|

"نیکی کریمی" رفته دور دنیا در هشت روز؛ پاریس گردیِ خانوم مارکو پلو با یه ژست پیچیده!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی که جدیدا نیویورک بود حالا برای نقد آثارش به فرانسه رفته که اینبار نوع پوشش و گشت و گذار خانوم بازیگر سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیکی کریمی از بازیگرای دوست داشتنی و خفن سینمای ماست که سالها در سینما ایفای نقش کرده و دیددیمش. اما توانایی های نیکی خانوم کریمی تنها در این عرصه خلاصه نمیشه و وی کارگردان فیلم شاخی چون تابای نیز می باشد و در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد. نیکی کریمی از هنرمندان جذابی هستش که در سینما همچنان ابهت خود را دارد و برای همه قابل احترام است.

او که به تازگی برای جشنواره ترایبکا در نیویورک به سر میبرد و کنار دنیرو دیده میشد حالا تصویرش در پاریس منتشر شده که مثل همیشه این بازیگر محبوب تیپ و استایلی مشکی اما با وقار دارد. البته که قبلا نیکی کریمی برای ظاهر نامتعارفش سوژه شده بود اما حالا او را با شومیز دامنی زیبا می بینیم.

ناگفته نماند که نیکی کریمی به گفته خود برای نمایش و نقد آثارش به فرانسه رفته که برخی از کاربران او را تحسین کردند و برخی از کاربران همیشه در صحنه هم نظراتی منفی دادند.

hashiyeh_2871428093852019362_1749936151

نیکی کریمی دو هیچ از خانومای سینما جلو افتاد!

نیکی کریمی از جمله هنرمندانی هستش که انگاری قصد پیر شدن نداره که هیچ، هر روز جذاب تر از قبلشم میشه. حالا شاید بگین مگه کار شاقی کرده! اگه توجه کرده باشید در سینمای ما پر شده از زنان و دختران دهه هفتادی که چهره هایی عملی دارند و حداقل یه دور رو رفتن زیر تیغ جراحی! 

در ثانی آرایش و میکاپ برای خانوماست و خب خانومای سینما هم که برای چشم و هم چشمی و خوشگلیه بیشتر در این روند با هم رقابت دارند! نیکی خانوم علاقه زیادی به میکاپ نداره و معمولا سعی میکنه حتی تو فستیوالای جهانی با چهره نچرال خودش ظاهر شه که خب این نشون دهنده اعتماد به نفس بسیار خوب نیکی خانومه!

مثلا تو همین مدت که به جشنواره ترایبکا رفته بود، یه عکسی همراه با رابرت دنیرو منتشر کرد که تو اون ظاهر خیلی ساده ای داشت و مشخص بود که علاوه بر سادگی در ظاهرش، هیچ میکاپی هم انجام نداده و با این وجود خیلی ظاهر اروپایی و دوست داشتنی داشت که به دل خیلی از کاربرا نشست.

5705349

نظر نیکی کریمی درباره خوشگلاسیونِ خانومای سینما...

نیکی کریمی وقتی خودش دست به کارای زیبایی و تغییرات نمیزنه قطعا باهاشون مشکلم داره. البته که پیشرفت علم برای همین روزهاست تا نواقص و یا مواردی که باعث پایین اومدن اعتماد به نفیس میشن برطرف گردد اما هر چیزی حد و مرزی داره و خب شما هم بهتر میدونید که در ایران عمل زیبایی و لوازم ارایش چقدر استفاده میشه.

نیکی کریمی نیز در این مورد و برای خانوم های پروتزی سینما نظری جالب داد که واقعیت هستند!

نیکی کریمی پیشتر گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

Untitled

وی نوشت: بعد از دیدن فیلم “گذشته”، و دیدن سیمای ساده برنیس بژو با خودم فکر کردم واقعا چه بر سر این جامعه آمده؟

بازیگری که فیلمش برنده اسکار است و این قدر شانس کار در اروپا و هالیوود دارد و تازه شاید رقابت گسترده‌ای پیش رو دارد، با این سیمای ساده در فیلم‌ها حاضر می‌شود.

اما بازیگران ما برای زیبا دیده شدن در تنها گستره پیش رو یعنی سینمای ایران دست به هر کاری می‌زنند که تازه نتیجه‌اش قیافه‌ای مصنوعی و غیرعادی و غیر قابل باور است.

واقعا آیا زیبایی‌شناسی جامعه ما تغییر کرده و مردم ما از قیافه‌های مصنوعی خوش‌شان می‌آید یا من نمی‌دانم این همه تلاش برای چیست؟

بیوگرافی جذاب نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست. وی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

karimi-niki-photokade-com-1

نیکی کریمی حاضر نیست توضیح دهد...

بازیگری را از زمان مدرسه با حضور در گروه های تئاتری شروع کرد تا اینکه سال 1368 وقتی 18 ساله بود با فیلم سینمایی «وسوسه» جلوی دوربین رفت. او هنوز هم حاضر نیست ماجرای اولین ورود خود به سینما را توضیح دهد!

خانم کریمی با سریال «زندگی» در سال 1374 وقتی 24 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد و تابحال 4 سریال بیشتر برای تلویزیون بازی نکرده و کلا حضورش در سینما بوده! چیزی که خیلی از بازیگران هستند و تلویزیون رو در حد خودشون نمی دونن!

Untitled

رژیم و ورزش رو از نیکی کریمی باید یاد گرفت!

برنامه روزانه ای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم وقتی به خانه می روم ورزش می کنم. بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم.

هیچ وقت رژیم تغذیه زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تغییر پیدا کند. همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد.

Untitled

سوالی از نیکی کریمی که به دور از نزاکت است!

نیکی کریمی هنوز ازدواج نکرده و زندگی مجردی دارد و همیشه در مواجه با سوالی در مورد علت ازدواج نکردن خود می گوید؛ این سوال ها به دور از نزاکت است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها