|

تیپای فسیل "مریم معصومی" واسه تو چشم بودن؛ خانوم ناااز شَستت با این حجم تنوع!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرای کم کارِ تلویزیونه که فعلا داره تو اینستا واسه خودش پادشاهی میکنه. خانوم اخیرا یه تیپ متفاوت و شیک و پیک منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای محبوب و کم کار سینما و تلویزیونه که تو اینستا حسابی داره با استایلا و ژستای رنگ و وارنگ فک همه رو میندازه. مریم معصومی که تو سریال "همه چیز آنجاست" توانایی هاش رو به رخ کشید و بعدش دیگه کم تو سینما و حتی تئاتر دیده شد. از دید کاربرا مریم معصومی تا دید به یکم شهرت رسید سریع رفت تو اینستا و سعی کرد هر کاری از دستش برمیاد واسه دستیابی به تو چشم اومدن انجام بده.

مریم خانوم به تازگی یه عکس با استایل متفاوت از خودش منتشر کرد که در عین اینکه خیلی خاااانوم نشونش میده، خیلی هم جینگول شده و انگار اصلا بازیگر ایرانی نبوده و حسابی پک و پاچه اش رو بیرون ریخته. این بازیگر که کلا خیلی فاز به فاز میشه و یه جا یه جور تیپ میزنه که میگن چقد جذاب و دخترونه شده و برعکس هم یه جاهایی شبیه بازیگرای هالیوودی میشه. مریم معصومی که خیلی عشق زیادی به شهرت داره، از هر طریقی که بتونه در تلاشه بیشتر به چشم بیاد و این بار هم با تئاترش و استایل جنجالیش دست به دامن فالوورا شد که بلکه تعدادشون بیشتر بشه و خانوم چیزی از گنگای اینستا کم نداشته باشه!

maryammasoumi__1657522679_1

maryammasoumi__1657522679_2

استایلای فَت و فراوون مریم معصومی اینستا رو زیر و رو کرد!

مریم معصومی شیفته اینه که هیچ کسی تو اینستا ازش جلو نزنه و مدام دم چشم باشه. خانوم بعضی اوقات با یه ژست و استایلایی ظاهر میشه که هیچ جوره نمیشه خودتو متقاعد کنی رو چه حسابی این مدل فیگور رو انتخاب کرده و البته اغلب سعی میکنه با ظاهرش ور بره و یا ناخناش رو هر روز داره عوض میکنه، یا فرم استایلی که واسه ورزش و دورهمی های دوستانش انتخاب میکنه.

مریم خانوم به تازگی عکسای اَجق وجقی رو از خودش منتشر کرده که او رو با یه تیپ فسیل و سیاه سفید نشون میده که چشای خیلیا رو از تعجب گرد کرد. چون فیگورایی که گرفته بود انگار مال یه بچه دو ساله است و در عوض استایلش و رنگ سیاه سفیدِ عکسش حسابی با هم تناقض داره و میشه گفت این کارا فقط از مریم معصومی برمیاد!!!

مریم+معصومی (1)

maryammasoumi__1652279414

maryammasoumi__1654779277_1

ژستای تموم نشدنی مریم معصومی که شورشو درآورده!

پیج اینستای مریم معصومی به قدری متنوع و جینگوله که هر چقد هم توش بگردین هر دفعه با یه فیگور متفاوت و استایلی خاص روبه رو میشین. این خانوم که انگار به جای خونه تو مزونای تخصصی پوشاک داره زندگی میکنه! در هر شرایطی همیشه یه چیز جدید برای عرضه داره و به قدری تو ژسته که میشه گفت پدیدآورنده هر چی مدل و مدلینگه مریم معصومی بوده.

مریم خانوم که علاوه بر خودنمایی و کم کاری تو حرفه اصلیش مدام دنبال تبلیغاتو پول درآورن از این راهه و البته بیس صورتش هم واسه مدل شدن پسنده خیلیاس، حسابی تو این کار تک میتازونه و اینستا رو مال خود کرده و طرفداراش هم دارن بیشتر و بیشتر میشن که موفقیت بزرگی واسه این خانوم به حساب میاد!

maryammasoumi__1647955113

maryammasoumi__1647199606_1

maryammasoumi__1647279861_1

مریم معصومی آقاشونو از دست داد!

مریم خانوم مدت طولانیه که خیلی تو اینستا مشهور شده و روزی نیست که با یه خبر جدید از قبیل عکس تبلیغاتی یا انگیزشی خودش رو به چشم نیاره. این خانوم بازیگر چند وقتی بود که حسابی مشغول گشت و گذار با نامزدش بود و مدام هم از علاقه بین خودشون صحبت میکرد، ولی عکسی از همسر آیندش منتشر نمیکرد.

حالا اما مثل اینکه دیگه قصد نداره با اون آقا ادامه بده و عکسای مربوط به ایشون رو هم که نشونی از ابراز علاقه بینشون بود رو از پیج شخصیش پاک کرد.

Untitled+(1)

maryammasoumi__1644163059_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لیلی ارسالی در

    دوستش دارم واقعا براش آرزوی موفقیت،سلامتی،و آرامش دارم‌و امیدوارم همیشه بدرخشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها