|

فاز جورِ "زن مهدی قائدی" از موندگاری تو دبی؛ بِپا از هووول حلیم نیفتی تو دیگ!

mehdi ghaedi shayanews

ستاره معصومی که حسابی افتاده رو دور خودنمایی و حالا با تمدید قرارداد مهدی تو دبی موندگار شد، با یه فاز جور تو جیم عکس گذاشته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهدی قائدی از بازیکنان استقلال و تیم ملیه و از زمانی که با یه شاخ فضای مجازی به اسم ستاره معصومی ازدواج کرده، حسابی اینستا رو داره با پست ها و تبلیغات رنگ و وارنگ میترکونه. البته مهدی قائدی مدت زیادیه تقریبا که از استقلال جدا شده و داره تو تیم شباب الاهلی بازی میکنه و برای فصل جدید هم تو این تیم موندگاره. مهدی قائدی که معلوم نبود به چه دلیلی اما یه مدت از همسرش دور افتاده بود و ستاره خانوم واسه رفع دلتنگیاش اومد ایران تا با عزیزانش یه دیداری تازه کنن.

ستاره معصومی به تازگی یه استوری خفن منتشر کرد که اون رو در باشگاه ورزشی با استایلی گنگ بالا نشون میده و تیپ ورزشیش رو که با چند تا رفیق باحال و نوجوونش که یکی برادر مهدی قائدی و یکی دیگه برادر خودشه یه جورایی سانسور کرده. این خانوم بازیگر که کم و بیش این روزا فعالیت آنچنانی تو فضای مجازی نداره، گویا درگیر ساختن یه هیکل خوب واسه خودشه که یه وقت مبادا از بقیه که همه میدونیم زن سپهر حیدریه عقب نیفته.

لاکچریای جون دار زنِ مهدی قائدی!

مهدی قائدی با زنش از زمان ورود به دبی به قدری بریز و بپاش کرده که مچ همه اینستا بازا و سلبریتیا رو خوابونده و بازیکنای زیادی مثل حسین ماهینی با تمام وجود سعی داره خودش رو به این همه لاکچری بازیای مهدی و زنش برسونه. از تولدای شیک و پیک گرفته تا فازای زن شوهر طوری ستاره و شوهرش مهدی قائدی میخواد همه جوره خودش رو به رخ بقیه بکشه و بگه ما از بقیه خیلی سَرتریم!

setareh.masoumi_1624267249

setareh.masoumi_1626380764_1

وضع عجیب زنِ مهدی قائدی که فیلتر رو فیلتر میندازه!

ستاره معصومی که با یه نگاه میشه فهمید با چقد تزریقات و فیلتر تونسته یه همچین قیافه ای برا خودش بسازه داره تو این قضیه با امسال آرام جوینده رقابت میکنه. اما یه تفاوت عمیقش در اینه که  با این همه عمل زیبایی هنوز که هنوزه از فیسش راضی نیست و مدام با فیلترای رنگ و وارنگ تو اینستا ظاهر میشه. بعد جالبیش اینجاست که هیچ هم کم نمیاره و تازه با انتشار ویدیو و عکساش، کپشن میزنه که چشم بد ازمون دور باشه، اوکی حللله چشاته!

این موضوع خیلی اوقات واسش دردسر ساز میشه و همونطور که ویدیوش وایرال شد یهو این فیلتر میفته و با چهره ای ترسناک ظاهر میشه که میتونیم بگیم لایو این خانوم واقعا با "اره و اینجور فیلما" در میزان ترسوندن آدم هیچ تفاوتی نداره!

setareh.masoumi_1603881557

setarehmasoumi

جینگول مستونای زنِ مهدی قائدی تو جنوب!

خانوم خانوما که چند وقت پیش اومده بود جنوب و تو بوشهر دست بوس مادر شوهر جونش، عکسای خیلی باحالی رو از خانواده اش منتشر کرد که تفاوت ظاهری بین فک و فامیلای مهدی قائدی و خودش رو نشون میداد. ستاره معصومی اصلا براش مهم نیس کنار کی عکس میگیره و دوست داره در هر زمان و مکانی همیشه در شاخ ترین حالت ممکن باشه.

واسه همین هم تو عکساش تریپ خیلی خفن برداشته و تو جنوب یه جووووری رفته تو ژست انگاری که داره تو دوبی عکس میگیره. ستاره خانوم واسه شوهرش هم از بوشهر خیلی ملیح طور لاو میترکونه و میگه که جاش خیلی خالیه!

setareh.masoumi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    گلزار اندازه یه بازوی رضا زاده ما نیست چندان هم خوش قیافه نیست . فقط از کاه کوه می سازید. خجالت هم خوبه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها