|

"سارای پایتخت" از اولین تغییر چهره خود رونمایی کرد؛ دو قُلا بلایی شدن فاز تتلو گرفتن!

saranika forghani shayanews

سارا نیکا فرقانی دو قلوهای افسانه ای که در حال حاضر سوئد زندگی می کنند عکس و استوری هایی از خود منتشر کردند که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- برخی از هنرمندان مثل ترلان پروانه هستند که از همون بچگی شروع می کنند به بازی و فعالیت در عرصه بازیگری و اتفاقا بزرگ هم که شد همچنان بازیگر مونده و اتفاقا به جایگاه قابل قبولی هم رسید اما برخی هستند همانند سارا و نیکا فرقانی که خب بر حسب اینکه فقط یک دو قلوی دختر نیاز داشتند در فصل اول از سارا و نیکا استفاده کردند و دیالوگی هم بچها نداشتند. اما این پروژه کم کم خیلی طرفدار پیدا کر تا جایی که هر سال مردم منتظر پایتخت بودند و خب تا فصل شش هم ساخته شد اما از اونجایی که سارا و نیکا بازیگران توانمندی نبودند دیالوگ خاصی نداشتند و از جایی به یعد هم جَو شهرت گرفتتشون و زدن بی راهه و به دلیل غیر حرفه ای بودن رفتارشون از کار حتی حذف شدند!

سارا و نیکا فرقانی سالهاست که در سوئد زندگی می کنند و بعد از اون ماجراها کم کم بیخیال اون کارا شدن و یا شاید هم نشدن اما در ملاعام نشون نمیدن. اما جالبه بدونید دوقلوها هواداران بسیار زیاد و پگیری هم دارند که خب دلشون به فعالیت کم و بیشِ سارا و نیکا در اینستا خوشه! سارا فرقانی در مجموع آروم تر از نیکا به نظر میاد و نیکا همیشه سعی داره تا با نشون دادن چهره و ارایش خود در صفحه اش تولید حتوا کنه اما سارا کمی اهل تنوعه و ویدیویی منتشر کرد وضعیت عجیب سوئد رو نشون میداد!

سارا و نیکا 18 سال سن دارند اما از چهار پنج سال پیش شروع به تغییر چهره کردند و نم نمک با رنگ بلوند مو گرفته تا آرایش هایی غلیظ طور دیده شدند. در ادامه رنگ موی جذاب سارا فرقانی رو مشاهده می کنید که بلافاصله ازش رونمایی کرد. البته که تصویر برای مدتی پیشه!

Untitled

سارا و نیکا تو بازیگری صفر تو موسیقی صد؟!

سارا و نیکا به گفته خودشون رشته دامپزشکی رو خیلی دوست دارند و با ها و بار ها هم شده که با سگ و گربه و حیوانات بغل تو بغل عکس انداختن و خلاصه تمیل زیادی به این راه دارند. اما خب از اونجایی که هر کسی استعداد و توانایی داره سارا و نیکا در بازیگری شاید چندان خفن نبودند اما نواختن را دوست دارند و هنگ درام رو یاد گرفتن. 

خیلی قبل ها وقتی که اخبار نامتعارف سارا و نیکا هنوز داغ بود خیلی ها اونهارو به تتلو رب دادن چرا که همون موقع ها بود که تتل خان هم از هنگ درامش رونمایی کرد اما خب شایعات همیشه هست دیگه!!

Untitled

لوس و بازی دوقلوها واسه فالوور!

سارا و نیکا گفتیم که تو اینستاگرام به شدت محبوب هستن و حتی خیلی ها تو اینستا و مجازی دنبال شماره تلفن دوقلوها هستند و دوست دارن باهاشون ارتباط بگیرن. دلیل این موضوع هم روشنه. سارا و نیکا تو اینستاگرام با عکس ها یا ویدیوهاشون سعی می کنند خودشون رو جذاب جلوه بدن و فالوور بالا ببرن و از قِبل اون تبلیغ بگیرن آخر به پول برسن.

saranikaforghanifanpage_253889624_572448303983676_6813485495998257190_n

سارا و نیکا قراره دوباره فیلم بازی کنند؟

خیلی ها معتقدند کار سارا و نیکا در زمینه بازیگری تمام شده و این دو خواهر دیگر هیچ شانسی برای ادامه این حرفه ندارند. البته خود دوقلوها اما نظر دیگری دارند و در پرسش و پاسخی که چندی پیش تو اینستاگرام گذاشته بودند به فالوورها و طرفدارانشان وعده دادند که به زودی با در یک کار جدید حضور پیدا می کنند.

nikaforghaniofficial_2696830663511835224_6897872923+(1)

البته خواستن یه چیزه تونستن یه چیز دیگه! اینکه سارا و نیکا خودشون رو بازیگر می دونن و حتی تو بیو اینستاگرامشون هم خودشون رو Iranian actress معرفی کردند به تنهایی کافی نیست. دو قلوها فقط سابقه کار تو یک سریال رو دارن و اون هم پایتخت هست. هر چه هم که این سریال جلو رفت و فصل های جدیدش ساخته شد حضور و دیالوگ اون ها کم و کمتر شد تا نهایت حذف شدند و فقط ازشون یک نام باقی موند. به هر روی خیلی ها اعتقاد دارند که این دو خواهر دوقلو اگه دوباره شانس و اقبال بهشون رو کنه و پیشنهاد بازی بهشون برسه توانایی ایفای نقش رو ندارند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها