|

لباس و فیگور هول هولکی "مهناز افشار" تو ویلا؛ اعتماد به نفسش زیادی شده!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار چند وقتیه که برای دیده شدن هر عکسی رو از خودش منتشر میکنه و براشم مهم نیست کجا و در چه حال باشه!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر جذاب و پر انرژی ایرانی می باشد که البته باید بگیم بازیگر سابق چرا که خانوم خانوما نه تنها دیگه در سینما و تلویزیون ایران جایی نداره بلکه در خارج از کشور هم بازیگری رو ادامه نداد و حالا مثل یک فرد معمولی در آلمان زندگی میکنه! 

مهناز افشار دختری به نام لیانا داره که اول با دخترش رفت اما حالا آقای شوهر سابق هم پیششونه و احتمالا تبدیل شده به شوهره حال حاضر! او که در غربت به سر میبره خیلی وقتا احساس تنهایی داره و از وقتی که رفته یک دَمممم با مردم ایران تو اینستاگرام در ارتباطه که خب همین تله پاتی و دوری باعث شد تا خانوم بازیگر غرور سوپراستاریش افت کنه و در عوض با کاربرا خیلی خونگرم و مهربون بشه. مهناز افشار حالا بالا ترین تعداد فالوور بین بازیگرا رو داره و فعالیت بسیار زیادی هم داره.

مهناز خانوم افشار که به تازگی با دخترش و یاسین رامین رفته بودند شهربازی ویدیویی از خود در پیج 16 میلیونیش منتشر کرد که در نوع خود ساده اما قشنگ بود.

عکس هول هولکی مهناز افشار فقط جهت حضور غیاب!

اما جدا از اینها مهناز افشار دیگه در این راه و روشش انگاری داره زیاده روی میکنه چرا که هررر عکسی با هر پست و لباسی که گیر میاره منتشر میکنه و یه کپشنم میزنه تنگش!

مهناز افشار در ایران که بود برای مراسمات سینمایی همیشه با ظاهری آراسته و گرون میومد و هیچوقت هم قیافه گرفتنش کم نمیشد اما حالا مهنازی دیگه تو اینستاگرام می بینیم که هم خیلی خودمونی شده و هم با هر استایلی دیده میشه!

در ادامه تصویری از خانوم بازیگر رو می بینیم که انگاری فقط میخواسته یه عکسی چیزی گرفته باشه! چون هم لباسش چندان جالب نیست هم فیگورش و هم تار بودن عکس دیگه نور علی نور شده!! برخی از کاربران هم گفتند انگاری مهناز افشار هول هولکی عکس گرفته که فقط بزاررره!

Untitled

ویلا و لایف استایلِ لاکچری

اما مهناز خانوم اینطور که از عکساش نشون میده اوضاع و احوال بدی در آلمان نداره که هیچ تازه به گفته برخی از کاربران، با مهریه عجیب و سنگینش خیلی هم مرفه زندگی میکنه.

اما مهناز افشار از وقتی که رفته جز اینکه یکی از داوران برنامه گات تلنت بود هیچ مورد خاص دیگه ای ازش دیده نشد و انگاری خانوم خانوما خودش رو بازنشسته کرده اما اینکه از کجا این درآمد برای زندگی میاد خدا داند! در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که فالووراش گفتند خونه خودشه!

280922353_1937465659784259_5497066560296219947_n

همونطور که گفتیم مهناز افشار خیلی زیاد دلتنگی میکرد و میکنه. مثلا همین چند روز پیش با انتشار تصویری که در ادامه می بینید نوشت:

بهار 

هرجا که باشم همه شماهارو دوستتون دارم و در قلب من همیشه هستین و عشق شما با منه تا همیشه

Untitled

مهناز افشار کیمونو پیچ شد!

مهناز افشار که کلی کشت و گذار تو ترکیه کرده بود و بعد رفت آلمان، جاهای خیلی زیادی رو به جز ایران دیده و سفر کرده. اما چیزی که جالب بود ویدیویی بود که خانوم بازیگر از پوشیدن لباس کیمونوییش منتشر کرد.

افشار در کپشن این پست نوشت:

یکی از سخت‌ترین کارای دنیا پوشیدن لباس کیمونو است اونم وقتی خودشون با وسواس تنت بکنن و بعدش بخوان با وسواس از تنت در بیارن!

مهناز افشار عملی نشد؟!

مهناز افشار سن و سال کمی نداره اما با این وجود هم پوست خوبی داره و هم اعتماد به نفس خوبی! چرا که در شرایطی که بسیاری از بازیگرای خانوم در سینما عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس داشتن، مهناز افشار به چهره خود اکتفا کرده و تا به حال موردی ازش دیده نشده و یا حداقل کاری نبوده که خیلی تو چشم باشه!

مهناز افشار شباهت زیادی هم به گوکوش خواننده ایرانی دارد و شاید هم به همین دلیل نخواسته چهرش تغییری کنه. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی