|

روی جدیدی که "ریحانه پارسا" از خودش نشون داد و کف همه برید؛ انگار کَک افتاده به جونش!

reyhaneh parsa shayanews

از بازیگرای عجیب ایرانی میشه به ریحانه پارسا اشاره کرد که هر روز فاز و نولش قاطی میشه و ادایی جدید داره اینبار هم استوری جدیدش عجیب بود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از بازیگرای سابق ایرانی که اتفاقا استعداد خوبی هم داشت ریحانه پارسا بود اما حالا به یکی از چهره های منفور اینستایی تبدیل شده که هر چند وقت یکبار به فازی جدید چنگ میندازه بلکه بتونه به ادامه زندگیش برسه. حالا یعنی چی؟ ریحانه پارسا اول که به امید سایت شرط بندی و پویان خان مختاری رفت بعد دست از پا دراز تر برگشت سر خونه اولی اما خونه اولی که دیگه در ایران نیست تا آشنا و همزبونی داشته باشه بلکه در ترکیه غریب  و تنها بود و هر چند وقت یکبار با فردی جدید دیده میشد.

امثال ریحانه پارسا و تتلو و سحر قریشی روحیاتی عجیب دارند. انگاری نمیتونن سرجاشون بمونن و دائما باید دست به کاری عجیب بزنند و یه جوری خودشون رو تو چشم همه فرو کنند اما از را حاشیه و کله خر بازی! ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامی اش 2 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد و هر روز هم پست و استوری از او ددیه میشه اما خب هر چی دستش میاد میزاره دیگه! وی به تازگی هم یه استوری کوتاه گذاشت و مدل خودش حرف زد و خبر داد که داره میره باشگاه!!

رویی از ریحانه پارسا که تو ایران نشونش نمیداد!!

البته که خوبه آدم تو اینستا و با کاربرا راحت باشه و نقش بازی نکنه اما خب ریحانه خانوم پارسا یه کارای عجیب غریب میکنه که فقط از خود ریحانه پارسااا برمیاد.

مثلا همین چند روز پیش ویدیویی پست گذاشت که داره در حین ورزش از سقفم میره بالا! خب میخوای بگی ورزشکاری بهترم میشه نشون داد! ریحانه پارسا اینجور که تو پستاش نشون میده و ویدیو میزاره انگاری حرفه ای ورزش رو دنبال میکنه اما از اونجایی که گاهی رفتاراش غیر طبیعیه و گاهی هم طرز حرف زدنش حالتی مستانه داره برخی از کاربران میگن ایشون معتاد شده و برخی هم میگن مگه با این حجم از دیوار راست بالا رفتن میشه که معتادم باشی؟!

یکسری از کاربران همه چی بلد هم میگن ایشون شاید گُل میزنه که این مدلیه!

ریحانه پارسا سر به راه شد؟!

اما بالاخره بعد از کلی بالا و پایین کردن و رفت و آمد با ادمای مختلف ریحانه پارسا ظاهرا سر کاری جدید هستش به نام زمان! خانوم خانوما تازگیا تصاویری منتشر میکنه که نشون میده پشت صحنه هستش و گروهی در حال فیلمبرداری هستند. اما اینکه ریحانه پارسا دقیقا چه کاری انجام میده مشخص نیست!

Untitled

ریحانه پارسا یاغی یا هنرمند! مسئله این است...

ریحانه خانوم پارسا یه هنرمنده و در مجموع سه پروژه در ایران کار کرده و بعد انگاری کلا این عرصه رو بوسید گذاشت کنار. در صورتی که تو همین سینمای ایران میتونست پول پارو کنه چرا که از اون بازیگرایی بود که مثل سحر قریشی میتونست بالا بره. اما حالا چرا به این خانوم گفتیم هنرمند؟ چون ریحانه پارسا استعداد خوبی در بازیگری داره و اینطور که معلومه در نوشتن هم دستی بر آتش داره و گاهی اوقات متن هایی منتشر میکنه و ادعا داره خودش نوشته. 

اما ریحانه پارسا یه خوبی هم داره و از خانومای بازیگر ایرانی حداقل بهتره! اونم اینه که با وجود پیج میلیونیش اما هیچ گاه از او تبلیغات دیده نشده و درآمدی از این طریق نداشته در صورتی که میتونست داشته باشه و هممون میدونیم امثال خانوم بهاره رهنما چقدر از این راه پول در میارن!

Untitled

ریحانه پارسا میخواد از خشونت خانگی خودش پرده برداری کنه

ریحانه پارسا علاوه بر اینها در جنبش می تو نیز ورود کرد و حتی اسم شخص رو هم آورد و فاش کرد. ریحانه پارسا که از قبل هم گفته بود خشونت خانگی داشته و پدر مادرش رو هم مورد عنایت قرار داد و فحاشی کرده بود حالا پست و نوتشه ای جدید در این بابت گذاشت.

ریحانه گارسا از وقتی که پا به ترکیه گذاشت دائما داره اشتباه و کاراش رو که چندان متعارف نیستن گردن این و اون میندازه و چه دیوار کوتاه تر از پدر مادرش؟! البته شاید هم مورد خشونت قرار گرفته و روحیش خراب شده اما حالا که در ترکیه به سر میبره چی؟ اونجا هم زورش کردند که برهنه شو یا با هر کسی که رسید در ارتباط باش؟ خیر! ریحانه پارسا هر جایی که به نفعش نیست مقصر رو مادر پدرش و دیگران خطاب میکنه تا به هر راهی که دوست داره ادامه بده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها