|

تیپ شیک و پیک "نیکی کریمی" تو نیویورک؛ خانوم عین گانگسترا تو خیابون میچرخه!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از بازیگران محبوب و حرفه ای سینماست که اخیرا به نیویورک برای شرکت در یک جشنواره رفته. او به تازگی یه عکس با استایل شیک منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- نیکی کریمی از بازیگران حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که برای اولین بار با فیلم "عروس" تونست به چشم اهالی سینما بیاد و پس از اون هم در فیلم های بسیاری شروع به درخشش و کسب تندیس های متنوع و ارزشمند کرد. نیکی کریمی به دلیل فعالیت های مختلف در زمینه مدلینگ و حرفه اصلیش در دنیا هم شناخته شده است. به طوری که اخیرا از او برای جشنواره ترایبکا یکی از مهم ترین جشنواره های فیلم آمریکایی توسط شخص رابرت دنیرو دعوت شد و نیکی کریمی فعلا در نیویورک به سر میبره.

نیکی خانوم در این جشنواره جزو هیئت داوران قرار گرفت و این برای خیلی از ایرانی ها مایه افتخاره. او به تازگی عکسی در فضای مجازی منتشر کرد که او رو با یه استای خیلی خاص و هالیوودی طور در نیویورک نشون میده. خانوم خانوما با یه کت و شلوار ساده و خیلی شیک و پیک داره تو خیابونا قدم میزنه و باز هم با چهره بیوتی و میکاپ ملیح و تو دل بروش دل خیلی از کاربرا رو برد.

nikkarimi_1656012756_1

nikkarimi_1656012756_2

nikkarimi_1656012756_3

نیکی کریمی هیچوقت قرار نیست پیر بشه!

نیکی کریمی نسبت به اولین باری که با فیلم "عروس" جلوی قاب دوربین رفت، تنها یک عمل زیبایی اون هم روی بینیش داشته. ولی جای سوال برای بسیاری از مردمه که خانوم بازیگر چطوری اینقد جذاب مونده و با وجود سن و سال بالاش اما هنوز عین یه دختر جوون و 18 ساله است. نیکی خانوم علاقه زیادی به میکاپ نداره و معمولا سعی میکنه حتی تو فستیوالای جهانی با چهره نچرال خودش ظاهر شه.

مثلا تو همین مدت که به جشنواره ترایبکا رفته بود، یه عکسی همراه با رابرت دنیرو منتشر کرد که تو اون ظاهر خیلی ساده ای داشت و مشخص بود که علاوه بر سادگی در ظاهرش، هیچ میکاپی هم انجام نداده و با این وجود خیلی ظاهر اروپایی و دوست داشتنی داشت که به دل خیلی از کاربرا نشست.

kariminiki-photokade-com-3.jpg0125

5705349

موفقیت، حاصل تلاش بی وقفه نیکی کریمی!

به گزارش شایانیوز: نیکی کریمی از نسل بازیگرانیست که با تلاش و ممارست تونسته به محبوبیت برسه و تعداد بی شماری پروژه های موفقیت آمیز و درخشان در کارنامه کاری خودش ثبت کنه. او به هیچ عنوان همچون بسیاری از بازیگران کنونی خودش رو درگیر حواشی نکرد و سعی کرد در نهایت آرامش و پله پله مسیر موفقیت رو طی کنه.

به همین دلیل هم اگه یه چرخی تو پیج خانوم کریمی بزنین، قطعا با تعداد بی شماری از پستای هنری و کاری ایشون روبه رو میشین که نشون دهنده بی حاشیه بودن و تلاش بی وقفه نیکی خانوم در حرفه بازیگری خواهد بود. حتی اخیرا فیلمی بسیار جذاب و حرفه ای رو کارگردانی کرد با نام "آتابای" که برنده جوایز بسیاری در سطح جهانی شد.

استایل+نیکی+کریمی+در+اکران+«آتابای»+_عکس

28433697_161493987885059_457059768121425920_n-819x1024-1

راز جذابیت همیشگی نیکی کریمی!

نیکی کریمی در کنار حرفه اصلیش بازیگری و کارگردانی که این روزا حسابی باهاش درگیره، بعضی کارای تبلیغاتی هم انجام میده که اوایل از دید خیلیا عجیب غریب به نظر میومد. نیکی خانوم یه بار برای یکی از برندهای لوازم خانگی در تیزر تبلیغاتیش حضور پیدا کرد که البته زیبایی او حتی در تبلیغ هم به چشم خیلی از اهالی تلویزیون اومد.

بسیاری از کاربران یکی از دلایل خوب موندن این بازیگر رو با وجود نیم قرن سنی که دارن، تغذیه مناسب و به دور از چربی و نمک میدونن که البته خود نیکی کریمی هم خیلی به این نکته تاکید میکنه که برای سلامتی بپوست و بدن باید حتما تغذیه و رژیم غذایی درستی داشت.

نیکی-کریمی-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الینا ارسالی در

    عروسک ،ازهمه نظر ایشون عالی ان 😍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها