|

ترافیک عضله و تیپ عجیب "محمدرضا گلزار" چِش و چالو درمیاره؛ سولار چه لامصبی ازش ساخت!

mohammadreza golzar shayanews

رضا گلزار از هنرمندان پرطرفدار ایرانی می باشد که عکسای زیادی هم از خود منتشر می کند و اینبار اندام شاخ آقای بازیگر با ست جذابش حسابی دل برد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در دهه هشتاد دو بازیگر حسابی سینمای ایران رو دست گرفته بودند و دائما سوپراستار این عرصه خوانده می شدند. محمدرضا گلزار قطعا یکی از اونها بود و حتی در حال حاضر هم با وجود گذشت اینهمه سال همچنان از سوپراستار ها شناخته میشود. محمدرضا گلزار رو میشه هم یه بازیگر خفن دید و هم یه بازیگر ماااایه تیله دار که حسابی ترکونده و ریز و مجلسی درآمد کسب کرده. البته رضا گلزار از این لحاظر ریز بوده که بی سر و صدا و بدون اینکه تو بوق و کَرنا کنه رفت جلو وگرنه اصل مطلب که نحوه پول درآوردنه اتفاقا خیلی هم سنگین بوده!

اینکه مشاغل دوم تا بیستم آقای بازیگر چه چیز هایی هستند رو در ادامه کامل خواهیم گفت اما بهتره ابتدا از خودش بگیم در قالبی که همه می بیننش یعنی بازیگری! رضا گلزار تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری دیده شده و بازی داشته اما در تلویزیون هرگز! ظاهرا کلاس کاری آقای بازیگر به تلویزیون نیمخوره و خب واقعا هم نباید ازش چنین توقعی داشت. محمدرضا گلزار زار و زندگی بسیار لوکس و شاهانه ای را دارد و در صفحه اینستاگرامش هم تصاویر زیادی از خود منتشر می کند که نمایانگر این موارد است. در ادامه تصویری که آقا رضا از خودش در باشگاه منتشر کرد و حسابی برای هوادارا دلبری کر رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

hashiyeh_irooni

عضلست که از رضا خان گلزار میریزه و میپاشه!!

همانطور که در تصویر بالا مشخصه محمدرضا گلزار اندامی عضلانی و بسیار ورزشی دارند. گلزار تصاویر بسیار زیادی از خود حتی بدون لباس منتشر می کند تا مبادا از چشم کسی دور بمونه و ترافیک عضله آقای بازیگر رو ندیده باشه! 

محمدرضا گلزار پیجی با بیش از 12 میلیون فالوور دارد. البته که بسیاری از فالوور های وی در حدی عاشق و شیفته او هستند که حتی براش زا زار گریه هم می کنند و حاضرند تا خودشون به هیچ چیز نرسند اما آقا رضا برسه!! این ها گفته های برخی هواداران است!

این هنرمند کشورمون بعد از مهناز افشار بیشترین تعداد فالوور را دارد و بسیار فعال و اکتیو هم می باشد. 

Untitled

اما بریم سَر و سراغ شغل های رضا گلزار که عمرا بدونید....

محمدرضا گلزار به جز بازیگری در ابتدا در سن ۲۴ سالگی و در سال ۱۳۸۰ به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات همکاری کرد. سپس یک کلوپ زیبایی ویژه مردان تاسیس کرد. او اکنون خوانندگی هم می کند که کنسرت هایش با استقبال بی نظیر طرفدارانش مواجهه می شود. نام بند موسیقی محمدرضا گلزار بند ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار) است.

سه سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستوران «اکلیپس» را راه اندازی کرد و همچنین فروشگاه های زنجیره ای Go sport که نمایندگی رسمی آن را از فرانسه دریافت کرده بود را راه اندازی کرد. او همچنین مرکز سولاریوم پیشرفته ای به نام “سان پوینت” در دوبی و ایران دارد. آقا بازیگر مدتی پیش ازشون تصویری منتشر شد که انقدر بیش از اندازه برنز کرده بودند که شبیه به ته دیگ شوخته شدند!

همچنین این بازیگر مدیریت رستوران انار در جردن را هم بر عهده گرفت . و طبق شنیده ها در کار بیزنس و برج سازی هم فعالیت می کند! محمدرضا گلزار به جز بازیگری ، بیزنس و موسیقی به ورزش هم خیلی علاقه دارد. او مانند پدرش یک والیبالیست حرفه ای است و در گذشته از بهترین بازیکنان استان تهران بوده است.

rezagolzar

Untitled

همچنین او به اسکی هم علاقه دارد و به طور حرفه ای آن را پیگیری می کند تا جایی که مدرک مربی گری اسکی آلپاین دارد!

بدنسازی و فیتنس هم از علایق همیشگی محمدرضا گلزار است تا جرایی که در روز های اخیر عکس هایی که از بدن عضلانی و. سیکس پک خودش منتشر کرد باعث حواشی فراوانی شد.

عده ای نسبت به این کار واکنش مثبت نشان دادند و این کار را باعث تشویق جوانان به ورزش کردن می دانستند و عده ای دیگر هم انتشار این عکس ها را از سوی رضا گلزار محکوم کردند چرا که اورا الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان می دانند.

محمدرضا+گلزار

گلزار بوگاتی سوارِ ایرانی 

گلزار علاوه بر مواردی که گفتیم حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند.

همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است. در ادامه آقای ماشین باز را در لامبورگینی مشاهده می کنید.

 

محمدرضا گلزار دیگه بازیگر نیست؟!

اما محدرضا گلزار از اونجایی که تازگیا در عرصه بازیگری فعالیتی نداشته و برای اینکه از این فضا دور نشه اومد و تیکه هایی که خودش در سریال ها و مجری گری حضور داشت رو پست کرد که خب جالب بود. البته که آقای بازیگر دیگه اون بال مالا ها میپرن و بازیگری شده شغل رده چندمشون اما خب از اونجایی که همین بازیگری و شهرت او را به این جایگاه رسوند و حالا هم شهرت زیادی داره بازیگری رو همچنان از علایق اصلیش میدونه.

البته که نظر یکی از کاربران هم جالب بود و نوشت:

فقط داری دیالوگ میگی. نه توی این فقط . توی همه ی فیلمات . توی همه ی فیلمات یه شکل داری بازی میکنی . تکراریه بازیات

این کامنت با نظرات مختلف و توهین هواداران به ایشون همراه شد!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دقیقا آقای گلزارهمه ی بازیهاش خوب نیست

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر از این بشر بدم میاد

  • سحر ارسالی در

    خیلیا اینجورین و حتی بهتر ازین هستن منتهی فرصت دیده شدن نداشتن

  • رجب، ارسالی در

    بازیگر که نیست ،

  • ناشناس ارسالی در

    پول یافت آدم به دست بیاره همین میشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها