|

کفشای سیندرلایی ولی پُررر بند "مریم خدارحمی" تو صفا سیتی؛ خطری که از بیخ گوشش رد شد!

maryam khodarahmi shayanews

مریم خدارحمی یکی از بازیگرای وگنیسم و گردشگری می باشد که نمیزاره زندگی بهش بد بگذره و اینبار هم به منظری ای بکر رفت و صفا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم خدارحمی بازیگر باحال و شناخته شده ایرانی می باشد که بیشتر او در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما اما خانوم بازیگر با توجه به اینکه کارنامه کاری بدی هم ندارد و بارها بازی داشته اما انگاری اونقدرها که باید، شهرت ندارد! مریم خدارحمی اگه یادتون باشه در سریال "سه پنج دو" سال 1390 با رضا رویگری همبازی بود و نقش دختر ایشون رو بازی میکرد. مریم  خدارحمی از دسته هنرمندان کم سر و صدایی می باشد که البته فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد.

مریم خانوم خدارحمی با اینکه گفتیم در عرصه بازیگری کم رنگ شده اما بیش از 300 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و عکسو فیلم های بسیاری از خود منتشر میکند که در ادامه جدید ترن آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر با کفش های تابستونه شان توجه هارو جلب کرده اند و از هوای بکری که در آن هستند لذت می برند.

Untitled

البته این اولین باری نیست که مریم خدارحمی در پی گشت و گذاره و خانوم بازیگر تقریبا دم به دقیقه در حال گردشگری و خلاصه عشق و حال دنیا هستند و چه عشق و حالی در این دنیا بهتر از طبیعت گردی و هوای خوب؟!

مریم خدارحمی براشم فرقی نداره کوه و دشت و دمن باشه و یا رودخونه و شهر گردی و...! او کوله بار خود را برمیداره و راه می افته. خانوم بازیگر گاهی هم با دوستان همکارش دیده می شود و همراه با ان ها به این تفریحات میره که یکی از رفیق جینگاشم شهرزاد کمال زاده است که همین چند وقت پیش برای کوهنوردی رفته بودند.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

مریم خدارحمی یه وِگنیسم شیش دنگ!

تصویر بالایی رو مشاهده کردید؟! مریم خدارحمی در همین حد با حیوانات رابطه ای بسیار خوب صمیمانه ای داره و به شدددت حامی حیواناته جوری که منه نویسنده تا حالا ندیدم!!

مریم خدارحمی خود نیز یک گیاهخوار یا همان وگن هستش که از گوشت حیوانات برای تغذیه خود استفاده نیمکنه که هیچ، عکس و فیلم های بسیاربی هم در این رابطه تو پیجش گذاشته که این موضوع رو نشون میده. 

در ادامه ویدیویی خشن اما واقعیت در اینباره مشاهده می کنید که خانوم بازیگر ان را پست کردند.

Untitled

مریم خدارحمی مدل جذاب آرایشی

اما جدا از این ها مریم خانم نیز همانند بسیار از خانومای بازیگر نیز اهل سان های آرایشی و مدل شدن و میکاپ های بسیار غلیظی هستش که مورد پسند فالووره با لایک خور بالا!

وی بینی خود را عمل جراحی کرده و چهره نچرالی نداره اما در عین حال همچنان سادگی و زیبایی خود را دارد. در ادامه تصاویر خانم بازیگر را در حالی که برای میکاپ یک سالن حرفه ای مدلینگ شده است را مشاهده می کنید.

ناگفته نماند که در این دو سه سال اخیر میکاپ و مدلینگ میان بازیگران زن به شدت زیاد شده در حدی که هررر خانومی با هر چهره و اندامی تنها به دلیل اینکه مشهور هستند تبلیغات و معرفی قبول می کنند و برای مدلینگ دعوت میشن!

Untitled

بیوگرافی جالب مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد و مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد.

خانوم بازیگر فوتبالست بودن!

مرین خدارحمی پیشتر گفته بود که علاقه شدیدی به بازی فوتبال داشت و تا همین چند سال پیش هم بازی می کرد.

اما سال 1395 توی تمرین پام آسیب دید و باید گچ می گرفتم اما بدلیل بازی در سریال «روزهای بی قرار» نشد و لنگ لنگان و با درد بازی کردم که در نهایت با صلاحدید پزشکان ، این ورزش را برای همیشه ترک کردم.

Untitled

وقتی مریم خدارحمی حسابی جونش میوفته تو خطر...

سال 1388 در لوکیشن سریال «رهایی» میله های آهنی ضخیمی را به سقف بسته بودند و من هم دقیقا زیر آنها نشسته بودم و دوربین هم روبرویم کاشته شده بود. من یک لحظه از جا بلند شدم که لباسم را مرتب کنم ، ناگهان میله بزرگی با فاصله نیم سانتی متری از من سقوط کرد.

دوستان برایم نگران شدند اما من بیش از هر چیز در شوک بودم که چطور شد بی دلیل جا به جا شدم و فکر می کنم خواست خدا بود که اتفاقی برایم نیفتاد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها