|

آرا ویرای شدید "نفیسه روشن" تو سالنش وسط کلی دختر؛ تیپ عجیب خانوم با لباسای بچگونه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که حالا سه شغله شده و هم بازیگره هم سالن دار و کلینیک دار، تند و تند عکس منتشر میکنه که با تیپایم مختلفش سوژه کاربران میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر پررر حاشیه اما با سابقه ای می باشد که تا به حال تو فیلم و سریال های زیادی دیدمش و واقعا هم در کار خود دوست داشتنی بود اما خب امان از اینستاگرام و شهرت و غرور که از امثال خانوم نفیسه روشن چهره ای دیگر ساخت!

نفیسه روشن حالا تغییر شغل داده، البته که او را هنوز هم به نام بازیگر می شناسیم اما خب بازیگری از او دیده نمیشه و سخت مشغول مدیریت و سالن داری شده. تو این دوره زمونه پول درآوردن سخته اما اگه شهرت و سرمایه داشته باشی میتونه خوووشگل گونی گونی پول دربیاری مثل خانوم بهاره رهنما که حالا برای هر یک استوری مثل بنز درآمد دارن.

نفیسه روشن نیز هم کلینیک زد و هم سالن. کلینیک این بازیگر زن در حال ارائه خدماته اما هنوز تلفظ درست کاری که داره میکنه رو نمیدونه! سالن نفیسه روشن ولی تازه داره شروع به فعالیت میکنه که به همین دلیلم خانوم بازیگر عکسی دسته جمعی با کادرش گذاشت که مثل همیشه استایل جذاب خودش مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

نفیسه هفت رنگ و ضایع یا لوکس و خوشتیپ؟!

نفیسه روشن در کل از دسته خانومایی هستش که اصلااا اهل فیلتر و فیلتر بازی نیست اما خب در عوض خیلی زیاد اهل اکسسوری های عجیب و لباسای غریبه که باعث میشه گاهی خوشگل بشه و گاهی مورد تمسخر و واکنش قرار بگیره.

در ادامه نمونه هایی از این گفته هارو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

البته که خانوم بازیگر به استایل و تیپای تینیجری هم علاقه زیاد یداره و در کل همیشه لباش داره میخنده!

Untitled

سوتی نفیسه روشن تو کلینیکش

اما برگردیم سراغ نابلدی که در ابتدای متن از کلینیک نفیسه روشن گفتیم.خانوم بازیگر به خانوم مدیر تبدیل شده و بعد از ازدواج دومش آقای شوهر او را صاحب کلینیک کرد. نفیسه روشن عکس و فیلم های بسیاری در پیج سالن خود منتشر می کند و این روزها هم به مناسبت افتتاحیه هم تخفیف گذاشته و هم در حال تبلیغاته. اما نکته ای که هست اینه که خیلی ها به نفیسه روشن گیر میدن که چجوری بدون تخصص چنین کاری کردی و برخی هم میگن اصلا تخصص نیاز نداره!

مدتی پیش ادمین پیج ویدیویی جهت تبلیغ برای لاین فیشال منتشر کرد که ظاهرا ابتدا نوشته بوده فیشیال و بعد با کامنت و تذکر یکی از کاربران آن را درست کرده. سوال اینجاست که تیم فیشال کار خانوم بازیگر حتی هنوز تلفظ درست این کلمه رو نمیدونن! و بعد کلینیک هم میزنن! و این موضوع در کامنت ها ایجاد حاشیه کرده بود.

Untitled (1)

وقتی نفیسه خانوم خودش رو ملکه می دونه!

همان طور که گفتیم نفیسه خانم روشن خودش رو از هیچ حاشیه ای عقب نمی اندازد او چندی پیش تصاویری از خود منتشر کرد که با آرایشی غلیظ و خاص بود و جدای از میکاپ سنگین و عروس واری که کرده لباس و تاج جالب و طراحی شده ای هم دارد که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

نفیسه روشن در کپشن این پست نوشت: ملکه ها ملکه می سازند!

خانم بازیگر با این همه میکاپ و روتوش و عکاسی حرفه ای باید هم خود را ملکه بداند. ناگفته نماند یکی از کاربران به شوخی در نظرات این پست نوشته بود: کربلایی نفیسه!

چنین شوخی هایی بیشتر حالت تمسخر دارند که البته مقصر اصلی آن هم خود بازیگر است که به طور مثال ابتدا با هدف کربلا و زیارت میرود و بعد از کلی خودنمایی می آید و از عشق و عاشقی بین راهش توضیح می دهد ان هم با کلی آب و تاب!

zp.wedding_1635869638_2

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد

فعالیت اش را از کلاس بازیگری حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار سال 1382 با سریال «روزهای به یادماندنی» جلوی دروبین رفت.

شهرت ایشان از سال 1386 وقتی 25 ساله بود با سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم و در کنار چهره هایی چون امین تارخ و لعیا زنگنه شروع شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی