|

اصول شیک پوشی

انقد نگووو چی بپوشم چی بپوشم؛ یه مانتو و شومیز حریر بخر که واسه همه جا جوابه

پارچه حریر یه پارچه خوش رنگ و لعاب و قیمت مناسب که میشه باهاش مانتو و شومیز های خیلی خوشگل واسه استایل روزمره و مهمونی دوخت و حسابی جذاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

پارچه حریر، لطیف و جذاب است که لباس‌های زنانه را فاخر و چشمگیر می‌کند. علاوه بر این پارچه‌های طرح‌دار باعث ایجاد تمایز در ظاهر استایل زنانه می‌شوند. شما تو بهار و تابستون می تونید از مانتوهای مدل حریر تو استایل های روزمره تون بپوشید و تو مجالس و مهمونی ها از شومیزهای حریر استفاده کنید که یه انتخاب عااالیه.

به گزارش «شایانیوز» اگر می‌خواهید برای یک مهمانی دوستانه یا رسمی، لباس زنانه مناسبی انتخاب کنید، ساده‌ترین و بهترین انتخاب، شومیز حریر زنانه خواهد بود که بهار وتابستان امسال هم ترنده و حسابی رو بورسه پی پس پیشنهاد ما این است که در کمد خود برای مناسبت‌های خاص یک مدل مانتو تابستانی یا شومیز از جنس حریر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند پیشنهاد جذاب وفوق العاده شما رو سورپرایز کنیم.

2ca632d57affb6b6f624c3994e532630-Copy

- شومیز حریر گلدار یک انتخاب شاد و جذاب

این مدل پارچه نه تنها ظاهر استایل شما را شاد و جذاب می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تأثیر مثبت و بسزایی خواهد داشت.

سعی کنید از اکسسوری و زیورآلات زنانه سنگین با طرح‌های شلوغ استفاده نکنید، چرا که طرح و زیبایی زیورآلات در شلوغی و طرح‌ لباس گم می‌شود.

دامن و شلوار هر دو گزینه مناسبی برای سِت با این مدل شومیز است.

257

شومیز حریر طرح دار خوراکه مهمونی و جشن!

شومیز حریر طرح‌دار مجلسی یکی از زیباترین مدل‌های لباس است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود.

این مدل شومیز حریر زنانه بصورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار موجود است و یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه دارد.

قد شومیز حریر مجلسی تا کمر است، با این حال شما می‌توانید پایین این مدل لباس زنانه را داخل دامن یا شلوار قرار دهید تا قد شومیز مجلسی مشخص نشود.

معمولاً شومیز حریر طرح‌دار مجلسی را با مروارید، گیپور، پولک، نگین یا منجوق تزئین می‌کنند.

معمولاً در مراسم‌های رسمی، این مدل لباس را با کفش پاشنه بلند مجلسی سِت می‌کنند.

256

با شومیز حریر هندی سنتی تیپ بزن

این مدل شومیز حریر زنانه برگرفته از طرح‌ پارچه‌های هندی و پاکستانی است، اما به عنوان طرح سنتی ایرانی نیز یاد می‌شود. معمولاً این مدل شومیز حریر را سوزن‌دوزی یا سنگ‌دوزی می‌کنند که ظاهری بسیار اصیل و جذاب دارد.

این مدل شومیز حریر دخترانه با هر مدل دامن حریر یا شلوار جین دخترانه ست می‌شود.

258

با شومیز حریر راه راه اندام تو باریک کن!

شومیز حریر راه‌راه مناسب خانم‌هایی است که به استایل مجلسی و اداری علاقه دارند. این مدل شومیز حریر طرح‌دار زنانه، در عین سادگی و زیبایی باعث باریک‌تر شدن اندامتان می‌شود.

از این رو بسیاری از استایلیست‌ها بر این باورند خانم‌هایی که بالاتنه پُری دارند، انتخاب شومیز راه‌راه عمودی باعث می‌شود که اندامشان باریک‌تر به نظر برسد.

large-جدیدترین-مدلهای-شومیز-حریر-مجلسی-زنانه

شومیز حریر خال خالی یه انتخاب دخترونه عالی

شومیز حریر خال‌خالی دخترانه، یک لباس جذاب و مناسب برای دختران جوان و علاقه‌مند به مد و فشن است.

این مدل شومیز طرح‌دار دخترانه را می‌توانید به همراه دامن جین یا شلوار جین زاپ‌دار زنانه ست کنید.

شومیز حریر خال‌خالی دخترانه را به همراه یک کفش کتانی سفید زنانه یا صندل چرم در رنگ‌های زرشکی، عسلی یا قهوه‌ای ست کنید.

259

تابستون از مانتوحریر غافل نشووو

از شومیز حریر که گفتیم براتون حالا بد نیست مختصری هم درباره مانتوهای حریر باهم صحبت کنیم. مانتوهای حریر جنس پارچه خنک و لطیفی دارند و شما می توانید با پوشیدن این مانتوهای گرمای طاقت فرسای تابستان را به راحتی تحمل کنید.

ezgif.com-gif-maker (7)

اما چند تا نکته در خصوص این مانتوها وجود داره که حتماً باید اون ها رو مدنظر قرار بدید:

- اگر شما دارای اندام چاق و درشتی هستید بهتر است که از پوشیدن مانتوهای حریر با گل های درشت و رنگ های بسیار روشن خود داری کنید.

- مانتو های حریر با هر نوع پارچه و طرحی که باشند زیبا هستن اما اگر مدل مانتوی ساده را برای خود می پسندید مدل مانتوی حریر ملانژ و یا سبک های کلاسیک آن بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد.

- معمولا در هر جایی نمی توان مانتو های حریر را پوشید. بنابراین توصیه می شود چنانچه قصد خرید مدل مانتو حریر را به عنوان یک مانتوی بازاری دارید می توانید مانتویی را انتخاب کنید که از لحاظ پارچه حریر به کار رفته در آن کمتر باشد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها