|

وقتی سحر عین بَرده شده زیر دست طرف تتو پلمپ شد؛ حرفای عجیب تتلو درباره قریشی!

amir tataloo shayanews

سحر قریشی که دیگه حسابی پیش تتلو رد داده و داره خودشو رنگی میکنه اینبار ساق پاش رو تتو کامل زد.

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- امیر تتلو و سحر قریشی انگاری دیگه مثل یکی دو ماه پیش عشق و عاشقی خاصی ندارند و خب اگه بخوایم واقعیت رو هم بگیم باید گفت که دیگه برای مخاطب و طرفداراشونم تکراری شدن و هرچی پیش میرن انگار نه انگار! دیگه کاربران قبول کردن که این دو در کنار هم هستند و خب با توجه به اینکه تتلو و سحر بارها با هم دعواشون شده و اومدن خودشون، خودشون رو ضایع کردن دیگه چندان برای مخاطب جذابیت قبل رو ندارند.

حالا از این ها که بگذریم تتلو از پر طرفدارترین خواننده های ایرانه که نه تنها دختر ها بلکه پسراهم عاشقش هستن. اما قطعا کسی که بخواد به عنوان زوج برای تتلو باشه باید یک خانوم باشه که در نهایت سحر قریشی انتخاب شد اما موضوع اینجاست که هررر خانومی که به تتل خان نزدیک میشه باااید شبیه به اون بشه. هم از لحاظ فکری هم جسمی هم ظاهری هم خورد و خوراک و هم حتی نوع لباس پوشیدنش!

سحر قریشی هم که تا حالا کلی تتو زده روی بدنش و دستاش رو به طور کلی تتو پلمپ کرد به تازگی ویدویی منتشر شد که داره روی ساق پاشم تتو میزنه و خب از اونجایی که تتلو مثلااا غیرتیه، همون اوایل تتو آرتیست سحر رو زن گذاشت و اجازه نداد مرد بهش چندان نزدیک شه! 

Untitled

تتلو و جنجال تتو جدیدش

البته که تتل خان برای خودشونم تتو جدید زدن و با هر سوزنی که به بدنش میزنه فورا اعلام میکنه تا مبادا هوادارا بی خبر بمونن. تتلو یه نظر جالب راجع به این موضوع داره و اونم اینه که به نظرش تتو و سوزن زدن قوی ترش میکنه و انرژی بد رو ازش دور میکنه. 

تتلو حتی درباره وِگن شدنش هم نظری خاصی داره و میگه گوشت حیوانات رو نمیخورم چون اونا مارو نفرین میکنند و نفرینشون برمیگرده تو زندگی خودم و کائنات و طبیعت برام اذیت کننده هستن!

unnamed

سحر قریشی با این کاراش کُفر همو درآوررد!

اما از تتو و این حرفا که در بیایم و برسیم به سحر قریشی باید بگیم که خانوم بازیگر بعد از رفتن به ترکیه و خونه تتلو، بی عار و بیخیال میخوره و میخوابه و تتو میزنه فقط! اینطورم که از روند تتو زدنش معلومه ظاهرا موندنی هستش و حالا حالاها فقرار نیست برکگرده و دعواهاشونم فیلمه برای جلب توجه!

اما سحر قریشی تو ایران حداقل بازی میکرد و حالا با پارتی بازی و روابط و هرچی که هست حداقللل فعالیتی داشت اما تو خونه تتلو تنها کاری که میکنه اینه که گاهی اوقات ویدیویی از زمین و آسمون و آتیش بگیره. اینم شد زندگی؟!

این موضوع به خصوص آتیشه اونقدری زیاد شده بود که کفر کاربران رو هم در آورد و خب از اونجایی هم که آدما دوست دارند در مجازی فحش بدن و خودشون رو خالی کنند کامنت هایی نه چندان جالب گذاشتند.

وقتی تتلو دل آدمو کباب میکنه

امیر تتلو خواننده جنجالی که اخیرا با سحر قریشی در رابطه است، در متن‌های کوتاه اعتراف کرد که کسی دوستش ندارد. تتلو تو صفحه شخصی خودش نوشت: من حتی زنم عاشقم نیست! تابلوه از رفتارش کلاً یکی دوتا طرفدار واقعی هستن که اونا هم انقدر دورن که هیچ وقت نرسیدن یا نخواهند رسید. حتی رفیقام و همکارام هم عاشقم نیستن!

Amir-Tatalo25-vaghtesobh

تتلو واقعاً عاشق سحر قریشیِ یا...؟

همونطور که میدونین امیر تتلو از خیلی وقت پیش گفت که تنها عشقش تو زندگی فقط موسیقیه و با موزیکاش ازدواج کرده است! واسه همین هم هر کسی که تو زندگیش میاد موقتیه و هیچی برای اون موسیقی نمیشه. اما سحر خانوم از همون روز اول مثل اینکه خیلی دل آقای تتلو رو برد که ایشون به خاطر علاقه اش به سحر قریشی تمام بند موزیکی که مدت ها باهاش کار میکرد رو کنار گذاشت و خلاصه کل گروهش مرد شده بودن. این قضیه بعد از کنسرت استانبول امیر تتلو برای طرفداراش خیلی جالب بود و نشون میداد که کم کم رابطه ی امیر و سحر داره جدی میشه اما انگار این رابطه یه روز داغ میشه و یه روز یخ میکنه!

saharghoreyshiofficialpage_1648149696

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها