|

بینی کوفته ای "الناز حبیبی" قبل عمل؛ ژست عجیب خانوم تو ابرا بیا پایین سرمون درد گرفت!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی که این روزا حسابی سرش شلوغ شده خب بیشتر هم تو دید مخاطب میره به همین دلیل سعی داره عکسای خوشگل و خفنی از خود منتشر کنه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای جذاب و خوش استعدادی هستش که اتفاقا مدتی هم میشه بسیار فعال در عرصه بازیگری شده و هر گوشه از سینما و تئاتر او را می بینیم. البته که الناز حبیبی کار خود را از تلویزیون شروع کرد و با بازی در سریال "دردسرهای عظیم" حسابی درخشید اما خب الناز خانوم حبیبی هم به مانند همکارانش وقتی دستش به سینما رسید دیگه یادش رفت تلویزیون کجاست!

الناز حبیبی سالهاست که بینی خود را هم کرده و احتمالا اگه با همون چهره نچرالش پیش میرفت به جای خاصی در این عرصه نمیرسید چرا که در حال حاضر یکی از معیار های ورود و پیشرفت در سینما خوشگلیه!! اگه از بینندگان سریال "روزگار قریب" در سالها پیش بوده باشید ممکنه الناز حبیبی رو یادتون بیاد. حالا از این ها که بگذریم الناز حبیبی بعد از طلاقش فعال تر شد چه در عرصه بازیگری چه در تفریحات و چه در اینستاگرامش!

وی تصاویر زیادی از خود منتشر می کند اما پیجش به این شکل نیست که فقط عکس باشه مثل آلبوم و یا فقط کار های بازیگری باشه و تلفیقی از هر دو رو ایجاد کرده تا برای فالوور و هوادار جذاب شه. در ادامه تصویر هنری خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که کپشنی جالب هم نوشت.

Untitled

الناز حبیبی در کپشن پست نوشت:

این جهان که نشد، قرار ما، جهان بعد، پای درخت بِه

بهمن آقایی نژاد

الناز حبیبی افتاده تو خط تئاتر بازی و واقعا جذابیت خوبی هم در تئاتر داره چرا که از بازیگرای جیغ جیغو و باحالیه که میتونه مخاطب رو جذب خودش کنه. الناز خانوم حبیبی به تازگی هم در تله تئاتری به نام "شام یکشنبه" ایفای نقش دارد که تو مراحل فنی هستش. 

الناز حبیبی مدتی پیش هم در تئاتر "آن سوی آینه" بازی داشت که اتفاقا با استقبال بسیار خوبی هم همراه بود.

Untitled

الناز حبیبی تو دورهمی مدیری؛ از جیغ بنفش تا وساطت ملتمسانه!

الناز حبیبی در هفته ای که گذشت مهمان برنامه دوهمی مهران مدیری بود. خانوم بازیگر هم به مانند خانوم های دیگه ای که تو صداوسیما حاضر میشن کلاً تیم و ظاهرش با اون چیزی که از الناز تو اینستاگرام و حتی سینما دیده ایم متفاوت بود.

الناز در مسابقه دورهمی برادرش رو هم با خودش برده بود و در بخشی از برنامه مهران مدیری شروع به شوخی با برادر الناز حبیبی می کند و در همین حین الناز حبیبی وساطت کرده و ملتمسانه از مهران مدیری خواهش می کند که برادرش را اذیت نکند.

مرحله مقدماتی تموم شد و الناز مجبور به سوار شدن به بازوی رباتیک شد، ترس و جیغ و داد او را در این بخش با واکنش جالب مهران مدیری و تماشاگران مواجه شد.

بینی دو کیلوییه الناز حبیبی قبل از عمل...

خب همونطور که گفته بودیم الناز حبیبی در روزگار قریب هنوز بینی خود را عمل نکرده بود و در این سریال که تنها 19 سال سن داشت و هنوز وارد این حوالی و جنگولک بازی ها نشده بود.

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب مشاهده می کنید.

Untitled

نامتعارف یا فتوشاپ؟!

به گزارش شایانیوز، حالا از تبلیغ و تبلیغ بازی که دور بشیم و برسیم به ماهیت سینما باید بگیم که درسته که این روزها خانومای بازیگر دیگر چندان استایل درست حسابی ندارند و بیشتر سعی بر متفاوت بودن دارند که در این خاص شدنشان هم ممکن است اجق وجق شوند و هم نامتعارف! اما در این بین فن پیج ها و هوادارانی هم هستند که شیطونن و دست به حرکاتی میزنند. مثلا تصویری بی حجاب از الناز حبیبی منتشر شده که لباسی باز دارد و بی روسری است.

خب این تصویر کاملا مشخصه که حاصل شیطونی یک هواداره اما مدتی پیش هم تصاویری ناجور از لیندا کیانی منتشر شد که با توجه به تیپ نامتعارف او در مراسمات سینمایی بحث شده بود تا صحت تصاویر فتوشاپی هم به شک بیوفتد!

ظاهرا هنرمندان ما بعد از کرونا وارد برهه ای جدید از استایل شده اند!

Untitled (3)

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نویسنده ارسالی در

    من که خیلی الناز دوس دارم خیلی هم خوشگل وبازهم هست امیدوارم همیشه موفق باشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها