|

سلفی قاطی پاتیِ "ملیکا شریفی نیا" تو اتاق گریم؛ خانوم بعد کیلوریزون چی بود چی شد!

melika sharifinia shayanews

ملیکا شریفی نیا از وقتی که لاغر شه حسابی جذاب تر از پیش هستش و خب این موضوع باعث شده تا خانوم بازیگر عکس های زیبای بیشتری از خودش بزاره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ملیکا شریفی نیا بازیگر جذاب و بانمک ایرانی می باشد که البته به پدر بزرگوارش و آبجی خوشگلش رفته. این خانواده همگی از هنرمندان باحالی هستند که البته مامان جانشون هم بازیگره! آزیتا خانوم حاجیان از پیشکسوتان این عرصه هستند و انگاری بازیگری تو خون خانواده شریفی نیا بوده نه فقط صرفا برای اینکه مامان باباشون بازیگرن! ملیکا شریفی نیا و آبجیش از بی حاشیه ترین ها هستند. از اون مدلا که اگه حتی سر و صدایی هم نکنند و بازی جدید هم ندشاته باشند اما همچنان محبوب هستن و رو بورس! ملیکا شریفی نیا شباهت زیادی به مهراوه داره اما اگه ناحقی نکنیم مهراوه قشنگ تره!!

ملیکا شریفی نیا چهره نچرالی داره و قبلا هم از تپلای سینما بوده همانند پدرش، اما خیلی وقته که کلی وزن کم کرده و حتی کمپینی در این راستا نیز به راه انداخته که با مدیریت خودشه. حالا در ادامه در اینباره بیشتر نگاهی می اندازیم اما ملیکا خانوم شریفی نیا که به تازگی در سرایل نجلا ایفای نقش داشتند تصاویری هم از خود در پشت صحنه منتشر کردند و خب از اونجایی که همیشه دیدن پشت صحنه ها برای کاربران و مخاطب جالبه این تصاویر نیز مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

Untitled

ملیکا شریفی نیا تا همنی چند سال پیش جزو خانومای چاق سینما محسوب میشد اما حالا که ظاهری لاغر و متناسب داره خیلی بیشتر از قبل به استایلش دقت میکنه و خوش پوش تر و جذابتر نیز شده. او علاقه بسیار زیادی به رژ قرمز داره و در اغلب عکساش موهاش فرفریه!

Untitled

ملیکا شریفی نیا و کیلو ریزونش!

ملیکا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره مهراوه خانم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش توانست کیلوهای زیادی را کم کند و حالا اندام کاملا متناسبی دارد. او برای اینکه دیگران را هم به کاهش وزن ترغیب کند صفحه ای در اینستاگرام زده به اسم کیلوریزون که برای کاهش وزن و لاغری مشاوره می دهد.

Untitled

Untitled

ملیکا شریفی نیا: یه مرد خوب برا ازدواج می خوام!

ملیکا شریفی نیا هنوز ازدواج نکرده. انگاریا این دو خواهر قصد ازدواج هم ندارند و تا به حال حتی در حد شایعه هم ازشون موردی شنیده نشده! در یکی از قسمت های برنامه «دورهمی» از مهمانان مهران مدیری بود که در ان مدیری از ملیکا درباره ازدواج سوال می کند

خانم بازیگر ظاهرا به دنبال یک مرد خوب برای ازدواج است. ناگفته نماند او یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است.

ناگفته نماند ملیکا شریفی نیا خیلی هم بر روی پدرش تعصب دارد و غیرتی است و خیلی وقت ها شده که از محمدرضا شریفی نیا در پست هایش دفاع کرده است.

و اما حجاب خنده دار ملیکا شریفی نیا

گویا جدیدا این شیوه عکاسی و انتشار آن توسط بازیگران زن رواج پیدا کرده است، آنها بدون اینکه حجاب را رعایت کرده باشند یا از کلاه استفاده می کنند یا یک روسری کوچک روی سر می اندازند که به عنوان حجاب از آن نام می برند.

نکته عجیب اینجاست که همین بازیگران در فیلم های تلویزیونی حتی در روی تخت خواب نیز با شال و روسری و حجاب کامل ایفای نقش می کنند. این یک بام و دوهوای بازیگران و صدا وسیما نیز ماجرای عجیب و غریبی است که همچنان ادامه دارد.

Untitled
Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها