|

سِت ته دیگی و چند ده میلیونی "الناز شاکردوست" با هیکلیشون؛ عشوه خرکی خانوم با هوتی!

elnaz shakerdoost shayanews

نگاه‌ عاشقانه و شیطنت‌آمیز الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در اکران تی تی حسابی تو فضای مجازی بازتاب داشت و خیلی ها از ازدواج این دو نفر گفتند

لینک کوتاه کپی شد

الناز شاکردوست به حق جزو 5 بازیگر برتر این روزهای سینما است. او که تا همین چند سال پیش متهم بود که فقط به خاطر زیبا بودن بهش کار پیشنهاد میشه و فیلم هایی هم که بازی می کرد به اصطلاح شانه تخم مرغی و سوپرمارکتی بودند اما در این چند ساله الناز خانوم با انتخاب های درست و به جا و ایفای نقش های متفاوت توانست به قله بازیگری در سینما ایران برسد و حتی سیمرغ هم ببرد.

به گزارش «شایانیوز» الناز که این روزها تی تی را روی پرده دارد در این فیلم هم بازی درخشان و تاثیرگذاری داشت. الناز شاکردوست با حضور درخشانش در تی تی همه آن‌هایی که شبی که ماه کامل شد و خفه‌گی را اتفاقی در کارنامه‌اش می‌دانستند به سکوت دعوت می‌کند.

elnazshakerdoost_293150108_727863615105798_1622182480356486012_n

الناز شاکردوست در نمایی از تی تی

سلفی جذاب الناز شاکردوست با گریم تی تی

گفتیم که الناز شاکردوست اخیر در فیلم هایش سعی کرده که از لحاظ زیبایی خیلی جذاب نباشد و بیشتر مخاطبان شیفته بازی او شوند تا قشنگی ظاهری اش. اما به هر روی الناز خانوم جذابه و حالا انگار تلاش داره که این جذابیت رو تو فضای مجازی و اینستاگرامش به مخاطبان و دوستدارانش که البته کم هم نیستند عرضه کنه. در همین راستا الناز یک سلفی جذاب در پشت صحنه تی تی منتشر کرد که حسابی لایک و کامنت گرفت و فالوورهای خانوم حسابی ذوقیدند!

195725071657865772

البته الناز خانوم انگار کلاً دوست داره که متفاوت باشه و با بقیه فرق کنه خانوم تو مراسم اکران خصوصی تی تی هم یه کار متفاوت کرد و همراه برادر و خواهر کوچکترش به این مراسم اومد و چشم همه به جمالشون گل گلی شد.

12

البته الناز آبی کوچیکه رو چند باری با خودش همراه کرده بود و تقریبآ اهالی رسانه و اینستا بازا الیکا خانوم شاکردوست رو دورادور می شناختند اما علی خان شاکردوست برادر خوش هیکل الناز رو کمتر کسی دیده بود و می شناخت که به لطف تی تی چشم اهالی سینما به جمال ایشون هم روشن شد.

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا چه چشم و ابرویی میان واسه هم!

الناز شاکردوست که هر چی زمان داره میگذره انگاری خوشگل تر از قبلش میشه، این بار با یه استایل جذاب همراه یه میکاپ برنزی که حسابی از این رو به اون روش کرد، واسه اکران مردمی فیلم "تی تی" همراه رفیق جانش هوتن شکیبا سوژه عکاسان شد و البته نگاه های شیطنت آمیز الناز شاکردوست به هوتن شکیبا ذهنیت مخاطبان را به وجود رابطه عاشقانه میان این دو بازیگر پرطرفدار سوق می داد. 

در حال حاضر هر دو بازیگر مجرد هستند و تاکنون ازدواج نکرده اند اما حضور این دو بازیگر و نگاه های عاشقانه آنها به هم گمانه های وجود رابطه عاشقانه فعلی یا ازدواج در آینده نزدیک را جدی تر کرد.

تفریحات رویایی الناز شاکردوست تو اون ور آب!

حالا از این ها که بگذریم الناز خانوم جزو بازیگران خیلی پولدار هستن و البته از قبل از اینکه به جرگه بازیگران هم بپیوندند هم پول و پَله خوبی داشتند. خانوم ازیگر به شدت اهل خوشگذرونی و گشت و گذار هستند و داخل کشور که تقریباً همهههه جا رو رفتن خانوم مدتی پیش مکزیک بودند و در حال خوگذرانی! وی عکس و فیلم هایی از خود منتشر کرد اما در باحال ترین پستی که منتشر کرد ویدیویی خاص و جالب بود. البته خانم خانما خیلی خیلی پولدار هستند بنابراین این گشت و گذارهای لاکچری همچین بعید هم نیست!

در این ویدیو الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

elnazshakerdoost

وقتی لاکچری بازی های الناز شاکردوست حرص یسری ها رو درآورد!

تصویری هم از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیف هرمس با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

مدتی پیش هم الناز شاکردوست ساعت لاکچری و کارتیر را در دست دارد که قیمت آن به حدود 2 میلیارد می رسد. این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را خریداری می کند.

288070131640404988

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و عنوان می کنند  الناز شاکردوست  مالیات نمی دهد، در فیلم سفارشی بازی می کند، و ساعت «ریچارد میل» و «کارتیه» به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کنند. گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه کرده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

212440951643214907

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها