|

موی عروسکی نگین معتضدی با بافت آفریقایی شوهری چه نظرو جلب کرد؛ لواشک پوشیده جا شلوار!

negin motazedi shayanews

نگین معتضدی بازیگر سریال شبکه خانگی ویلای من با انتشار تصویری همراه با همسرش و البته موهایی طلایی فررر شده نظر کاربران رو به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگین معتضدی از بازیگران بسیااار کم کار و کم حاشیه ای می باشد که اصلا صداش درنمیاد اما قطعا او را در سریال ها دیده اید. وی هنرمندی دهه شصتی می باشد که یا پیشنهاد کاری نداشته و یا خودش نخواسته چندان کارنامه کاری گر باری داشته باشه و بیخیال شده!

نگین معتضدی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و 150 هزار کاربر هم دنبال کننده خانوم بازیگر هستند که خیلی هاشونم از طرفداراشن! خانوم بازیگر از چشم رنگی های این عرصه می باشد که خب میدونید چشم رنگی داشتن در این کار جزو اپشن ها حساب میشه و اگه داشته باشیش قطعا دو هیچ از بقیه جلوتری. 

حالا از این ها گذشته نگین معتضدی تصاویر زیادی از خود به تنهایی و یا همراه با همسرش منتشر می کند و اغلب هم تیپ هایی عجیب دارد که مورد توجه قرار می گیره! البته فکر نکنید فقط خودش این مدلیه و همسرش نیز چنین است. در همین راستا تصویری که به تازگی نگین خانوم معتضدی منتشر کرد رو مشاهده کنید تا باور کنید!!

Untitled

این تصویر و این موهای فر شده ظاهرا به دل کاربران حسابی نشست و کلی ذوق کردند.

برخی از فالوور ها از اینکه این زوج چقدررر به هم میان گفتند و برخی هم موها یخانوم بازیگر مورد پسندشو.ن واقع شد! یکسری کاربر همیشه در صحنه هم گیر دادن و اَخ و اوخ کردند.

وقتی خانوم بازیگر تو مراسم سینمایی لواشک پوشیده جا شلوار!!

نگین معتضدی سال گذشته با آقای امین امانی که کارگردان و طراح صحنه می باشد ازدواج کرد. این زوج جوان خبر پیوندشان را با انتشار تصویری در آغوش هم دادند.

از این ها که بگذریم نگین معتضدی در یکی از مراسمات سینمایی با تیپی آمد که کمی نامتعارف بود. البته ظاهرا ارشاد و محدودیت تنها برای مردم عادی است و هنرمندان خانم گاهی استایل هایشان از اَجق وجق گذشته و تبدیل به ناجور می شود. حالا این خانم هم با شلوار چرم جذب و مانتویی جلو باز است مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. 

Untitled

دیدین؟ مشاهده کردین؟ شما در این استایل جز جلب توجه زیبایی خاصی پیدا کردین؟ 

ظاهرا خانومای بازیگر در ایران تا تقی به توقی میخوره و حتی به عنوان سیاهی لشکرم بازی می کنند درجا فاز آرتیستی و غرور میگیرتشون که چندان جالب نیست و از اون بدتر اینکه در مراسمات سینما ظاهرا در یکی دو سال اخیر مد شده که هر چی ناجور تر تشریف بیارید با کلاس تر هستید!

Untitled

نگین معتضدی با همسرش عکس های عاشقانه زیادی به اشتراک میزاره. ناگفته نمونه که همسر ایشون یکی از کارگردانان هتسند. مدتی پیش هم نگن معتضدی با همسرش در خیابان عکس هایی گذاشت که شاید چندان جای این کارا نبود!

Untitled

نظر جالب نگین معتضدی درباره فساد سینما...

نگین معتضدی بازیگر زن صدا و سیما با گلایه از همکارانش می گوید نباید درباره فساد سینما صحبت شود چرا که مردم فکر های بد می کنند.

نگین معتضدی معتقد است که برخی از بازیگرانی که تن به فساد می دهند به این دلیل است که چیزی برای ارائه ندارند و مجبورند به این کارها تن دهند ! یعنی ادعای او این است که بازیگرانی مثل ریحانه پارسا و ... که ادعای فساد می کنند خودشان مشکل داشته اند و بازیگری بلد نبوده اند، تازه او می گوید که در سایر شغل ها هم همینطور است. خانم نگین معتضدی می گوید باند بازی در همه ی شغل ها هست و فقط سینما نیست.

بیوگرافی جالب نگین خانوم معتضدی

نگین معتضدی متولد 3 مهر 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده تا ترم شش رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری عاشق ادبیات و خواندن کتاب های مختلف است و تجربه دو ازدواج هم دارد. در محله حصار بوعلی پشت فرهنگسرای نیاوران تهران به دنیا آمده است و تنها یک خواهر نویسنده بنام طلا دارد که 4 سال از خودش بزرگتر است.

Untitled

از خوبیای داشتنِ خواهر نویسنده!

داشتن خواهر نویسنده از کودکی روی من آنقدر تاثیر گذاشت که دیگر حتی لازم نبود در بزرگسالی از او تاثیر بگیرم  من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم. حتی نخستین تئاتر زندگی‌ ام را با طلا رفتم زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌ خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی داشتم.

کم کم وقتی با او سر کارهایش رفتم ، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

عمل بینی خانوم بازیگر

من با هیچ کدام از اعضای صورتم مشکلی ندارم ، شاید به نظر برخی‌ بینی ام نیاز به عمل داشته باشد اما من با آن مشکلی ندارم. بنظرم عمل زیبایی چیز بدی نیست و هر کسی می تواند طبق سلیقه‌ اش آن را انجام بدهد.

Untitled

ازدواج نگین متعضدی

نگین معتضدی در سال 1395 وقتی 31 ساله بود با جواد خیرخواه گردشگر و پژوهشگر نامزد کرد اما این زندگی  به سراجام ازدواج ختم نشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها