|

ادا اصولای نازدارِ خانوم بازیگر واسه سالگرد ازدواجش؛ بعد وارش کلا زده تو کار مدلینگ!

elham tahmouri shayanews

الهام طهموری از بازیگرای محبوب تلویزیونه که اولین بار با نقش وارش به شهرت رسید. او اخیرا عکسی با همسرش واسه سالگرد ازدواجشون منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام طهموری از بازیگرای محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسید، اما اگر سریال "وارش" رو دیده باشین، قطعا بازیگر نقش اصلی رو فراموش نکردین. الهام خانوم با این سریال تونست دل خیلی از مردم رو به دست بیاره و راه رو برای ادامه مسیرش هموار کنه و پس از اون هم با بازی در سریال "شرم" شهرت خودش رو بین اهالی سینما و تلویزیون بیشتر کرد.

او در اینستا هم فعالیت زیادی داره و گاه و بیگاه عکسای جورواجوری تو پیج شخصیش میذاره و تابحال تونسته بیش از 77 هزار فالوور برای خودش دست و پا کنه. این خانوم بازیگر که اصالتا اصفهانیه سال 97 با حامد احمدجو که او هم یک بازیگره ازدواج کرد. به گفته الهام خانوم این دو بازیگر با هم از اصفهان آشنایی داشتن و همون اوایل از هم خوششون میومد. اما بعد با واسطه گری برادر آقا حامد که آهنگساز بود، همه چیز برای شروع زندگی مشترکشون فراهم شد.

الهام طهموری به تازگی عکسی همراه با همسرش در فضای مجازی منتشر کرد که با بازخوردهای متنوعی روبه رو شد. این خانوم بازیگر هر وقت عکسی همراه با همسرش منتشر میکنه اغلب کاربرا میگن این دو بازیگر خیلی به هم میان و انگار واسه هم ساخته شدن. الهام خانوم تو این عکس داره حسابی واسه همسرش ناز میکنه و با موهای ویو شده یه عکس خیلی رمانتیک رو با آقا حامد انداخته که گویا سالگرد ازدواجشون بوده و به همین واسطه آقا واسه خانومش یه گل خیلی خوشگل هم گرفته که تو عکس پیداست و اینجوری که معلومه همه چیز آرومه و دو تا بازیگر هم خییییلی خوشحالن!

campec.ir_2866192889982499714_1315567878.jpg0123

الهام خانوم عجیییب عشقِ تبلیغاته!

الهام طهموری تو یکی از مصاحبه هاش گفت: "علاقه زیادی به چهرش نداره و این موضوع باعث میشه اعتماد به نفس پایینی داشته باشه." اما اگه کمی تو پیج اینستاش بگردین قطعا متوجه عدم واقعیت همچین قضیه ای میشین. الهام خانوم هفتصد تا عکس رنگارنگ و جوواجور از خودش داره که نشون میده خیلی عشق عکس گرفتنه و البته پول زیادی هم از این راه به جیب میزنه.

چون میکاپای متنوعش رو واسه تبلیغ انجام میده و بدون شک از زمانی که شهرت بیشتری بین مردم پیدا کرده خیلی از میکاپ آرتیستا واسه کارکردن باهاش سر و دست میشکونن. نکته جالبی که درباره این خانوم بازیگر وجود داره اینه که هیچ عمل زیبایی تا حالا انجام نداده و شاید یکی از دلایل اینکه تو پروژه های مختلف مدلینگ و عکاسی ازش دعوت میشه هم همین موضوع باشه.

elhamtahmouri_1558079644_1

elhamtahmouri_1587724496

خانوم بعد وارش حسابی گنگش بالا رفته!

به گزارش شایانیوز: الهام طهموری برای اولین بار با سریال "وارش" به شهرت رسید و پس از اون به دلیل چهره و استایل خوبش به عنوان مدل انتخاب شد. اما ایشون علاوه بر مدل شدن خیلی هم عاشق سفر و عکس گرفتن با ژست و استایلای مختلفه و به همین واسطه هر سفری میره از متل قو تا اصفهان همیشه عکسای خوش آب و رنگ با ژستای گنگ بالا میگیره.

elhamtahmouri_1648715061

elhamtahmouri_1628515061

رابطه عاشقانه الهام طهموری با همسر!

خانوم طهموری از زمانی که با همسرشون ازدواج کردن تابحال همیشه از سفرا و رابطه عاشقانه ای که تو زندگی با هم دارن واسه طرفداراشون عکس میذارن. درواقع الهام خانوم علاوه بر اینکه خودش خیلی شیفته عکس گرفتنه، همسرش هم اینطوری کرده و مدام تو هر شرایطی او رو هم با خودش همراه میکنه.

البته بعضی اوقات دیگه خانوم اینقد تو عکس گرفتن اغراق میکنه که کاربرا صداشون درمیاد و میگن خانوم بازیگر خییییلی دیگه خودشیفته تشریف دارن.

elhamtahmouri_1616741115_2

elhamtahmouri_1534701211

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها