|

وقتی "روناک یونسی" دلش شاخ شدن میخواد فیزیک ساخته هِرکول؛ شوهرشم مدله مدلاست!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی که جدیدا تغییر چهره و رویه داده تو زندگیش اینبار برای به رخ کشیدن بدن ورزشیش عکسی منترش کرد که نشون میده دلش شاخ شدن میخواد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روناک یونسی بازیگر شناخته شده و معروفی می باشد که سالهاست دیگه بازیگر نیست و از ایران مثل خیلی از خانومای دیگه رفته! حالا چرا گفتیم شناخته شده چون روناک یونسی در ایران مشهور بود و هست و اتفاقا فیلم و سریال های زیادی هم بازی کرده بود اما چون چندان در سینما رنگی نداشت و خیلی وقتم هست که رفته به اون شدتی که باید، مشور نشد! اما روناک یونسی سابقه کاری خوبی هم داشت اما ظاهرا آب و هوای اونور بهش بیشتر سازگار بود و در نهایت بعد از ازدواج با همسرش رفت!

روناک یونسی اما تو این چند ساله چندان عکس و فیلمی که نامتعارف باشه از خودش منتشر نکرد و سعی داتش تا مواردی رو رعایت کنه، حداقل تو پیجش! اما چند هفته ای میشه که خانوم خانوما حالا به چه دلیل نمیدونیم اما خودش رو ول کرده و هر عکسی رو به اشتراک میزاره و خب کاربران هم از اونجایی که خانوم خانومارو چند ساله این مدلی ندیدن براشون جذاب به نظر اومد و توجهشون حسابی جلب شد!

Untitled

خفن شدن روناک یونسی زیر سایه آقای شوهر خفن!!

همسر روناک یونسی یه پنج سالی ازش کوچیکتره. وی زمانی هم که در ایران به سر میبرد از مدل های معروف ایرانی بود که در این حرفه فعالیت داشت. این زوج سر سریال سقوط آزاد با هم آشنا و در نهایت ازدواج کردند. اما صحبت ما درباره آقای محسن میری می باشد که از همون زمان هم ورزش حرفه ای میکرد و اندامی شاخ داشت.

وی در حاضر نیز در کانادا باشگاه داره و مربیه و خب از اونجایی که حیفه این اندام به رخ کشیده نشه و بقیه نبینن روناک خانوم گاهی اوقات از همسرشون بدون لباس فیلم و عکس هایی منتشر میکنند.

جدا از آقای شئوهر، خود روناک یونسی هم خب در این چند سال حسابی فیزیک و بدنش رو ساخته و ورزش کرده و اتفاقا عکس های نامتعارف جدیدش هم جهت نشون دان همین موارده. در ادامه پست جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که البته سانسور لازم هستند فراوون!

Untitled

عکسی از روناک یونسی که پَرای همرو ریزوند....

حالا تصویر شسته رفته روناک یونسی رو در قسمت بالا دیدید؟ شاید بگید طبیعیه و پوست خودشه! اما بهتره بگیم که روناک یونسی از دسته خانوماییه که فیلترهای اینستارو دیگه ترکونده انقدر که انواع و اقسامشون رو استفاده میکنه و در نهایت تصویری پ ل ن گ تحویل میده. اما وی چند روز پیش اومد و یه عکسش رو که کلیییی میکاپ داشت در حد بتن، با فیلتر و بی فیلترش رو استوری کرد که مقایسه جالبی بود.

البته که برخی از کاربرانم حس وحشت بهشون دست داد!!!

ronakyoonesi_2870225781319615579_242493044

اما واقعا اینهمه کیلو کیلو ارایش و تزریق ژل و... برای چی؟! کمی اعتماد به نفس هم بد نیست!

حالا یکم برسیم به شخصیت خود روناک یونسی

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم پوشی می کردند. می گوید:به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره ام صفر شد.

Untitled

روناک یونسی دی ماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده. محسن میری نیز متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها