|

ریلکسیشن "سارا بهرامی" تو دشت و دَمن؛ خانوم با یکم شهرت میخواد یهو بپره بره کَن!

sara bahrami shayanews

سارا بهرامی از بازیگرای محبوب سینماست که اولین بار با سریال پروانه به شهرت رسید. او به تازگی عکسی با استایل اسپرت از کوهنوردیش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا بهرامی از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که تاکنون تونسته موفقیت های بسیاری در این حرفه کسب کند. او اولین بار با بازی در سریال "پروانه" همراه با حامد کمیلی به محبوبیت رسید و پس از آن مردم سارا خانوم رو بیشتر با این نام میشناختن. اما پس از ورود ایشون به دنیای حرفه ای بازیگری خانوم بهرامی کاراکتری مخصوص به خودش رو ساخت که نزد تعداد بی شماری از اهالی سینما شهرتش رو بیشتر کرد.

سارا بهرامی به تازگی پستی منتشر کرد که او رو با یه ژست خیلی باحال تو فضای دشت و دمن نشون میده. سارا خانوم که حسابی شیفته طبیعته و دوست داره آخر هفته هاش رو همیشه با گل و گیاها بگذرونه، این بار هم به قله یخچال رفته و با یه تیپ اسپرت درست حسابی داره استایل خاص و ورزشیش رو به رخ میکشه. خانوم خانوما که کلا نشون داده خیلی علاقه ای به رعایت حجاب و این جور حرفا نداره، حالا با یه کلاه سِت تمام تلاشش رو میکنه که بگه چقد خفنه و به گفته کاربران سارا خانوم کم کم داره به لیست بازیگرای خودشیفته میپیونده!

sara.bahrami.official_1655653482

خانوم بازیگر عاشق دشت و دَمنه بدجور!

سارا بهرامی از اون دسته بازیگراییه که در کنار حرفه اصلیش به گردش و تفریحاتش هم میرسه و گهگداری با رفتن به کوه سعی میکنه حسابی به خودش حال بده و البته تو فضای مجازی یه ورزشکار حرفه ای و خوش استایل به نظر برسه. جالبه بدونین این خانوم بازیگر حتی واسه کوهنوردی یه گروه جذاب هم داره اخیرا با اونا رفت کوه هفت خان و تونست اون رو فتح کنه.

سارا خانوم با انتشار چند تا عکس از فتح این قله که یه استایل ورزشی و خفن هم زده بود تنگش، نشون داد خیلی تو این کار حرفه ایه و شاید هم دلیل اینکه برخلاف ظاهر نه چندان خاصش تبدیل به یه مدل خوب شده، همین موضوع باشه!

sara.bahrami.official_1655341626_1

sara.bahrami.official_1654491912

میکاپای ضد و نقیض غریب سارا بهرامی!

به گزارش شایانیوز: شاید چون سارا خانوم رو به وفور تو جشنواره فجر و مراسمای مرتبط با اکران فیلم میبینین که با استایلای خاص و بدون میکاپ غلیظ و چشم گیر شرکت میکنه، تصور کنین همیشه همینطور میگردن و کلا تو فاز تیپای سادن. ولی اگه یکم تو پیجش بگردین، قطعا متوجه میکاپای عجیب غریبش میشین که البته این حجم تغییر فقط واسه مدلینگ شدن بین بازیگرا مد میشه و بعدش یهو میره تو ژنِ خود بازیگرا! 

و او رو با استایلای خاص ولی بدون میکاپ چشم گیر میبینید، تصور کنین ایشون همیشه همین شکل هستن؛ اما واقعیت اینطور نیست.

sara.bahrami.official_1642847396

sara.bahrami.official_1646068531

خانوم میخواد پایه ثابت جشنواره کن باشه!

یکی از افراد محبوب سارا بهرامی در حرفه اش اصغر فرهادیه و به گفته خودش از همون ابتدای شروع به کارش دوست داشت با ایشون کار کنه. البته موفقیت های راه و بی راه اصغر خان کاری کرده که همه بازیگرا دوست دارن به جای ترانه خانوم می بودن تا میتونستن مسیر رو برای شرکت در جشنواره های معتبر جهانی پیدا کنن.

ولی اینطور که سارا خانوم گفتن علاقه شون اصلا ربطی به کن و حاشیه هاش نداره و کلا یه علاقه قلبی به اصغر فرهادی داره و حتی گفته زمانی که این کارگردان حرفه ای داشته واسه جدایی نادر از سیمین تست میگرفته او هم شرکت کرده، ولی نقش به بازیگر دیگه ای داده شد.

dialoguenews_1643707929

sara.bahrami.official_1642765851_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها