|

خوش و بِش باحال "لعیا زنگنه" وقتی آقای بازیگرو بعد صد سال میبینه؛ ژَذاب پیر بشو نیستیا

laya zangeneh shayanews

لعیا زنگنه به تازگی در اکران فیلم "بی صدا حلزون" حضور پیدا کرد که لحظه دیدار او با رامین پرچمی همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما یه چند تایی بازیگر خانوم سن و سال دار در عرصه سینمامون داریم که هم به شدت دوست داشتنی و محبوب هستند و هم خوش چهره و خوش نقش. خانوم مرجانه گلچین و فاطمه گودرزی و البته لعیا زنگنه از هنرمندان جذابی به شمار میرن که دیگه تو این عرصه کمرنگ هم شدن اما همچنان سرحال و پر طرفدار می باشند. لعیا خانوم زنگنه که انگاری قالی کرمونه و نه تنها محبوبه و آروم بلکه با وجود سنی که کمم نیست، زیبایی خاص خودش رو داره و جَوون مونده. حالا شاید بگین نه بابا لعیا زنگنه کجاش جوون مونده اما بین خانومای بازیگر ایشون هم بسیار خوش فِیس هستند و هم تو دل برو!

لعیا زنگنه معمولا در نقش ها کاراکتر یک خانوم چادری رو داره که اتفاقا مادر و همسری نمونه هم هست اما جالب اینجاست هیچگاه در مصاحبه ها در رابطه با زندگی واقعی اش صحبتی نمیکنه. از این ها که بگذریم لعیا زنگنه در سریال ها بازی داره اما در مراسمات سینمایی معمولا دیده نمیشه اما به تازگی خانوم بازیگر برای اکران فیلم "بی صدا حلزون" حضور داشتند که خب دیدارشون با آقای رامین پرچمی حواشی باحالی داشت. در ادامه اولین دیدار این دو هنرمند را بعد از 28 سال مشاهده می کنید که لعیا خانوم به رامین خان میگه بی معرفت کجایی؟ این شد تا حسابی کاربران ذوق کنن.

حالا جالبتر اینجاست که یکسری کاربر همیشه در صحنه که چیزی برای گفتن دارند نحوه آدامس جویدن لعیا زنگنه رو گرفتن دستشون و برخی هم به صورتضش گیر دادن که چرا پف کرده و بوتاکس زده و این حرف ها! (واقعا چهره خودشون چه شکلیه که انقد ایراد میگیرن؟)

لعیا زنگنه رو آخرین بار در سریال  شبکه خانگی "آقازاده" دیدیم که مادر نقش مادر حامد یعنی سینا مهراد رو بازی کرد. لعیا زنگنه چشمانی شهلا و زیبا دارد با فِیسی مهربون که توجه هر بیننده ای رو به اون کار جلب میکنه. ناگفته نمونه سریالی که لعیا خانوم زنگنه باهاش مشهور شد همین سریال در پناه تو می باشد.

اما افشاگری لعیا زنگنه جلو دوربین درباره سریال در پناه تو

اما مدت ها پیش این بازیگر کم حاشیه حواشی برای خود ساخت. وی در ویدیویی که منتشر کرد افشاگری هایی درباره سانسور خیلی زیاد سریال "در پناه تو" می کند اونهم بعد از 25 ساااال که با واکنش کاربران همراه شد.

بیوگرافی جالب لعیا زنگنه و خانواده مذهبی

لعیا زنگنه متولد 1 مهر 1344 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران می باشد که دوره نقاشی را هم گذرانده و بشدت عشق فوتبال دارد و طرفدار تیم ملی آرژانتین است.

لعیا زنگنه در شهر تهران بعنوان فرزند دوم در یک خانواده بسیار مذهبی به دنیا آمد ، 1برادر بزرگتر و 2 برادر و 1 خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش کارمند اداری بانک مرکزی و مادرش «طیبه خانم» خانه دار بودند.

Untitled

کارو قبول میکنم حتی اگه ضغیف باشه

در سینم و تلویزیون گزیده کار کردم و برای پذیرفتن هر نقش ابتدا باید گروه را دوست داشته باشم، حتی اگر کار هم ضعیف باشد چنانچه ارتباط مناسبی با گروه برقرار کنم حاضرم در فیلم حضور یابم.

عاااشق فوتبال

عاشق فوتبالم ، نمی‌ توانید تصور کنید وقتی من فوتبال می‌ بینم چه ریختی‌ ام ، اصلا یک آدم دیگر می‌ شوم. شاید یکی از دلایلی که فوتبال را دوست دارم ، همین است که زمان تماشای مسابقه کاملا زمان و مکان و همه‌ چیز از یادت می‌ رود.

نمایشگاه نقاشی

خانوم زنگنه در بین نقاشان و هنرمندان تجسمی نیز صاحب نام است.

اولین بار در سال 1389 نمایشگاه نقاشی خود را در تورنتو کانادا برپا کرد سپس در نمایشگاه پازل تهران موجب حیرت و تشویق طرفداران خود شد.

افسردگی در اوج شهرت

سال 1376 در اوج شهرت دچار افسردگی خیلی شدیدی شدم و خودم به آقای حمید لبخنده زنگ زدم که می خواهم کار کنم و باید از خانه بیرون بیایم.

نمی خواهم از علت افسردگی ام صحبت کنم اما اینطور شد که در دومین سریالم بنام «در قلب من» بازی کردم که کار خوبی شد چون منو نجات داد و حالم رو خوب کرد.

79978

لعیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سریال قشنگ بود در پناه تو
    روح آقای جوهر چی شاد باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها