|

"نیوشا ضیغمی" لَب و لوچش کم بود دندوناشم پروتز زد؛ یه دکتر رنگی پَنگی تو بالا شهر!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی که خودش رو غرق در تبلیغات و درآمد این چنینی کرده اینار ویدیویی از خود در کنار خانوم دکتر در مطبی اون بالا مالا ها منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره و محبوب اما پر حاشیه سینما می باشد که ظاهرا جدیدا دستی هم بر تلوزیون برده و قراره ایشون رو در سریال ببینم. نیوشا ضیغمی سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و کارنامه کاری اش نیز پر بار است اما خانوم بازیگر با ایفای نقش عشقِ مجید سوزوکی در اخراجی ها بیشتر مشهور شد. نیوشا ضیغمی قبل از آن بازیگر سریال طولانی و پر بازیگری مثل "در چشم باد" بوده است.

نیوشا ضیغمی از دسته خانومای بازیگری می باشد که خیلی اهل به خود رسیدن است و از هر علم و پیشرفتی برای زیباتر شدن خودش استفاده میکنه! البته که نقش همسر پولدار هم در این روند بی تاثیر نبوده و خانوم خانوما در زندگی لاکچری طوری سپری می کنند. وی در اینستاگرام اما برخلاف بهاره رهنما فعالیتی بسیار کم داره و اگر هم فیلم و عکسی از خانوم بازیگر منتشر بشه احتمالا تبلیغی چیزیه...!! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نیوشا ضیغمی برای دندوناش پیش پزشکی خفن در بالاشهر تهران رفته است.

unknown_290452404_371781401541941_1841187126202247310_n

البته که مثل همیشه و مثل روند همه بازیگران نیوشا ضیغمی نیز خانوم دکتر مورد نظر رو دوستش معرفی کرد چرا که این طوری مخاطب و کاربر راحت تر اعتماد خواهند کرد و جذب بیشتری نیز دارد.

دیگه تو این چند ساله خیلی از کاربران عادی هم در اینستاگرام شاخ شدن و بالا اومدند و حالا مثلااا به فردی مشهور تبدیل شدن چه برسه به اینکه شما بازیگر باشی و همه بشناسنت، قطعا از این شرایط استفاده کرده و تبلیغات و معرفی داری. این راه درآمدی بسیار عالی نیز دارد که خب یکی مثل خانوم بهاره رهنما خودشون رو توش خفه می کنند و یکی مثل نیوشا ضیغمی تبلیغات عجیب غریب داره و یکی هم معمولی تر برخورد میکنه و معرفی میزاره!

اینم از خانوم بهاره رهنما!

نیوشا ضیغمی از سلاطین تبلیغات عجیب، خوانندگی برای نوشابه آخه؟!

بله درسته نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات نامنظم و عجیبه. او مدت ها پیش هم در ویدیویی حضور داتش که تبلیغ نوشابه بود و خانوم بازیگر هم خوانندگی میکرد!

آهنگ موزیک ویدئوی تبلیغاتی نوشابه، کپی ای از یکی از کارهای یک گروه موسیقی لس آنجلسی به نام ۲۵ باند است و در سایت و اینستاگرام رسمی مربوط به نوشابه منتشر شده بود.

109254859_2577420335905039_1827890689195313203_n

معصومیت از دست رفته نیوشا ضیغمی!

نیوشا ضیغمی این روزا مثل خیلیای دیگه به جمع فعالان در فضای مجازی پیوسته و کارای کمی در سینما و تلویزیون ازش میبینیم. در واقع این خانوم بازیگر از بس تو اینستا تبلیغات و خودنمایی های متنوع میکنه، کاربران تصور میکنن او بازیگری رو به همین خاطر انتخاب کرد تا مشهور بشه و بتونه از این شهرت در راه های دیگه برای بیان خودشیفتگی بی حد  و حصرش استفاده کنه که البته تا حدود زیادی هم موفق بوده!

Untitled

نیوشا ضیغمی زنی به دنبال حق و حقوق خود!

اما نیوشا ضیغمی همانطور که گفتیم تنها در سینما بازی دارد و ظاهرا کلاس کاری اش از همان ابتدا هم به تلویزیون نمیخورد. البته این را هم بگوییم خانم بازیگر تا به حال دو باری تجربه بازی در تلویزیون را داشته اما با اخراجی ها وارد سینما شد و همچنان سینما اول اوست.

وی به تازگی در سریالی تلویزیونی بازی دارد. نیوشا ضیغمی در سریالی با نام «بی نشان» ساخته راما قویدل ایفای نقش دارد. خانم بازیگر بعد از اینکه 20 درصد از ساخت سریال گذشت با نقش فریده زنی که به دنبال حق و حقوق از دست رفته خود و همسرش است وارد میشود. در همین راستا تصویری از نیوشا ضیغمی در پشت صحنه منتشر شده که با حجاب است!

Untitled

Untitled

اعتماد به نفسِ نداشته‌‌‌‌ی نیوشا ضیغمی!

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همیشه با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می کند.

البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

newshazeighami.fan_1637758169

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها