|

تیپ سفید "شهرزاد کمال زاده" وسط یه مشت خاک سرخ؛ خانوم با یه فرش شلوار و کفشو یکی کرد!

matin sotudeh shayanews

شهرزاد کمال زاده از بازیگرای حرفه ای و خوش چهره سینماست که اکنون در سریال جادوگر بازی میکنه. او به تازگی عکسی جذاب از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شهرزاد کمال زاده از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که این روزا داره با سریال نمایش خانگی "جادوگر" حسابی میترکونه. شهرزاد کمال زاده اولین بار با بازی در سریال "راه طولانی" تونست به محبوبیت بسیاری برسه و به دلیل تیپ و استایل خوبی که داشت از برندهای بی شماری برای مدل شدن درخواست داشت. این روزا اما شهرزاد کمال زاده بیش از یک بازیگر در حوزه مدلینگی میدرخشه و تیپا و ژستای منحصر به فردش طرفدارای زیادی در فضای مجازی داره.

شهرزاد کمال زاده به تازگی در نمایشگاه نقاشی مسعود کیمیایی شرکت کرد و با ظاهری بسیار باوقار و جذاب پس از مدت ها با همکاران بسیاریش رو در رو شد. نکته ای که خیلی در این باره به چشم اهالی اینستا اومد این بود که چرا شهرزاد کمال زاده هیچ عکسی با مسعود خان نگرفته یا اگرم گرفته چرا منتشر نکرده.

البته شهرزاد خانوم که خیلی وقته کمتر با همکارا و سلبریتیای درجه یک ارتباط چندانی نداره و فقط با رفیقش مریم خدارحمی و تعداد کمی از بازیگرای دیگه رفت و آمد داره، تو این مراسم با استایل فوق العاده اش دل خیلی از کاربرای فضای مجازی رو برد و با وجود اینکه سالیان زیادیه از آخرین باری که در قاب تلویزیون او رو دیدیم میگذره، ولی همچنان جذابیت های بی بدیلی که در استایل و ظاهرش داره، قابل مقایسه با بسیاری از بازیگران این روزهای سینما و تلویزیون نیست.

shahrzadkamalzadeh_1657003881_1

shahrzadkamalzadeh_1657003881_2

شهرزاد کمال زاده تو اینستا یه پا کینگِ!

شهرزاد کمال زاده از زمانی که دید همکاراش دارن حسابی تو اینستا واسه خودشون میتازونن و خانوم هم که حسابی کم کار شده بود، گفت بذار منم زیبایی ظاهری و البته کاملا خدادایم!!! رو به رخ بقیه بکشم و یه جور فخر فروشی عجیبی این روزا افتاده بین بازیگرا و سلبریتیای خفن واسه تبلیغات راه و بیراه.

شهرزاد خانوم هم که اصلا از این غافله نمیخواد عقب بمونه پیجش رو رسما کرده یه پیج تبلیغاتی که مدل شدن خودش رو برای میکاپ و لباسای جورواجور نشون میده. البته خانوم خانوما واقعا هم هر چی میپوشه یه خوش استایلی از توش درمیاد که هیچکی انگار تو اینستا جلودارش نیست!

shahrzadkamalzadeh_1647024335_2

shahrzadkamalzadeh_1647454130_2

shahrzadkamalzadeh_1614662244_3

ظاهر اجق وجق شهرزاد کمال زاده بعد از کلی خودنمایی!

شهرزاد کمال زاده اخیرا عکسی منتشر کرد که او رو با یه استایل خیلی بامزه نشون میده و برخلاف اینکه شهرزاد خانوم همیشه عکسای خیلی جذاب با ژستای جینگیل میذاره، حالا با این تیپ حسابی سوژه کاربران فضای مجازی شد. این خانوم بازیگر در ظاهر یه سِت بنفش زده؛ ولی یهو شلوار گل مَنگلیش به چشم میاد که میشه گفت کل جذابیت ظاهریش رو از بین برده و او رو خیلی متفاوت تر از اوونچه که همیشه کاربران فضای مجازی ازش انتظار دارن، نشون میده.

shahrzadkamalzadeh_1654680017

شهرزاد کمال زاه پایه ثابت ورزش و عکس گرفتن تو طبیعت!

حتما شما هم یکی رو تو فامیل یا بین دوستاتون دارین که به محض اینکه وارد یه طبیعت جذاب میشن یا میرن کوه و دشت و دمن سریع دوربینشون رو درمیارن و میخوان به قول ثبت لحظه کنن. حالا میون بازیگرا شهرزاد کمال زاده یکی از پایه ترین بانوان در این زمینه به شمار میاد که هیچوقت دست از گوشیش واسه عکس گرفتن برنمیداره.

حتی خانوم خفن در بسیاری مواقع هر سفری هم که بره انگاری یه عکاس هم با خودش میبره و با ژستای جذاب و تو دل بروش حساب دل طرفداراش رو میبره.

shahrzadkamalzadeh_1650875492_1

shahrzadkamalzadeh_1650795410_1

shahrzadkamalzadeh_1650889547_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها