|

عشق "تتلو و سحر" واسه بار شونصدم فوَران کرد بدجووور؛ خانومو برده قصر سیندرلا!

امیر تتلو با انتشار متنی که در اینستاگرام بازنشر شده نسبت به احتمال جدایی از سحر قریشی واکنش نشان داد و کلی خبرساز شد

لینک کوتاه کپی شد
14

امیر تتلو همچنان پرحاشیه است و هر روز هم یک داستان تازه دارد. او به تازگی دوباره با دوستان قدیمی و خوانندگان رپ یک بند راه انداخته و گویا قرار است کلی کار جدید بدن بیرون. این همکاری تازه به قدری جدی شده که تتلو بی خیال کنسرت شهریور شده و گفته که وقت برای تمرین کردن نداره.

به گزارش «شایانیوز» تتلو علاوه بر کار حرفه ای و موسیقیایی اش که انگار وارد فاز جدیدی شده در راوابطش با اطرافیانش هم انگار دچار مشکل شده و خیلی دیگه به اون ها اعتماد نداره و بعضی از مشکلاتی که اخیراً براش ایجاد شده رو گردن اون ها انداخته.

f480

امیر تتلو و سحر قریشی از هم جدا شدند؟

از آخرین عکس دو نفریه که سحر قریشی و امیر تتلو در کنار هم انداختند حدود چند ماهی می گذرد و البته آخرین بار که تتلو و سحر حرفشون شد امیر تتلو اعلام کرد که دیگه نمی تونه سحر رو تحمل کنه و اگه اون نره خودش میزاره و میره! البته گویا این صحبت های تتلو خیلی جدی نبود و نه سحر خنوم جایی رفت و نه تتلو. اما به هر حال در یک هفته اخیر دوباره این شایعه تو فضای مجازی منتشر شده که امیر تتلو سحر از هم جدا شدند و سحر بلاتکلیف تو استانبول مونده تا مقدمات برگشتنش به ایران فراهم بشه.

اما روز گذشته امیر تتلو با انتشار پستی تو صفحه شخصی به این شایعات پایان داد و نوشت: من و حاج خانوم از هم جدا نشدیم و نمیشیم. اگر قرار بود جدا شیم سر اون همه حرف و رفتارهای زشت من و پست و استوری که گذاشتم از هم جدا میشدیم. جنگ اول به از صلح آخر. نخیر همچین چیزی نیست. ایشون گنگش بالاس و صبرشون هم عالیه و فکر میکنم حالا حالا کنار هم باشیم و به کمک هم آدمای دورمون رو بشناسیم.

tttll1

علاقه سحر قریشی به تتلو دوباره گل کرد!

این پست امیر تتلو با واکنش سریع سحر قریشی مواجه شد و خانوم بازیگر در جدیدترین پست اینستاگرامی اسکرین شاتی از صفحه گوشی موبایلش منتشر کرد که عکس جدید امیرتتلو را برای ابراز علاقه به او به عنوان بک گراند گوشی اش انتخاب کرده است.

77881854

 

وقتی امیر تتلو می خواد از آب گل آلود ماهی بگیره!

امیر تتلو که خرداد ماه از سوی دادسرای تهران احضار شده بود فرصت را غنیمت دانست و از آب گل‌آلود ماهی گرفت، به کنسولگری رفت و ادعا کرد که قصد دارد به ایران بازگردد. این خبر را روابط عمومی سرکنسولگری ایران در استانبول در صفحه توییترش منتشر کرد. دوشنبه ۲۰ تیر خبر رسید که امیر تتلو اجازه بازگشت به ایران را ندارد و پاسپورت او تمدید نخواهد شد. اما اینکه چا تتلو ریجکت شده است خیلی واضح نبود و سفارت هم درباره این موضوع توضیحی نداد و فقط اعلام کرد اگر می‌خواهیم پیگیر اخباری باشیم و صحت آن را بسنجیم، می‌توانیم به سایت سفارت مراجعه کنیم.
 

ویدیو حضور امیر تتلو در کنسولگری و سفارت ایران 

نگاهی به سایت سفارت انداختیم و هیچ خبری از ریجکت شدن تتلو نبود پس همین موضوع نشان می‌دهد که این ماجرا صحت نداشته یا اگر هم تتلو ریجکت شده به دلیل ناقص بودن مدارکش بوده است زیرا به هیچ وجه منطقی نیست وقتی خود ایران خواستار بازگشت این فرد به کشور شده خودش هم مجوز ورودش را صادر نکند.

و در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که هدف تتلو همچنان مطرح شدن است و دوست دارد نامش دائما سر زبان‌ها باشد.

امیر تتلو خونه میلیاردی و لاکچری ش رو به همه نشون داد!

امیر تتلو یه ویلا خفن و لاکچری تو استانبول اجاره کرده و ماهی حدود 30 هزر دلار (900 میلیون) اجاره ش رو میده. مقصودلو به تازگی عکسی از این وبلا و ویو بی نظیرش منتشر کرد.

unnamed

از اینها که بگذریم سحر قریشی تو ایران حداقل بازی میکرد و حالا با پارتی بازی و روابط و هرچی که هست حداقللل فعالیتی داشت اما تو خونه تتلو تنها کاری که میکنه اینه که گاهی اوقات ویدیویی از زمین و آسمون و آتیش بگیره. اینم شد زندگی؟!

در واقع اون طور که به نظر می رسه سحر خانوم تو ترکیه هیچ کار خاصی نداره و صبح ها مشغول تتلو زدن است و بعد از ظهر و شب میشینه پای آتیش و منتقل و هی راه به راه از آتیش استوری می گیره!

تتلو و سحر خانوم انگار تو خونه لوکس شون تو ترکیه یه اتاق خصوصی دارن که برای تتو زدن هستش و هیچ کدوم از اعضای تیم چه دختر و چه پسر حق ندارند اونجا برن. اما چندی پیش سحر خانوم از این بخش خصوصی واسه فالووراش فیلم گذاشت و نشون شون داد!

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ... ارسالی در

    سحرجون هرجا هستی بهت خوش بگذره

  • کص ننه شایا نیوز ارسالی در

    بهترین شبکه خبر رسانی =شایا نیوز

  • ز ارسالی در

    واقعا خاک توسرت سحر خودتو بدبخت کردی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها