|

خودنمایی "مریم مومن" با تتو عجیب و بالماسکه؛ خانوم میخواد بزرگتر از سنِ کوچولوش باشه!

maryam momen shayanews

مریم مومن بعد از بازی در سریال جادوگر بیشتر دوست داره تا خودش رو نشون بده و به همین دلیل اینبار از روش تتو های عجیب استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جذاب و خوش چهره ایرانی می باشد که با بازی تو سریال بانوی عمارت دیده و حسااابی مشهور شد. شنیدین میگن سکوی پرتاب؟ کاراکتر فخر الزمان سکوی عجیبی برای شهرت و ورود مریم مومن به این عرصه بود.

مریم مومن به تازگی هم در سریال شبکه خانگی جادوگر ایفای نقش دارد و با وجود اینکه سن و سال بالایی نداره اما با پختگی خوبی بازی میکنه. خانوم بازیگر از هنرمندان عشقِ عکس هستن مخصوصا حالا که سریال جدید در راه دارن.

مریم مومن اهل میکاپ های بسیار غلیظ  و پررنگه و این موضوع رو اگه پا تو پیجش بزارید راحت متوجه میشید، اما حالا اگه نرفتینم در ادامه تصویر های جدید او را ببینید که گویای این قضیه هستش و مریم مومن با شکل و شمایلی جدید و جذاب ظاهر شدن!

Untitled

Untitled

خیالات خنده دار مریم مومن!

مریم مومن توجه بسیار زیادی به عکس های پیجش داره و همشون در آتلیه و با سبک میکاپ خودش و لباس های خاص گرفته میشه . خانوم بازیگر که در کودکی مادر پدر خود را از هم طلاق گرفته دیده ضربه بدی خورده و روحیه حساسی داره اما با دنبال کردن علاقه خود یعنی بازیگری حالا حس خیلی خوبی داره.

گاهی عکس های این بازیگر جوان به سمت و سویی عجیب میره. مثلا یکی از اون ها همراه با بارش برف خیالی هستش که خب مثل همیشه طرفداراش ازش تعریف کردن و یکسری هم زدن ترکوندنش!

Untitled

وقتی مریم خانوم میخواد بزرگتر از سنِ کوچولوش به نظر بیاد!

مریم مومن هم مثل بازیگرای دیگه تو خط مدل شدنه و از زمان محبوبیتش عکسای جورواجوری رو با ژست ها و استایلای مختلف منتشر کرده که به گفته بعضی از کاربران مثل اینکه خیلی لذت شهرت خانوم مومن رو عوض کرده و اگه قراره اینطوری پیش بره ایشون هم به دسته بازیگرای خودشیفته میپیونده.

البته میشه گفت مریم مومن از بقیه بازیگرا یه پله بالاتر رفته و هم مدلینگ میکاپ و هم لباس رو در کنار هم انجام میده و انگار با میکاپای خاصش میخواد سنش رو بالاتر از آنچه هست نشون بده.

Untitled

عشق قایمکیه خانوم بازیگر لو رفت؟

ولی مریم خانوم از بچگی سختی های زیادی دید که در مصاحبه خود هم به اون اشاره کرد و گفت: "جدایی پدر و مادر خیلی به من از لحاظ روحی صدمه زد و اعتماد به مردها برای من سخت شده و فکر نمیکنم بتونم روزی دل به کسی بدم."

اما اخیرا یه صحبت هایی تو فضای مجازی پخش شده که خبر از رابطه عاطفی بین مریم مومن با شخصی که فعلا این خانوم بازیگر اسمش رو لو نداده وجود داره و معلوم نیست خانوم خانوما کی قصد داره از این عشق پنهانیش رونمایی کنه!

Untitled

قاضی به حالم گریه کرد

من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم.

زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر ، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها