|

ظاهر مجلسی "مرجانه گلچین" با یه صندوق اکسسوری بهش؛ تغییراش مو به تَن آدم سیخ میکنه!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر سن دار اما جذابی هستش که مثل فرفره اکتیوه و مدام در مزون و سالن و خوگلاسیون دیده میشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر بااانمک و مشهوری می باشد که سالهاااست در سینما و تلویزیون مخاطب رو شادمیکنه و میخندونه! مرجانه گلچین هنوز هم کلی محبوبه و بیش از چیزی که به ذهنتون خطور کنه هوادار داره که عاشقشن! شاید باورتون نشه ولی عاااشقشن و برای خانوم بازیگر مهمونی هایی تجملاتی در رستوران میگیرند، اونهم نه یه بار دو بار!

مرجانه گلچین این روزها کم کار شده، البته که خانوم بازیگر تو فیلم و سریال ها کمرنگه و تو اینستاگرام و لا به لای تبلیغات و مزون ها و سالن ها خیلییی هم پر کاره! مرجانه گلچین همانند بسیاری از همکارانش از شهرت و محبوبیتش استفاده میکنه و درامد بسیار خوبی هم از این بابت داره که خب نمیشه هم بهشون خُرده ای گرفت چون بالاخره باید از یه راهی نون دربیاد! اما وقتی بیش از اندازه میشه ممکنه اون بازیگر مثل بهاره رهنما منفور بشه و کاربر ازش خسته!

در ادامه یکی از همین معرفی ها و حضور خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که حسابی هم شیک و مجلسی به خودشون رسیدن!

تغییرات مرجانه گلچین که مو به تن آدم سیخ میکنه!

نبود مرجانه گلچین و امثال این بازیگر در سینما و تلویزیون به شدت احساس میشه چرا که قبلنا که مرجانه گلچین تو تبلیغات یه سریال دیده میشد، مخاطب بدون اینکه به بقیه بازیگرای مجموعه اصلا نگاهی کنه اون سرایل رو دنبال میکرد چرا که جایی که خانوم گلچین با لحن و رفتار های بانمکش باشد قطعا اون کار جذاب خواهد بود و نبود وی واقعا ناراحت کنندس!

اما مرجانه گلچین ظاهری کاملا متفاوت از نقش هایش در واقعیت دارد! جوری که کسی که تنها او را در قاب تلویزیون دیده باشه و به اینستاگرامش سر بزنه قطعا برگاش خواهد ریخت!!!

hashiye_va_havashi_1636845164_1

مرجانه گلچین کلا خانومی هستش که زیاد به خودش میرسه که البته دو وجه داره. هم به خیلی از خانوما و مادرا ناخودآگاه یاد میده تا توجه بیشتری به خودشون داشته باشن و به خود رسیدن رو فراموش نکنن و هم از طرفی نظرات منفی وجود داره که خب بالاخره در این شرایط اقتصادی برخی از خوشگذرانی های راه و بی راه چهره های معروف باعث میشه تا مردم ناراحت بشن.

281379905_681509026293686_6763176045098719708_n

مرجانه گلچین سالهاست که به تنهایی زندگی میکنه چرا که نه بچه ای داره و نه شوهری، مادرش نیز مدتی پیش فوت شدن و تنها خواهری به نام منیژه گلچین دارد که اون نیز به دنبال زندگی خود است!

Untitled+(1)

خانوم بازیگر زَد رو دست هر چی فتوشاپه!

از دیگر مواردی که جزو علاقمندی مرجانه گلچین هستش اینه که عکساش رو به شدت فتوشاپ میکنه جوری که ازین رو به اون رو میشه و حتی ممکنه شناخته هم نشه! این موضوع در صفحه های فن پیج ها نیز به شدن دیده میشه و واقعا اینهمه طرفداری و فعالیت هواداران یکم جای تعجب داره!

مدتی پیش هم عکسی دیگر از او در اینستاگرام وایرال شد که چهره شان را با میکاپ و البته فتوشاپ زیاد بسیار جوان کرده بودند و حتی برخی کاربران او را نشناختند.

به گزارش شایانیوز، چنین حرکاتی از هنرمندانی مثل مرجانه گلچین دور از انتظار است و مخاطبین جوری دیگر روی آن ها حساب می کنند اما ظاهرا فضای مجازی و چشم و هم چشمی میان برخی خانم ها در سینما آنقدر بالا گرفته که شاهد تصاویری و رفتار هایی ناجور می شویم. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

artist.loox_1634209209+(1)

یه چیزای جالب از مرجانه خانوم گلچین...

سال 1374 آخرین فیلم سینمایی ام را کار کردم و برای ادامه تحصیل از ایران رفتم و در انگلیس ساکن شدم چرا که دو تا از برادرهایم و خواهر آنجا زندگی می کنند. مدتی آنجا بودم اما دلتنگ شدم و نظرم برگشت و دوباره به ایران آمدم.

من رشته اصلی ام موسیقی است ، خوشحالم که در فضایی بزرگ شدم که موسیقی حرف اول و آخر را می زد. خیلی وقت ها دلم می سوزد که فعالیتم در کار تصویر بیشتر شده و باعث شده که از رشته اصلی ام و سازم که تار است دور بیفتم.

در گذشته بسیار زیاد کوه می رفتم اما در حال حاضر به علت عارضه ای که برای پایم بخاطر شکستگی بوجود آمده است بیشتر پیاده روی می کنم.

غذاهای شمالی که می پزم بهتر از غذاهای تهرانی است ، غذاهای شمالی را در کل خوب می پزم ، ماکارونی و لوبیا پلو از غذاهای مورد علاقم هستند.

خرید زیورآلات را خیلی دوست دارم ، در بین لباس ها خرید مانتو را بیشتر از بقیه دوست دارم و به کیف و کفش ترجیح می دهم.

اهل برند و مارک نیستم ، چیزی را که احساس کنم زیباست می گیرم و می پوشم و برای من مهم کارکرد لباس است.

بیش از اندازه تابع هستم و تحت هیچ شرایطی هیچ وقت نمی توانم نه بگویم و این خیلی بد است.

در خارج از کشور فرانسه را خیلی دوست دارم و دیدنش را پیشنهاد می کنم بخصوص برای آنها که طبع لطیفی دارند چون در آنجا همه چیز رمانتیک است. همچنین ایتالیا و ترکیه را هم پیشنهاد می کنم ، برای سفر داخلی هم اول رشت ، دوم رشت و سوم رشت را پییشنهاد می دهم!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها