|

تغییر چهره پری سیمای ستایش با اَطوارای اینستایی؛ فِیسش تو جمع یجور رنگ پس داد عجیییب!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای با سابقه کشوره که البته تو چند سال اخیر خیلی سفت و سخت تر از پیش داره میره جلو و حسابی سرش شلوغ شده تو این کار!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری از هنرمندان به نام و جذاب تلویزونه که البته جدیدا راهیه سینما هم شده و در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده است. فریبا نادری رو اما این شبها از سریال جذاب ستایش می بینیم که نقشی متفاوت رو ایفا کرده بود. ستایش همچون سریال مختارنامه یه پونصد باری از شبکه آی فیلم نشون داده شده اما از اونجایی که بازیگرانی همچون فریبا نادری بسیار عالی ایفای نقش کردند و فیلمنامه ای باب میل مخاطب داشت، هنوز هم بیننده و طرفدارای خاص خودش رو داره. فریبا نادری بر خلاف بقیه نقش هاش در این کار زنی رو به تصویر کشید که فحش خورش بیست بود!!

فریبا نادری اما همانند بسیاری از همکاران خود بعد از بازی در تلویزیون در نهایت وارد سینما شد و خب میدونید که بازیگری که دست به سینما پیدا میکنه دیگه کلاهشم تو تلویزیون بیوفته نمیاد برداره! فریبا خانوم نادری نیز بسیار اکتیو شده اند و سر شلوغ! چرا که جدیدا در سریال شبکه خانگی "پدر گواردیولا" نیز حضور داشته اند و تصاویری هم با عوامل منتشر کردند که خب نزدیکی خانوم بازیگر با آقای کارگردان جالب بود!!  در ادامه تصاویر را مشاهده می کنید! ناگفته نمونه از نظر برخی از کاربران انگاری فریبا نادری علاقمند بوده تا با آقایان عوامل عکس های زیادی بگیره!!

fariba

faribaaa

خربزه ای که فریب نادری خورد و پای لرزش عصبانی شد!

فربیا نادری اون زمونا با ستایش حسابی تازوند و بالا  رفت. حتی خانوم بازیگر در فصل دوم اندامی بسیار لاغر تر داشت و خب یواش یواش داتش صابر فردوس رو گول میزد اما در فصل سوم که دیگه کار از کار گذشته بود اندامی بسیار چاق داشت که دقیقا با نقشش مطابقت داشت! چرا که فریبا نادی اون موقع تازه دو ماه بود که دخترش یارا رو به دنیا آورده بود و خب از اونجایی که هنوز چاق بود و نقش هم نقش زنی نامرد و ناجور بود دقیقا با هم چفت شدن و در نهایت پری سیمای جذاب ساخته شد!

اما خب انگاری باید گفت هر کی خربزه میخوره باید پای لنگش هم وایسته! چرا که فریبا نادری در زمان پخش این سریال از مردم و مخاطبین خیلی زیاد فحش خورد. اما چرا؟ از خود خانوم بازیگر بشنویم چراشو بهتره....

فریبا نادری از فحش دادنِ مردم بهش خوشحال میشه؟!

فریبا نادری در این ویدیو در توضیحاتش میگه یکسری اومدن و گفتن فریبا نادری گفته من از فحش خوردن از مردم خوشحال میشم! اما این حرفا نیست و منظور من این بود که من نتونستن نقش منفور پری سیما رو در ستایش اونقدر خوب بازی کنم که روی مخاطب در این حد تاثیر بزاره و من از این بابت خوشحالم که کارم رو به درستی انجام دادم!!

فریبا نادری بیل زد و انقدر پولدار شد؟!

در ویدیوی بالایی پوست برنز شده خانوم بازیگر رو مشاهده کردید؟ ماشین شاخ و خفنشون رو دیدین؟ فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و هر دو بار هم با چهره هایی درست حسابی رفته زیر یک سقف.

خانوم بازیگر ابتدا در 19 سالگی عاشق شد. وی عاشق کارگردانی معروف به نام مسعود رسام شد و با وجود فاصله سنی زیاد و مخالفت های پدر فریبا اما ازدواج کردند که خب عمر آقای کارگردان به این دنیا نبود بر اثر سرطان درگذشت.

اما چند سال بعد فریبا نادری با شخصی به نام مهرداد طباطبایی آشنا میشه و بعد از مدتی ارتباط از همسرش میخواد که بیاد خواستگاریش و در نهایت این زوج میرن سر زندگیشون و حالا هم دختر کوچولویی ناز و دلبر به نام یارا دارند.

Untitled (1)

faribanaderi

تغییر چهره فریبا نادری با اطوارهای مجازی! اعتماد به نفسی که به خاطره ها پیوست....

فریبا نادری از دسته خانومایی هستش که خیلی خیلی علاقمند به اینستا بازیه و یه جورایی معتادش شده. البته که این روزا خیلیامون حال و هوای فریبا نادری رو داریم و چنین هستیم اما برخی همچون خانوم بازیگر هستند که انگاری فیلتر های اینستایی شده جزوی از وجودشون و در هر حالت خالشون راحته که میتونن از این فیلترا استفاده کند و عکسی چیزی بذارن! اما واقعا قبل از این فیلترا چجوری خانوما زندگی می کردند که حالا انقدر اعتماد به نفسشون اومده پایین؟!!

در ادامه تصویری از بازیگر محبوبمون مشاهده می کنید که چنین است اما خب از خوبیای فریبا ناری بین بازیگرا اینه که حداقل کیلو کیلو میکاپ نمکینه! حالا شاید بگین چه لوس! اما این موضوعیه که خیلی زیاد بین خانوم ها دیده میشه و بازیگران هم که دیگه نگیم بهتره....

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فریبا.خانم دوست داشتنی😙

  • انسیه ارسالی در

    امان ...کل اخبار شدن این سلبریدی ها..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها