|

تولد "الناز شاکردوست" با یه لباس و لوکیشن خاص؛ بریز و بپاش داره از سر و کولش بالا میره!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست که دیگه داره میرسه به چلچلیش تولدی برای خود گرفت که برخلاف پارسالش جنجالی نبود اما سر و صدای خودش رو داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر خوشگل و پر استعدادی می باشد که سن و سال کمی نداره اما از وقتی که یادمون میاد همین شکلی بوده و هنوزم هست. ظاهرا الناز شاکردوست نیز از اون دسته خانومایی هستش که در سینما پیر بشو نیستند و همچون قالی کرمون میمونن. الناز شاکردوست در چند سال اخیر به دلیل ایفای نقش های متفاوتی که داشته تونسته هواداران بسیار زیادی رو به سمت خودش جذب کنه و نگاه مخاطب رو نسبت به خودش تغییری اساسی بده.

خانوم بازیگر رو در حال حاضر نزدیک به 10 میلیون کاربر دنبالش می کنند و خب در مقابل هم الناز خانوم فعالیت بسیاری داره و از اون حس و حال غرورش کلی اومده پایین. الناز شاکردوست دیگه نزدیکای چهل سالگیشه و به تازگی 38 ساله شده. وی که پارسال کیک و سبک تولدش بسیار جنجالی شده بود، امسال اما بسیار ساده و مثل همیشه در دل طبیعت پست تولدش رو گرفت.

در ادامه ویدیویی از الناز شاکردوست مشاهده می کنید که باید با صدا ببینیدش. اما نکته ای که کاربران متعجب شدند این بود که چرا الناز ویدیویی رو گذاشته که کتپشن به تنه، چرا بالای کوه، چرا انقدر هیچی ندار!

جریانات الناز شاکردوست با زوج هنریش...

الناز شاکردوست تو این چند ساله مدام با یک بازیگر مرد دیده شده که او را زوج هنری الناز خانوم میدونن. هوتن شکیبا که این روز ها صدای او را در نقش بچه تو مهمونی می شنویم و حال میکنیم، در سینما به عنوان پارتنر الناز شاکردوست است.

از حق هم نگذریم هوتن شکیبا و الناز هر دو واقعا هنرمند هستند، به خصوص در فیلم هایی مثل "شبی که ماه کامل شد" و یا "تی تی" حسابی توانایی خود را به رخ کشیدند و مخاطب رو پای کارشون نشوندند.

هوتن شکیبا همون آقا حبیبی هستش که در سرایل لیسانسه ها همش به دنبال دختر بود تا یکی زنش بشه اما حتی اون روزا هم هوتن خان شده بود ورد زبون همه و حالا هم که با بچه مهمونی حسابی دلبری میکنه.

44730873-5481__5502

روابط الناز شاکردوست و هوتن خان

اما جالبه بدونید که الناز شاکردوست بار ها شده برای هوتن شکیبا پست گذاشته و متن هایی جالب و صمیمانه نوشته. مثلا هوتن شکیبا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد، سال پیش با دو فیلم «ابلق» و «تی تی» در جشنواره حضور داشت و در هر دو فیلم همبازی الناز شاکردوست بود. شاکردوست برای ایفای نقش در «ابلق» کاندیدای دریافت سیمرغ شد، اما شکیبا در هیچ بخشی نامزد دریافت جایزه نشد.

الناز شاکردوست در واکنش به این اتفاق متنی را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است و متقابلاً هوتن شکیبا به او پاسخ داده است.

5529615

پست خبرساز الناز شاکردوست واسه تولدش

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادی داره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!!

الناز شاکردوست چند باری با انتشار پست های عجیب تو صفحه اینستاگرام خودش خبرساز شده بود. یکی از این پست ها مدتی پیش بود که خانوم بازیگر تصویری از یک چتر رنگی منتشر کرد که برخی ها ایشون رو به حمایت از همجنسگراها متهم کردند و الناز بلافاصله مجبور شد این پست رو حذف کند. یکی دیگش هم برای روز تولد الناز بود که رنگ شمع های کیک تولدش که باز هم به اینگ ها تزئین شده بود خیلی از کاربران آن را به مفهوم حمایت از هم جنسگرایان دانستند.

Untitled

الناز شاکردوستِ مایه دار واسه عشقش اومد بازیگری!

الناز شاکردوست از هنرمندانی هستش که شرایط مالی بسیار بسیار خوبی داره و بازیگری رو هم بخاطر علاقه ای که به این حرفه داشته انتخاب کرده که خب با داشتن چشمان رنگی و شیطنت و یه عمل بینی هم تنگش، میتونی براحتی تو سینمای ایران راه پیدا کنی که الناز شاکردوست پیدا کرد!

حالا ممکنه فکر کنید و بگید خب خیلی از بازیگرا هستن که پولدارن! بله ولی الناز خانوم اونقدری داره که کیف میلیاردی دست میگیره و سفرهای خارجی از نوع رویاییش میره.

وی حتی ساعت و اکسسوری دستش هم اونقدری ارزش داره که شاید خیلی ها نداشته باشن حتی سمتش فکرشم کنن!

الناز-شاکردوست-و-مادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها