|

تغییر چهره خارق العاده "متین ستوده" با سرخاب سفیداب؛ قدرت آرایش که میگن اینه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده از بازیگرای درجه دو تلویزیون می باشد که بیشتر از بازیگری به فکر اطوار و آرایش و تغییر چهره خود با فیلتره!!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای جذاب و خوش پوش سینمامون هستش که هم فِیس خوبی داره و هم ظاهر خوبی. البته که شما پول داشته باش و عمل کن و لباس خوب بپوش و به خودت برس اونوقت میبینید که اصلا شما زشت نیستید، فقط پول ندارید! متین خانوم ستوده نیز جزو بازیگرای خفنیه که ابتدا با بازی در سریال "لیسانسه ها" دیده شد و سپس صفحه اینستاگرامش مثل بنز کشید بالا و فالوور جذب کرد. حالا پیج متین ستوده پر شده از عکس های خوشگلاسیون خانوم بازیگر!

برخی از بازیگران هستند که تا به شهرت میرسند انگاری دیگه اصل ماجرا یعنی بازیگری رو بیخیال میشن و میرن تو فاز اینکه مشهورن و همش به دنبال عکس و ژست های خفنن! متین ستوده یکی از همون بازیگراست که حالا یا پیشنهاد کاری کم داره و یا خودش نمیخواد و حالا بیشتر او را در مدلینگ میبینیم که یا مدل لباس شده و یا میکاپ!

متین ستوده آرایش مارایش زیاد دوست داره اما چیزی که خانوم بازیگر بیشتر علاقه داره معلومه که تغییر چهرشه و حالا یا با لوازم آرایش و یا با فیلتر و گاهی هم ژست ها یعجیب به این خواستش میرسه! در ادامه نمونه ای بارز از آن را مشاهده می کنید.

hashiyeh_24_2875741515130027897_32904943463

خوشگلیه متین ستوده با کامنت یه کاربر رفت زیر سوال بدجوررر!

یه چهره هایی هستند مثل همسر سپهر حیدری یعنی خانوم ارام جوینده که با عمل جراح زیبایی چهرشون تبدیل شده به فیس عروسکی و کاملا  این مدلی بودن ازشون میباره اما برخی هم هستند مثل متین خانوم ستوده که اصلا با جراحی هم باز چهشرون مثبته! اتفاقا این بازیگر جوان چهره زیبایی هم داره که خب برخی از کاربران با دیدن چهره بی آرایشش نظراتی نه چندان جالب دادن و گفتن ایشون بدون آرایش چقدر بده و فلانه و این حرف ها.

اما باید در نظر گرفت که همه چهره ها بدون لوازم آرایش و گریم، خب سادست و ممکنه بی روح باشه! پس نباید چنین مواردی رو به خانوما نسبت داد که البته به خود شخص هم برمیگرده! مثلا متین خانوم ستوده باید اعماد به نفسش بیشتر شه و انقدر سعی بر تغییر ان نداشته باشه.

Untitled (4)

مسئول خوشگلاسیون متین ستوده خودش یه پا خوشگلاسیون شدست!

اما خب برای جینگول بازیای اینجوری قطعا جاهای جینگولم باید رفت. متین ستوده هم رفیقی به نام شادی احسانی داره که خیلی خیلی چهرشون پفکی طوره و یه پونصدتایی عمل کردن. خانوم بازیگر مدتی پیش رفتن پیش ایشون و به موهاشون یه صفای جذاب دادن. 

پیش تر هم گفته بودیم که یکسری از خانومای بازیگر هستند که بیشتر از اینکه به فکر بازی و بازیگری باشن، تو فکر دیده شدن و کلاس گذاشتن و خوشگلاسیونن و در جا هم عکس گرفتن از اون ظاهرشون!!

Untitled

البته که وقتی از اونور بوم بیوفتی نه تنها خوشگل نمیشه بلکه بد شکل هم خواهی شد! میگید نه؟ در ادامه مشاهده می کنید!

Untitled

تعریف متین خانوم ستوده از خودش

خانم ستوده در مصاحبه ای گفته که یه اردیبهشتی احساساتی و خالص کـه بی‌نهایت بـه خانواده ام وابسته ام، حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم کـه با منطقم جلو برم.

جوری کـه احساساتم بـه منطقم غلبه نکنه. او در ادامه صحبت هایش گفته که بچه ها را خیلی دوست دارم چون معتقدم فرشته هایی هستند کـه مهربونی و راستی در بند بند وجودشون خلاصه شده، عین آب زلالند و مثل بهار زیبا و خواستنی. هر جوری کـه نگاهشون کنی خودِ خودِ زندگی هستند.

matinsotudeh_1547156962

این روز خهیلی از بازیگران خانوم هستند که خب بسته به میزان محبوبیت و اعتبارشون تبلیغاتی و قبول میکنند. مثلا مدتی پیش نیکی کریمی برای برند دِوو ویدیویی رو بازی کرده بود و منتشر کردند. متین ستوده نیز خب با توجه به اینکه جوان هستش و کمی تا قسمتی هم جیگول! به همین سبب مواردی که به روحیش مربوطه رو هم معرفی میکنه. این روا بازیگرا یاااد ازین کارا میکنن که خب نمیشه هم ازشون ایراد گرفت چرا که هم کمک خوبی به شرایط ملی هستش و هم اینکه خب معروف هستن و میتونن از این مورد استفاده کنند، پس چرا که نه؟!

یه تبلیغ پاشنه بلند توسط خانومِ قد بلند...

متین ستوده همانند بسیار از بازیگران از پیجش و محبوبیتش و زیباییش استفاده میکنه و درامد زایی داره اما خب نه هررر چیز دمه دستی که پیدا شه رو مثل خانم بهنوش بختاری تبلیغ کنه! در ادامه تصاویر خانم بازیگر را برای معرفی پیج طلا فروشی مشاهده می کنید که دستبند جالب و بزرگ وی مورد توجه قرار گرفت و جینگول خطابش کردند، مخصوصا کفش پاشنه داره رو دستبند!

275509888_130373202850240_5552734459329169558_n

Untitled

قد متین ستوده بین خانوما از بلند قامتان حساب میشه و خب خانوم بازیگر به همین دلیل همیشه نگران این بود که پارتنر آیندش هم قدس باشه یا حتی کوتاه تر، اما در نهایت با آقای علی زندی ازدواج کرد که خانوم بازیگر برای میکاپ عروسی خود هم به سالن لوکس و خفن مریم رهنا خواهر بهاره رهنما رفت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آب ارسالی در

    پول خیلی کارا میکنه صفر تا صد

  • ناشناس ارسالی در

    حالم به هم خورد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها