|

خوشمزه جاتِ فاخر "ساره بیات" که مثل بلاگرا میخواد بگه ما خیلی خفنیم؛ چتری زده گوگولی!

sareh bayat shayanews

ساره بیات که از بازیگرای مایه دار سینماست اینبار از دسر خوشمزه ای که روی میز تشریفاتیشون داشتن استوری گذاشت که جنبه ای جز خودنمایی نداشت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساره بیات از بازیگرای خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که ابتدا با بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" ترکوند و بعد هم با سریال شبکه خانگی عاشقانه. البته که این دو نقش خانوم بازیگر قد زمین تا آسمون با هم فرق داشتن و ساره بیات در اولی نقش خانومی رو داشت که فقیره و خونه کسی کار میکنه و در نقش دوم کاراکتر زنی رو بازی کرد که خیلی خیلی پولداره و حتی شوهرش رو هم حساب نمیکنه چه برسه به بقیه!! ساره بیات هر دوی آن ها را به خوبی بازی کرد اما از حق نگذریم واقعا به شمایل خانوم خانوما همون پولدار بودن میاد چرا که تو زندگی واقعیش هم چنینه!

بله ساره بیات از دسته هنرمندانی هستش که لای پر قو بزرگ شده و خانواده اش نیز خارج از کشور زندگی می کنند. او خواهری کوچیکتر از خود به نام سروین داره که همسر رضا قوچان نژاده و در هلند زندگی می کنه و پسری به نام دوران دارند. اما برسیم سراغ ساره خانوم بیات باید بگیم که ایشون به تازگی هم در فیلم عنکبوت ایفای نقش کردن و اتفاقا باز اینجا هم خانومی تنگ دست می باشد! 

شاید باورتون نشه ولی ساره بیات هواداران بسیار زیادی داره که همانند طرفداران رضا گلزار واسش حتی گریه هم می کنند! فن پیج های زیادی هم دراینستاگرام دنبال کننده او هستند و ساره بیات هم به جهت حمایت ازشون به تازگی ویدیویی پست کرد که یکی از اونها براش درست کرده که خب همین حمایت و نوعی تشکر از طرفدار خودش قشنگه!

خورد و خوراک فاخر ساره بیات!

خب گفتیم که ساره بیات پولداره و اتفاقا برای ورود به بازیگری هم کلی مخالفت از سوی خانوادش به خصوص پدرش داتشه اما در نهایت و با مخفی کاری به خواستش و علاقش رسیده. ساره بیات یکسالی میشه که با آقای علیرضا افکاری ازدواج کرده و این زوج از آروم ترینا هستند اما ساره بیات گهگاهی عکس هایی از خونه و زندگی شان منتشر میکنه که نشون میده خانوم خانوما کمی تا قسمتی هم اهل فخرفروشیه.

چرا که چه دلیلی داره مثلا شما از نمای خونه عکس بزارید و یا مثلا از ظروف شیک و دسر خوشمزه و مایه داری که دارید استوری کنید! در ادامه مواردی که گفتیم را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled (1)

کوچولوییه ساره بیات و آبجی خانومِ خارجیش!

همانطور که گفتیم ساره خانوم بیات خواهری به نام سروین داره که خیلییی وقته حتی از زمان قبل از ازدواجش خارج از کشور زندگی کره و درس خوانده. این دو خواهر که فرسنگ ها با هم فاصله دارند ابراز احساس زیادی در فضای مجازی به هم می کنند و ساره بیات نیز در تازه ترین مواردی که منتشر کرد عکسی از بچگی خودش و سروین است که چهره هایی نمکی و ناز دارند و دیدن چهره کوچولوی ساره بیات برای کاربران جالب بود!

Untitled

بیوگرافی جالب سروین بیات

سروین بیات متولد 4 دی 1369 در تهران، طراح و مدل ایرانی است.بیوگرافی سروین بیات و همسرش رضا قوچان نژاد او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شور و شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التحصیل شد.

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است.

او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است. افرادی که به به مثبت گرایی اعتماد دارند به فنگشوی نیز اعتقاد زیادی دارند. فنگشوی تلاش می کند تا در محیط زندگی و کار تغییراتی ایجاد کند تا سیگنال کیهانی را بهتر جذب کند.

241104445_255286152978597_1200195752612571972_n

خوبیه ساره بیات تو نقش هاش

اما برگریم سراغ ساره بیات خودمون. ساره بیات میگه: در بازیگری برایم خیلی مهم نیست از نظر زیبایی شناسی چه اتفاق برای چهره ام می افتد واهمه ای از تعییرهای لحنی و این چنینی هم ندارم.

اگر نقشی نیاز به برون ریزی داشته باشم هم از ایفای آن ترسی ندارم ، هر چه که نقش فرمان بدهد ، گوش می دهم و اجرایش می کنم.

Untitled

از پیری نمی ترسم...

آدم ها وقتی از هر نفس و هر لحظه شان لذت ببرند به همان سنی که دارند راضی می شوند، تمام این سال های زندگی ام را فهمیده ام و دوست دارم به جلو بروم نه به عقب برگردم.

ناگفته نماند که ساره بیات یک مهر ماهی است که در سال 1358 به دنیا اومده و فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها