|

وقتی "سینا مهراد" کنار هواداری ژیگووول ذوقیده؛ پیکر تراشی هم حَد و مرزی داره!

sina mehrad shayanews

سینا مهراد که بعد از سریال پدر حسابی معروف شد هواداران زیادی هم جذب کرد اما اینبار تصویری از او با دو دختر منتشر شد که همرو متعجب کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سینا مهراد بازیگر سریال پدر می باشد که با سرعت نور دیده و معروف و البته محبوب شد. وی از خانوادن سهیلی ها است اما اگه می بینید فامیلی آقای بازیگر فرق داره برای اینه که ایشون دوس داشتن تا روی پای خودشون وایسن و تلاش کنن و بالا بیان.

اما خب قطعا این موضوع چندان واقعی نیست چون چطور میشه که کسی نام پدر ایشون رو در طی مراحل ساخت سریال نفهمیده باشه! حالا از اینها که بگذریم این خاندان همگی مشهور و دوست داشتنی هستند اما سینا خان مهراد هم با پدر معروف شد و مثل خیلی از بازیگرای دیگه در تلویزیون دیده نشد که نشد! رفت به سینما و شبکه خانگی پیوست اما با کلییی جذب طرفدار!

سینا مهراد در حال حاضر شادروان رو در سینما اکران داره اما به تازگی تصویری از او منتشر شد که در کنار دو هوادار دختر ایستاده. هوادارانی که اصلا سر و وضع مناسبی ندارن و بیشتر باعث سوژه شدن سینا مهراد شدن. برخی از کاربران هم گفتند انگاری مهراد خواسته با اینا عکس بگیره نه اونا با این...!

Untitled

خانوان خوش سر و وضع سهیلی، همه بچه پولدارا!!

سینا مهراد ازدواج نکرده اما از اونجایی که دوتا آبجیه شاخ و خوش چهره به نام های صبا و سارا داره معمولا در کنار اونها عکساشو منتشر میکنه و یا همراه یکی از خواهراش میره برای مراسمات سینمایی.

سینا مهراد مدتی پیش هم چنین عکسی رو در کنار یکی از ابجی خانوماش منتشر کرد که با هشتگ سیستر نشون داد که ایشون فرندشون نیستن و آشنان!! اما در مجموع خانواده سهیلی چه دختر و چه پسر خیلی اهل تریپ های ساده نیستن و اغلب دوست دارند تا جلب توجه داشته باشن. ناگفته نمونه خیلی هم ادای خانواده های بسیار پولدار رو در میارن که خب اگه هر کسی هم جاشون باشه و ینما رو خانوادگی قرق کرده باشه بایدم پولدار شه.

Untitled

ساعد یه بابای جذاب و سینا یه عموی جذابتر!

بین سهیلی ها اول ساعد سهیلی بود که مشهور شد و تو فیلم گشت ارشاد آقا باباش حسابی ترکوند. ساعد سهیلی از بازیگران خوش استعداد و جذابی می باشد که اتفاقا همسرشونم بازیگره و در سریال کیمیا نقش دختر کیمیا رو داشت. 

ساعد سهیلی با گلوریا هاردی بازیگر ایرانی فرانسوی سالهاست که ازدواج کرده و پسری به نام هامون دارند که تک نوه آقای سهیلی هم هستش! سینا مهراد علاقه زیادی به هامون داره و یه عموی خفن برای هامونه و عکس و ویدیوهای بسیاری باهاش تو پیجش گذاشته. در ادامه یکم از شیطونی های سینا و هامون مشاهده می کنید.

Untitled

جنجال عکس رنگین کمانی سینا مهراد

شاید بدونید و شاید هم ندونید که پرچم و نماد همجنسگرایان رنگین کمان است. سینا مهراد مدتها پیش تصویری بر روی یک ننو رنگین کمانی منتشر کرد و از رنگین کمان نوشت. همین شد تا خیلی از کاربران متعجب بشن و این موضوع رو دست بگیرن که آقای بازیگر همجنسگرا هستند؟ و یا قصد حمایت از اونهارو دارند! یا شایدم اصلا بی منظور بوده و جهت جلب توجه از این راه استفاده کردن.

به هر حال برخی از کاربران از سینا مهراد دفاع کردن و یکسری از کاربران همیشه در صحنه هم نظراتی نه چندان مناسب دادند و بعضی مردا هم بهش چشم داشتن!!

Untitled

سینا مهراد و زار و زندگی لوکس...

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد تا با سریال پدر یک شبه به شهرت رسید.

UntitledUntitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها