|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که عکس عروسیشون ترکوووند؛ یکی سیندرلایی یکی سرکوچه ای!

تعداد از بازیگران زن سینما هستند که به دلایل مختلف دوست دارند همه بدونن که شوهر کرده اند و به همین خاطر عکس های عروسی شون رو منتشر می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از جذاب ترین موضوعات در زمینه زندگی بازیگران و سلبریتی های ایرانی، موضوع ازدواج و مسائل زندگی خصوصی آنهاست. حتما برای شما هم دیدن تصاویر مراسم عروسی بازیگران معروف جذاب است و دوست دارید بدانید سلبریی محبوبتان در شب عروسی اش چگونه بوده. برخی از افراد معروف این بخش از زندگی خود را به صورت خصوصی حفظ میکنند اما برخی دیگر تصاویر اختصاصی از آن را در صفحه شخصی خود منتشر می کنند.

به گزارش «شایانیوز» در این بخش بازیگران زن معروفی که تصاویر مراسم ازدواج و عروسی خود را با دنبال کننده هایشان به اشتراک گذاشتند و این تصاویر جزو وایرال های فضای مجازی شد را به شما معرفی خواهیم کرد. البته باید گفت که تعداد زیادی از بازیگران، تصاویری از مراسم ازدواج خود منتشر کردند اما تعداد کمی که در این بخش معرفی شده اند پربازدید شدند.

الهام+حمیدی

- متین ستوده و شوهر چشم رنگیش!

متین ستوده که همیشه حتی در مصاحبه هاش گفته بود نگرانه اینه که به خاطر قد بلندش پارتنر خوبی براش پیدا نشه اما بالخره چند ماه پیش ازدواج کرد! طرفداران متین ستوده مدت زیادیه که منتظرن تا خانوم بازیگر از عشقش رونمایی کنه. او در نهایت با انتشار پستی نیمه ی گمشدش، علی زندی رو به مردم معرفی کرد و بار دیگه بر سر زبان ها افتاد. به گفته برخی از افراد، متین خانوم دوست نداره نظرات مردم رو درباره عشقش بدوند و دلیل اینکه کمتر به انتشار عکس هاش با آقای زندی پرداخته رو همین موضوع دونستن.

1

شوهر خانوم ستوده چکاره است؟

علی زند همسر متدین ستوده هم بازیگر است و رستوران دار است. ایشان در سریال های «آرام می‌گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرده است.

این کاراکتر نقش یک شخصیت منفی را در سریال آخرین بازی داشت که می خواست باشگاه فوتبال را از چنگ مالک آن (بهاره افشاری) خارج کند. البته علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس هم هست که همیشه میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

- بهاره رهنما و حاجی پرماجراش

بهاره رهنما هم از اون دست خانوم های بازیگری است که هر اتفاقی تو زندگیش می افتد رو سریع با فالوورهاش درمیون می زاره. خانوم بازیگر بعد از این از پیمان قاسمخانی جدا شد با امیر خسرو عباسی تاجر و مالک شرکت لوازم آرایشی ازدواج کرد و عکس هایی هم از مراسم عروسی و حتی نامزدیشون تو اینستاگرام منتشر کرد.

البته رابطه زناشویی بهاره و حاجی خیلی دوام نداشت و این زوج پرحاشیه سال گذشته رسماً از هم جدا شدند.

lKKfKG0Ek3q3

-الهام حمیدی و شوهر پولدارش

الهام حمیدی برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد. الهام خانوم با وجود اینکه تو نقش هایش همواره آروم و خیلی مظلوم است اما تو فضای مجازی دوستدار هیاهو است. خانوم بازیگر تصاویری از ازدواج دومش رو تو پیج شخصیش منتشر کرد و در اون زمان حسابی خبرساز شد.

1549276238_Y3uR2

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست؟

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است. الهام بعد از ازدواج دومش خیلی زود بچه دار شد و خرداد 99 پسر دار شد و اسمش رو هم الین گذاشت به فاصله یک سال فرزد دوم الهام حمیدی به دنیا اومد و این زوج خفن اینبار دختردار شدند.

elhamhamidiiii_1599237864

- شیلا خداد و آقای دکتری که همسرش شد!

شیلا خداداد هم جزو اون دسته خانوم های بازیگری است که بعد از اینکه ازدواج کرد عکسش تو لباس عروس رو در کنار همسرش منتشر کرد. البته شیلا خانوم بعد از ازدواج تقریباً از دنیای بازیگری و هم دنیای مجازی فاصله گرفت و بیشتر وقت خودش رو صرف همسر و فرزندانش می کند.

شیلا-خداداد-1

ماجرای جالب آشنایی شیلا خداد و همسرش

شیلا خداداد چندی پیش در مصاحبه ای از نجوه آشنایی با همسرش گفت: ازچند تا ازهمکاران بازیگرم والبته یکی، دوتا از دوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است. من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمی خواست قیافه ام عوض شود. سال ها بودکه دکتر می رفتم اما دلم راضی نمی شدکه عمل کنم. اما بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیده بودم، پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی ام را عمل کنم. گویا قسمت این بودکه فرزین بینی من را عمل کندوما از طریق این جراحی، باهم آشنا شویم و ازدواج کنیم.

Dr-Sarkarat-2

- نرگس محمدی و آقای شوهری که پارتی بزرگش شد!

نرگس محمدی و علی اوجی هم از اون دست بازیگران و اهالی هنری هستند که عس های مراسم ازدواجشون را در فضای مجازی منتشر کردند البته مراسم ازدواج این زوج بسیار ساده برگزار شد و نرگس محمدی در مراسم ازدواج خود مانتو شلواری سفیدرنگ و ساده به همراه تاج گلی زیبا حضور یافت. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

6238815_239

خیلی ها نرگس محمدی را متهم کردند که به واسطه شوهرش کار به او پیشنهاد می شود. البته خود علی اوجی هم این موضوع رو تکذیب نکرد و تلویحاً اشاره کرد تو هر کدام از آثارش فکر کند که نرگس می تواند به او کمک کند حتماً از حضورش استفاده خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شمع ارسالی در

    نمیدونم چرا هیچ کدومشون زیبایی شیلا را نداررنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها