|

"فریبا نادری" بعد تغییر قیافه شبونه از کشور رفت؛ انگاری مدلینگ اونور نونِش بیشتره!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از اونجایی که فعالیتش در اینستا زیاد شده و از هر کاری عکس و فیلم میزاره اینبار با دختر و همسرش بود و ظاهرا دارن از کشور میرن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهور و با شخصیت ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته اما جذاب ترین و پر حاشیه ترینشون نقش او در سریال ستایش بود که دو فصلشو حضور داشت و یکی از یکی منفی تر بود!

فریبا نادری این کاراکتر رو اونقدری خوب بازی کرد که مردم حسابی باورش کرده بودن و تا مدتها خانوم بازیگر رو در جایی اگه میدیدن ناسزا بارش میکردن!! فریبا نادری از هنرمندان بسیار فعال در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می باشد و هواداران زیادی هم دارد که خب در عوض به وفووور براشون پست و استوری میزاره و باهاشون صحبت میکنه و خلاصه فعاله، نه مثل برخی از پیج ها که کلی فالوور و هوادار دارن ولی داره صفحشون خاک میخوره!!

فریبا نادری دو بار ازدواج کرده و همسر دومش ثروتمند است. او دختری به نام یارا دارد و به تازگی هم همراه با شوهر و بچه ظاهرا به سفر رفته اند چرا که خانوم بازیگر عکس هایی از خود و خانواده منتشر کرد. اما در یکی از این استوری ها جمله ای درباره حرکت و خارجی نوشته بود که برخی از کاربران فکر کردن شاید ایشون دارن زمینی به سفری خارج از کشور میرن!

fariba_naderi___2863488097754152143_266452035

البته که خانوم خانوما یکسری لعنت هایی هم فرستاد تا خدایی نکرده چشم نخورن!!!

ناگفته نماند فریبا نادری از دسته هنرپیشه هایی می باشد که با وجود ابنکه عکس و فیلمو های بسیاری منتشر میکند اما چندان از دختر و همسرش چیزی نمیگذارد و حالا معلوم شد خانوم بازیگر قصد دارن تا شوهر و یاراشون رو از چشم زخم دور کنند!

Untitled

فریبا نادری و اعتماد به نفس نداشتش، حتی با بینیِ تراشیده!

فریبا نادری هنرمندی زیبا رو می باشد که البتتته خدادادی نیست و طی عمل های جراحی و ژل و این حرفا این شکلی شده. خانوم بازیگر ابتدا عمل بینی خود را انجام دادن و سپس تلاش برای معروف شدن کردند. اما از ضعف های فریبا نادری می توان به کمی کمبود اعتماد به نفسش اشاره کرد که خیلی زیاد از فیلتر های اینستایی استفاده میکنه، امااا در عوض چندان آرایش نداره و تقریبا همیشه با همان ته آرایش و چهره ساده اش دیده میشه!

Untitled

فریبا نادری یه مدلینگ دَرب داغون یا حرفه ای؟!

فریبا نادری آخرین سریالی که بازی کرد "از سرنوشت" بود و آخرین فیلمی هم که ایفای نقش کرده "خائن کشی" هستش که البته هنوز به مرحله اکران مردمی و پرده سینما نرسیده. در این فیلم بیشتر از خانوم های بازیگری استفاده شده که بیشتر تو تلویزیون بازی کرده اند و کمتر در سینما دیده میشوند مثل خانم نرگس محمدی و یا الهام حمیدی و فریبا نادری و...

اما از فیلم و سریال که بگذریم فریبا خانوم نادری از فعالین اینستاگرام و قرتی بازیای تبلیغی و مدلینگ و اینجور موارد می باشد. البته که تو این شرایط اقتصادی هر کسی ممکنه از هر طریقی بخواد درآمد داشته باشه و فردی که معروفه هم از این آپشن استفاده کرده و پول در میاره.

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستن که برای مزون و یا سالن های آرایشی لوکس مدل میشن و یا عکاسی می کنن و... در ادامه هم ویدیویی کوتاه از فریبا نادری مشاهده می کنید.

Untitled

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها