|

تیپ هزینه شده و جذاب "مهتاب کرامتی" که با رنگ چشاش سِت کرد؛ نارسیسم خانوم واسه چهرش!

mahtab keramati shayanews

مهتاب کرامتی بازیگر خوش پوش و جذابی می باشد که اینبار استایل خود را با چشم هایش سِت کرد و سوژه ای ناب برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهتاب کرامتی بازیگر خوش نقش و خوش چهره ای می باشد که با بازی در فیلم "زن ها فرشته اند" مشهور شد. او نقشی طنز رو بازی کرد و واقعا هم خوب از پسش براومد اما مهتاب کرامتی از دسته هنرمندانی هستش که میتونه هم کاراکتر طنز و هم جدی رو به خوبی بازی کنه و در عین حال هم بانمک باشه و هم با ابهت مثل سریال شبکه خانگی رقص روی شیشه!

مهتاب کرامتی چهره ای طبیعی و ناز دارد که با کمی آرایش زیبا تر هم خواهد شد. وی همانند بسیاری از همکارانش به دنبال قر و فر های پروتزی نیست و با وجود سن و سالی که دارد همچنان از زنان زیبای سینما محسوب میشه. ظاهرا مهتاب خانوم کرامتی و نیکی کریمی دست خیلی هارو از پشت بستن!

مهتاب کرامتی چندان حاشیه دار نیست اما گاهی تصاویری ناب و لوکس از او منتشر می شود که مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه یکی از همین عکس و استایل های خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید یه ست سبز جذاب زدن!

Untitled

Untitled

مهتاب کرامتی با لباسش در خارج همرو انگشت به دهن کرد!

همونطور که گفتیم مهتاب کرامتی چندان حاشیه ساز و جنجالی نیست اما خب مگه میشه شما بازیگر باشید بالاخره یه جا سوژه نشید؟! اما وی همانند هنرمندانی مثل خانوم بهاره رهنما هم نیست که اینتساگرامشون به خاک و خون کشیده شد و حالا تنها منفور هستند نه محبوب!

مهتاب کرامتی مدتها پیش برای یکی از مراسمات خارجی حضور پیدا کرده بود که لباس خانوم بازیگر جوری بود که کمی تا قسمتی شاخ همه دراومد و انتظار نداشتن!

از اونجایی که بانوان ایرانی وقتی بخوان مراسمات خارجی برن باید لباس و ظاهری مناسب با قوانین کشور و عرف جامعه داشته باشند و حق کشف حجاب نیست، مجبور هستند تا هم خارجی طور تیپ بزنن و هم باحجاب و بی حاشیه که معمولا با حاشیه میشه!!

13984172020152418+(1)

520362_847

خودشیفتگی مهتاب کرامتی واسه چهره اش!

مهتاب کرامتی بازیگر زن مشهور و محبوب و زیبای ایرانی درباره دلایل زیبای خودش می گوید و اینکه از عملکرد دختران ایرانی که ظاهر و چهره خود را خیلی تغییر می دهند و غرق در آرایش می شوند انتقاد کرد.

مهتاب کرامتی می گوید که برای بازیگر شدن نیاز به آرایش کردن نیست! البته برخی هم می گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می کند وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند (این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و جذاب نبودن چهره دلیل اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است)

Untitled (2)

نقش عجیب غریب و افسانه ای مهتاب کرامتی!

اما خانم بازیگر مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که با گریم و ابهتی غیر معمول بود جوری که شاید در نگاه اول او را نشناسید. این گریم مربوط به فیلم "آتش سبز" است که مهتاب خانم با آرایش غلیظ و ابرو های شیطانی اش آن را منتشر کرده.

داستان آتش سبز برگرفته از روایت کهن و اساطیری سنگ صبور است.

سنگ صبور، روایت دختری به نام ناردانه‌است که ندایی درونی بر او می‌گوید: «با مردی مرده وصلت خواهد کرد.» روزی ناردانه به طور ناگهانی وارد قلعه‌ای کهن می‌شود. در اتاقی از اتاق‌های این قلعه افسانه‌ای، مردی مرده می‌یابد با هفت پیکان در بدن. کتابی در اتاق است، ناردانه کتاب را برداشته و می‌خواند «بسم رب‌العزت»، این کتاب هفت حدیث دارد و ناردانه باید هر روز یک حدیث بخواند و تنها روزی یک مغز بادام بخورد و پس از هرروز یک تیر (سوزن) از تن مرد بیرون آورد و در پایان حدیث هفتم مرد مرده زنده شده و با او وصلت خواهد کرد.

mahtab.keramati_1643005781

بیوگرافی جالب مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد.

مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است.

مهتاب کرامتی یک طلاق داشته و در یکی از مصاحبه هایش دلیل این طلاق را ازدواج در سن پایین عنوان کرده است.

و باز هم امین تارخ...

او سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

mahtabkeramati-chin-photokade-6

ازدواج ناموفق

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

من سال‌ ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت‌ آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

راااز زیبایی خانوم بازیگر

من هر شب سعی می کنم خیلی زود بخوام ، مادرم متخصص تغذیه است برا همین در خانواده ای بزرگ شدم که به نوع خورد و خوراک توجه می شود.

آب خوردن جزو جدایی‌ ناپذیر زندگی من است و آب را با درجه حرارت اتاق یکنواخت می‌ کنم، صبحانه را حتما کامل می‌ خورم زیرا این موضوع می‌ تواند کمک کند که اندامم ثابت بماند.

mahtabkeramati-chin-photokade-9

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه خوشکل

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها