|

تیپ شنبه یکشنبه "نگار جواهریان" که شورشو درآورد؛ خانوم با یه عکس نگاه نافذشو به رخ کشید!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان از بازیگرای محبوب سینماست که جدیدا خیلی متفاوت تو فضای مجازی ظاهر میشه. او به تازگی عکسی با استایل عجیب با طرفدارش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نگار جواهریان از بازیگران بسیار محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که به تازگی سریال بسیار پر بیننده خود به نام "خاتون" رو به اتمام رسوند و بیش از پیش به محبوبیتش اضافه کرد. نگار جواهریان از زمانی که با رامبد جوان ازدواج کرده، حسابی به تعداد فالووراش اضافه شده. نگار جواهریان تو فضای مجازی فعالیت تقریبا زیادی داره و اغلب پست و استوری هاش با حواشی همراهه.

نگار خانوم به تازگی یه عکسی با یکی از طرفداراش منتشر کرده که تو اون با استایلی متفاوت و البته خیلی شنبه یک شنبه ظاهر شد. خانوم بازیگر که از هر تیکه عکسش هزار تا رنگ بیرون میریزه، این بار با یه شال نارنجی که بنفش و کرم و سفید رو هم میشه توش یافت، با یه کیفی که سعی کرده با اینا ستش کنه تیپی عجیب غریب به نمایش گذاشته و به معنای واقعی کلمه ثابت کرده فقط کافیه معروف باشی تا بتونی هر چی رو دلت میخواد با اون یکی ست کنی!

35

وقتی نگار جواهریان با بیکاری آشنایی نداره!

نگار خانوم از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به حرفه اش داره و خیلی هم جدی تو نقشاش فرو میره و به همین دلیل هم هست که به دل مخاطبانش میشینه.

نگار جواهریان که یه بار تو مصاحبه اش اعلام کرد که تو فیلم "طلا" که کارگردانش هم شوهر جانشون بود، از او میخواد که یه سکانس رو به یه شکل بازی کنه و خانوم جواهریان میگه نه و اینقد رو حرفش اصرار میکنه که آخر هم رامبد تسلیم میشه و حتی با وجود اینکه خانوم خانوما همزمان با سریال خاتون تو شونصدتا فیلم  و تئاتر هم بازی میکرد که واقعا این حجم از انرژی و پرکاری بعد از این همه سال عجیب غریبه!

45

رابطه باورنکردنی بین نگار جواهریان و شوهر گرام!

اما کارای راه و بیراه نگار جواهریان تو تئاتر و سینما و حتی نمایش خانگی به هیچ عنوان مانع ایفای نقش مناسبش تو خونه و زندگیش نشده و هر وقت رامبد جوان تو خندوانه از عشق و علاقه به زندگی و همسر صحبت میکنه، همیشه یه برقی تو نگاهش هست و با انرژی زاید الوصف از زندگیش حرف میزنه.

رامبد+جوان

نگار جواهریان هم از این کارا بلده!

نگار جواهریان اخیرا عکسی با ژست و استایل متفاوت و جذاب منتشر کرد که همراه با میکاپ تونسته یکم  به صورتش رنگ و لعاب بده. این بازیگر در بیشتر عکس هاش هیچ میکاپی انجام نمیده و این سبک تیپ زدن سفید طوسی حسابی بهش اومده و یه شال پلنگی هم زد تنگشو و با این استایل شیک و پیکش سوژه کاربران فضای مجازی شد. نگار خانوم با انتشار این عکس نشون داد که اگه بخواد میتونه حسابی خوش پوش باشه و واسه مدلینگ شدن چیزی کم نداره.

campec.ir_2858510184604203584_1315567878

negarjavaheriian_1558364377

عشق زیاد مخاطبان به بازی نگار جواهریان در خاتون!

خاتون یکی از سریال های نمایش خانگی بسیار محبوب بود که نام تینا پاکروان کارگردان این سریال و بازیگران اون رو دوباره سر زبون انداخت. اما انتخاب بازیگران تینا خانوم در این سریال مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت و از دید مخاطبان هیچ کس به غیر از نگار جواهریان نمی تونست نقش خاتون رو به این خوبی بازی کنه.

محبوبیت این سریال تا جایی پیش رفت که کاربرای فضای مجازی این سریال رو همتای سریال "شهرزاد" حسن فتحی میدونستن و علاقه شیرزاد به خاتون رو با عشق میانه شهرزاد و قباد یکی میدونستن!

negarjavaheriian_1647603979_1

negarjavaheriian_1639124638

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی