی و آرامش روانش بسیار اهمیت میده.

alirezanikbakht22_1640958116

alirezanikbakht22_1642007921

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها