|

سوپرایز عجیب "عروس فاطمه گودرزی" واسه تولد مامانِ آقاشون؛ تیپ دریایی خانومُ باخ!

fatemeh goodarzi shayanews

عروس فاطمه گودرزی از بازیگران کم کار ولی خیلی محبوب تو فضای مجازیه که اخیرا با استوریاش دوباره چشای دریاییش رو به رخ کشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فاطمه گودرزی یکی از بازیگران خیلی محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که مدتیه آقا پسرش با یه بازیگر به اسم دریا مرادی دشت که خیلی تو اینستا معروف به جذابیته ازدواج کرده. جالبه بدونین رابطه فاطمه گودرزی با عروس جونش خییییلی جورِ جوره و مدام هم به همدیگه دل میدن و قلوه میگیرن. عروس فاطمه گودرزی با چشمای دریاییش تونسته تو فضای مجازی طرفدارای زیادی واسه خودش دست و پا کنه.

دریا خانوم که به تازگی استوری های باحالی از خودش منتشر کرد و گویا در حال طراحی صحنه برای یه فیلم یا سریاله که خودش دوست نداره چندان راجع بهش صحبت کنه، یه تیپ ست رنگ چشاش زده و حسابی خوشگلیاش رو به رخ بقیه میکشونه. خانوم خانوما تو یه قسمتی از استوریش از ایرادایی که خیلی از کاربرا به مدل ابروهاش گرفته بودن صحبت کرد و گفت حالا که کلی خاک روش اومده و نمیدازه چشمام اذیت شه، خوبه؟ خلاصه که تیپ آبی و دریایی خانوم چشم خیلیا رو مات خودش کرد!

عروس فاطمه گودرزی تولد مادر شوهر جانشُ ترکوند!

فاطمه گودرزی که چند روز پیش تولدش بود تو یه جای خیلی شیک و پیک تولدش رو با همسر سابق بهاره رهنما جشن گرفت. ولی اخیرا دریا مرادی یه استوری گذاشت که نشون داده بود فاطمه خانوم قبل از این سوپرایز شده بود، اونم چه سوپرایز خفن و گرونی!

گویا فاطمه گودرزی یه مبلی رو واسه خونش سفارش داده به تازگی که قابلیت پخش موزیک داره و فاطمه خانوم هم بی خبر از همه جا داره توضیحات کارشناس شرکت رو برای طرز کار با سیستمش گوش میده که یهو با روشن شدن سیستم پخش موزیک آهنگ معروف تولد عربی براش پخش میشه و خانوم بازیگر حسابی سوپرایز میشه و تامااااام!

sbfjsh

عروس فاطمه گودرزی با فیگوراش مدلینگا رو گذاشت جیبش!

دریا مرادی به طرز باورنکردنی شیفته رنگ چشماشه و اینقد کاربرای فضای مجازی ازش تعریف میکنن که مدام دوست داره آبیاشو به رخ بقیه بکشه. واسه همین هم گاه وبیگاه عکسای جورواجور از خودش منتشر میکنه و اونم از جلوی جلو که بگه ببینین چه چشام قشنگه!!!

sjefjsg

sgejfsegf

خانوم بازیگر که از زمان ازدواجش اصلا تو فضای سینما دیده نمیشه حالا زده تو کار طراحی صحنه و این حرفا و کلا تو خیابون و این ور و اون ور در حال گردشه. واسه همین هم خیلی از طرفداراش براشون سواله که تو چرا هیچ وقت خونه نیستی و مدام تو کوچه خیابونی. ولی گویا عروس خانوم این طور زندگی رو بیشتر میپسنده و کسب و کارش هم از همین راهه!

kdhgtdrg

تغییراتی که عروس فاطمه گودرزی رو زیر و رو کرد!

اما عروس خانوم به تازگی یه استوری از چهره خیییلی محبوبش منتشر کرد و با چتریایی که یه سر و شکل تازه به صورت خانوم داده، از دل به دریا زدن بعضیا صحبت کرده. عروس فاطمه گودرزی که یه مدتی تو اینستا کم پیدا بود با انتشار این عکس نشون داد که حسابی داشته به خودش میرسیده و تا تونسته با ظاهر دست نخوردش ور رفته.

خانوم خانوما با این موهای چتری و البته بالیاژ کردش باز طبق معمول جایی بهتر از ماشین رو واسه استوری گذاشتن پیدا نکرد و جذابیت های تازش رو اینطوری به رخ بقیه کشید و البته یه فیلتر اینستا هم زد تنگش و شبیه عروسکای خارجکی شد که همین ادا اطواراش باااابِ جمع کردن طرفدارای بیشتر تو اینستا و شهرت بیشتره که دریا خانوم عاشقشه!

mfbgmfg

gdefjseg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من اگه همون چشمارو نداشت اصلأ خوشگل،نبود،والانم آنقدرها هم زیبانیست 😑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی