|

"ریحانه پارسا" دید اطواراش خریدار نداره زد تو کار مریلین مونرو؛ آفتاب پرست کی بودی!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا دید اطوار های ناهنجارش خریدار نداره اینبار موهاشو از بیخ و بن تراشید بلکه سوژه ای جدید برای رو بورس بودن باشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ریحانه پارسا رو دیگه باید از هنرمندان ردی بدونیم یا شاید هم میخواد نشون بده اینجوریه و در اصل نیست و ولی خب از اونجایی که خوره فالوور بیشتر و دیده شدنه بیشتر داره در نهایت چنین اتفاقی میوفته! میگین چی؟ ریحانه پارسا دیگه داره میشه دو سال که از ایران رفته و ترکیه به سر میبره اما هر چند وقت یکبار او را سوار بر شاخه ای جدید می بینیم و مدااام در حال از این شاخه به اون شاخه پریدنه! ریحانه پارسا ابتدا به امید پویان مختاری و قمار رفت بعد تو گاراژ و ماشین سواری  دیدم و بعد هم مدل یه مجله فیک شد و .... همینطور تو جاهای مختلف پیش اومد تا ایمکه حالا انگاری در کاری جدید به نام زمان فعالیت داره که البته تازه شروع شده و هنوز مشخص نیست فیلمه، فیلم کوتاهه، سریاله یا اصلا هیچکدام!

ریحانه پارسا تو همون اولین لایوش و کشف حجابی که کرد موهاش رو موتاه و پسرونه زده بود اما خب کم کم بلند تر شد و البته فر فری! بازم خیلی کوتاه بود ولی مدل دخترونه بود تا اینکه به تازگی یهو اومد و عکسش رو کچله کچل پست گذاشت و بعد هم ریحانه خانوم پارسا رو نشسته رو زمین با کلی موی فر و زده شده دیدیم! 

Untitled

این حرکت ریحانه پارسا با کلییی کامنت جورواجور و منفی و مثبت همراه شد به طوری که حتی بین کاربران بحثم بود که یکی میگفت مگه خل و چلی و این حرفا... و دیگری میگفت بتوچه زندگی خودشه...!

اما این تنها حرکت عجیب ریحانه پارسا نبود و او استوری هایی هم منتشر کرده بود که واقعا حال عجیب او را نشان میداد. چنین موارد رو ما شایدئ تو تنهاییمونم انجام ندیم اما ریحانه پارسا میگیره و تو پیج میلیونیش استوری هم میکنه!!

شنیدین میگن دیوار راست رفت بالا؟ ریحانه پارسا از سقفم میره بالا!!

البته که خانوم بازیگر این ها تنها موارد ناجوری نیست که از خودش نشون میده و اینجور که تو پستاش نشون میده و ویدیو میزاره انگاری حرفه ای ورزش رو هم دنبال میکنه اما از اونجایی که گاهی رفتاراش غیر طبیعیه و گاهی هم طرز حرف زدنش حالتی مستانه داره برخی از کاربران میگن ایشون معتاد شده و برخی هم میگن مگه با این حجم از دیوار راست بالا رفتن میشه که معتادم باشی؟!

یکسری از کاربران همه چی بلد هم میگن ایشون شاید گُل میزنه که این مدلیه!

Untitled

ریحانه پارسا خودشو بدجوری لو داد!

ریحانه پارسا معمولا آرایش نمیکنه مگه اینکه بخواد برای فیلمی عکسی چیزی بره سالن و میکاپش کنند. اما در همین ویدوی جدید که ابتدای متن مشاهده کردید زیر چشمای خانوم بازیگر گود و سیاه شده و خب با توجه با حالاتش و دو رگه شدنه صداش کاربران حدس و گنان ها زیادی زدند!

ریحانه از همون ابتدای مهاجرتش تا همین حالا همیشه و همیشه اشتباهات و دلیل رفتار های ناهنجار خود را مادر و پدرش دونسته! اینطوریه که هررر جا کم میاره و فکر میکنه باید چنگی با چایی بندازه بلکه کمتر مورد قضاوت قرار بگیره همه کار های کرده و نکردش رو به مادر پدرش خاتمه میده و میگه مورد خشونت خانگی و تجاوز بیرونی قرار گرفتم به همین دلیل از کشور در رفتم!

راستی ریحانه خانوم تنها 23 سال سن دارد، آیا اینهمه تجربه و اعتیاد و رابطه با افراد مختلف همه و همه گردن مادرش پدرشه؟ دیگه خانوادش تو ترکیه که نیستن پس چرا اونجا بدتر از ایرانشه!!

ریحانه-پارسا-1

ریحانه پارسا مریلین مونرو ایرانیه؟!

راستی ریحانه پارسا چند روز پیش هم تصویری از مریلین مونرو منتشر کرد که انگاری قصد داشته بگه من شبیه به او هستم! به همین دلیل بسیاری از کاربران بهش حمله بردند و او را بابت این مقایسه حسابی به توبره بستند!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها