|

"ریحانه پارسا" با دوزار سواد کارگردان یه فیلم شاخ شد؛ فاز خط و خش داره خانوم بعد فیلم!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بعد از کلی فعالیت نافرجام و به هیچ جا نرسیدن در نهایت کارگردان فیلم کوتاهی با نام زمان شد که مشخص نیست ایشون چجوری کارگردان شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ریحانه پارسا دیگه داره میشه دو سال که از ایران رفته. البته که تا به حال خیلی از خانومای بازیگرمون رفتن و کشف حجاب کردند و یا حالا فعالیتی تازه رو در کشور های مختلف شروع کردند و یا اصلا بیکار و بی عار میچرخن! البته که زندگی شخصی هر کسی به خودش ربط داره اما ریحانه پارسا از دسته بی عار هایی بود که از این شاخه به اون شاخه زیاد پرید و هر بار به شاخه ای بدتر دست زد! اما در نهایت ریحانه خانوم پارسا ظاهرا کارگردان شده که در ادامه بیشتر دربارش صحبت می کنیم!

ریحانه خانوم پارسا سن و سال زیادی نداره و 23 سالشه و با باز ی در سریال پدر وارد این این عرصه شد و جلوی دوربین رفت. او که قبل از این کار تجربه ای نداشت در نهایت شانس بهش رو کرد وتونست این سریال رو سکوی پرتاب خودش برای هدفاش قرار بده. خانوم خانوما بعد از پدر هم تجربه بازی در دو فیلم هم داشت که خب بلند پروازی و دست درازی شدیدش به خواسته های نامتعارف باعث شد تا زود از ایران بره و تبدیل بشه به یکی از پرحاشیه ترین و منفور ترین هنرمندان ایرانی!

حالا ریحانه پارسا بعد از کلی جنب و جوش در نهایت شده کارگردان!

اما سوال اینجاست که ریحانه پارسا چجوری با تجربه انقدر کم و سن پایینش خودش رو در جایگاه کارگردان دونسته؟ البته که فیلم خانوم بازیگر زیر بیست روز به مرحله تدوین رسیده وخب مشخصه یه کار ریز و کوچولوعه اما واقعا چرا هر کی تا نوک انگشتش میرسه به سینما و این عرصه، فاز کارگردانی برمیداره! واقعا کارگردانی نیاز به دانش خاصی نداره و انقدر یِلخیه؟

ریحانه پارسا تو فکر کباب بود ولی دید دارن ..... داغ میکنن!

ریحانه خانوم پارسا در این مدتی که به ترکیه رفته اولاش که مستقیم رفت پیش پویان مختاری و اصلا مشخصه که از قبل رفتنشم با این چهره اینستایی هماهنگ کرده بود اما در نهایت دور انداخته شد و به هیچ هدفی نرسید که هیچ، سرخورده هم شد! ریحانه پارسا قرار بود با پواین مختاری سایت شرط بندی پاراس بت رو بزنه و پول پارو کنه! واقعا این حجم از رو داشتن برای یک دختر 21 ساله قابل درک نیست که تو فکر خالی کردن جیب مردم بود و با قمار میخواست دیده بشه!

ریحانه پارسا بعد از جدایی از پویان یه جور بی پول و سردرگم بود که به گفته خودش میخواست حتی گوشیش رو هم بفروشه بلکه پولی بیاد دستش! و بعد ها هم در ماشین بازی و عکس های دیجیتالی و فعالیت در مجله قلابی و مدلینگ و... خلاصه هزار جور کار دیده شد!

Untitled

ناسزا گفتن ریحانه پارسا به مادر پدرش....

ریحانه پارسا دختر جوان ایرانی که تا یک ساله پیش از او به عنوان سوپراستار سینما یاد می شد بعد از اینکه به ترکیه مهاجرت کرد و در منجلاب فساد فرو رفت روز به روز وقیح تر می شود به طوری که ریحانه پارسا چندی پیش و در یک توئیت پدر و مادرش را با الفاظی زشت و زننده مورد خطاب قرار داد و برای آن ها آرزوی مرگ کرد. 

ریحانه+پارسا

ریحانه پارسا واقعا فازش چیه!

دکتر نیلوفر الله وردی، دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

تصاویر عجیب ریحانه پارسا تو عروسی باباش!

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت چند باری از مادر و پدرش صحبت کرد اما صحتب هایی نه چندان جالب که بیشتر باعث ریختن آبروی آن ها بود چرا که خانوم بازیگر مامان باباش رو با خاک یکسان کرد و الفاظی بسیار رکیک بار اونها کرد و در پیج و میلیونی اش گذاشت!

ریحانه پارسا تا به حال تمام اشتباه های کرده و نکرده اش رو گردن مامان باباش انداخته که خب راحت ترین راه برای فرار از اشتباه همنیه که کاراتو بندازی گردن یکی دیگه و باز اون راه اشتباهت رو ادامه بدی.

ریحانه پارسا در بین همین عکس های بچگیش تصاویری هم منتشر کرد و نوشت: اینجا جدا عروسیِ بابام بود!

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها