|

وقتی واسه تولد گلشیفته دست به دامن هر کس و ناکسی میشن؛ برلیان دستش چه دلی از غربیا میبره!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی که به تازگی تولدش بود حسابی از طرف خانواده و دوستانش سورپرایز شد و انگار 40 سالگی متفاوت ترین تولد گلی بود!

لینک کوتاه کپی شد
2

گلشیفته فراهانی همواره جزو جذاب ترین بازیگران و سلبریتی های ایران بوده و حتی حالا هم که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده همچنان محبوب است ودر فضای مجازی مورد توجه و اقبال کاربران است.

به گزارش «شایانیوز» گلشیفته فراهانی 19 تیر تولد 40 سالگی اش را جشن گرفت و خانوم بازیگر این 16 امین سالی باست که جشن تولدش را در فرسنگ ها دورتر از سرزمین مادریش جشن می گیرد البته در فضای مجازی خیلی ها برای گلشیفته پیام تبریک فرستادند و برایش بهترین ها را آرزو کردند. در این بین اما یک هدیه تولد متفاوت گویا برای گلشیفته به شدت جذاب و دلچسب بود و خانو فراهانی آن را در صفحه اینستاگرامش هم منتشر کرد. این هدیه کاشت نهال در جنگل های شمال کشور بود که توسط یاسین فعال محیط زیست به همراه گروهی از کودکان ایرانی انجام شد.

golfarahani_292992328_449247220450631_7085020867799353033_n

البته این تنها سورپرایز برای تولد گلی سینمای ایران نبود و شقایق فراهانی هم برای تولد خواهرش حسابی سنگ تموم گذاشت و ویدیو درست کرد که تمامی کسانی که گلشیفته رو می شناختند تو اون حضور داشتند و بهش تولدش رو تبریک گفتند.

گلشیفته هم حسابی انگار با دیدن آدم های تو این ویدیو سر ذوق اومد و برای تشکر از اون ها و خواهرش تو صفحه شخصی خودش نوشت: شقایق نازنینم. باورم نمیشه که تولد من رو در هر نونوایى و فروشگاه و کوه و دشت و دمن و گوشه گوشه شهر بردى. دیدنِ تمام عزیزانِ نازنینِ این ویدئو، دوستان و آشنایان و کسانى که میشناسم و نمیشناسم، اشک شوق به چشمم آورد. از صمیم قلب ازت ممنونم. خواهر نازم. خواهرى مثل تو داشتن واقعا هدیه این دنیا به منه. ممنونم تولدم مبارک شد

وقتی جذابیت گلشیفته فراهانی از ایران فراتر می ره

گفتیم که گلشیفته جزو جذاب ترین سلبریتی هاست البته نه فقط برای ما ایرانی ها و بلکه خانوم تو کل دنیا دیگه یک چهره شناخته شده محسوب میشن و خیلی از برندهای بزرگ دنیا از او برای تبلیغ دعوت به همکاری می کنند. گلشیفته فراهانی امسال هم مدل منتخب کارتیه برای رونمایی از کالکشن جدید جواهرات فاخر بود. این برند که جزو معروف ترین برندهای جواهر دنیا به حساب میاد هر ساله از افراد جذاب و سلبریتی های معروف برای رونمایی از جواهرات جدیدش دعوت می کنه و الان دو ساله که از گلشیفته فراهانی به عنوان مدل استفاده می کند.

zimg_005_freesnippingtool-com-capture-20220120092906

اما کارتیه چرا به سراغ گلشیفته فراهانی رفته؟

در سال‌های اخیر علاقه اصلی برند کارتیه این بوده است که به معرفی جواهراتش با مدل‌های زن و مرد با موهای تیره و پوست نه‌ چندان روشن بپردازد. به نظر می‌آید روح جواهرات گران‌قیمت این مجموعه، با این چهره‌ها همخوانی بیشتری را دارد. گلشیفته هم به عنوان یکی از مدل های شرقی حالا به شدت مورد توجه مدیران کارتیه قرار گرفته و به نوعی پای ثابت تمام مراسم های رونمایی این برند معروف شده است.

گلشیفته+فراهانی

وقتی بغض گلشیفته فراهانی رو آسمان ایران ترکید!

گلشیفته فراهانی همیشه اعلام کرده که عاشق ایران هست و در هر حالی خودش رو یک ایرانی می دونه. چندی پیش استوری منتشر کرد که در پرواز و درحال عبور از آسمان ایران بود. خانوم بازیگر در این استوری نوشت: هر بار که از آسمان ایران گذر می کنم وجودم تبدیل به بغض می شود.

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

گلشیفته+فراهانی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها