|

استایلای جینگولِ "مهشید جوادی"؛ خانوم با این شاخ بازیا یه پایه اینستا میشه به زودی!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی از بازیگرای سریال بچه مهندس که تو اینستا با واقعیت کلی فرق داره به تازگی عکسی عجیب با میکاپ چشم گیر از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شاید نام مهشید جوادی برای شما آشنا نباشد، ولی احتمالا اگه سریال "بچه مهندس" رو دیده باشین، نقش مرضیه رو باید یادتون بیاد. این خانوم بازیگر اولین بار تو سریال "آنام" نقش کوتاهی داشت و در همون نقش اندک حرفه ای بودن خودش رو به رخ کشید و پس از اون تونست نقش مکمل و خیلی چشم گیر در سریال "بچه مهندس" رو داشته باشه.

مهشید جوادی به تازگی عکسی با تِم صورتی منتشر کرد که خیلی هم بهش اومده و او رو شبیه عروسک کرده. مهشید خانوم با وجود اینکه چندان علاقه ای به میکاپ نداره، ولی تو این عکس نشون میده انگار دیدش داره در این زمینه عوض میشه و زده تو کار خودنمایی! او حتی سعی کرده که رنگ شالش رو هم با رژش ست کنه که گویا چندان موفق نبوده و مثل همیشه موهاش رو رها کرده و چهره خارجی طورش رو جذاب تر کرده!

mahshidjavadii_1655568216

ژستای تو دل برو مهشید جوادی!

مهشید خانوم از بازیگراییه که کلا همیشه فاز عکس گرفتن داره و سعی میکنه تو فضاهای مختلف از خودش تصویری ثبت کنه. البته خانوم بازیگر بعضی اوقات هم حسابی ژستای جذاب و نازی میگیره و فالوورای بیشتری به دست میاره.

ناگفته نماند که مهشید جوادی یه ماشین خیلی باکلاس هم داره که بعضی اوقات افتخار میدن  و توش عکسای باحالی با ژستای خاص و خارجکی میذاره. به گفته کاربرا وضع مالی این بازیگر خوش چهره خوبه و واسه همین هم به حرف کسی اهمیت نمیده و دوست داره هر جوری که میخواد زندگی کنه، حالا ممنوع الکارش هم کردن بکنن!

mahshidjavadii_1651392152

mahshidjavadii_1648046491

فازِ عارفانه خانوم بازیگر!

مهشید جوادی علاقه بسیار زیادی به مطالعه داره و به فروغ فرخزاد هم ارادت ویژه ای داره، به قدری که حتی واسه بزرگداشت این شاعر محبوب، یه پستِ پیجش رو بهش اختصاص میده. علاوه بر این خیلی دوست داره به علمش در زمینه های عرفان اضافه کنه و واسه همین هم سبک سلبریتی های دوست داشتنیش شبیه ایران درودیه و زمانی که او فوت کرد، پستی گذاشت و در کپشن پستش نوشت: "بانوی محبوبم ترک جهان کرد و جمعه شد."

mahshidjavadii_1647433098

خانومِ شیک پوش و لاکچری!

به گزارش شایانیوز: مهشید جوادی همچون خیلی از بازیگرا برخلاف نقشی که بازی کرده و خیلی مومن و چادری بود، اما در واقعیت اینطور نیست و ژستا و استایلای رهاش یه طوریه که نشون میده چقد با مرضیه سریال "بچه مهندس" تفاوت داره، ولی این به معنای حرفه ای بودن این بازیگره که نقشی که اینقدر از خودش فاصله داره رو به این خوبی بازی کرد.

خانوم خانوما اغلب تیپ با کلاه میزنه و اگرم قرار باشه شال بپوشه، موهاش رو یه طوری پریشون میکنه که انگار نه انگار شال پوشیده! خب این هم از بی خیالی خانوم نسبت به پوشش یه بازیگره. درواقع میشه گفت مهشید جوادی همیشه دوست داره شاخ طور لباس بپوشه و اهل میکاپ و این طور خودنمایی ها نیس و به گفته طرفداراش خانوم بازیگر عشقِ اینه که اروپایی و خیلی شیک باشه.

mahshidjavadii_1653908418

mahshidjavadii_1645451655

مهشید خانوم نیاز به هیچ مردی نداره!

مهشید جوادی عاشق تنهاییه و سعی میکنه بیشتر وقتش رو به گشت و گذار تو یه جای ساکت مثل ویلای جذاب خودش بگذرونه و کمتر با کسی دم خور میشه. واسه همین هم اگه به پیجش سر بزنین، متوجه تنهایی تو عکساش میشین و با این استایلاش که سعی میکنه بیشتر خودش رو شبیه پسرا نشون بده معلومه حالا حالا ها قصد ازدواج نداره!

mahshidjavadii_1635248353

mahshidjavadii_1637925387

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها