|

گود استارت لاکچری و عجیب دنیز دختر اول علی دایی؛ چه رنگ و لعابی داره هم غذاش هم ریختش!

deniz daei shayanews

دنیز دختر علی دایی می باشد که به یک بلاگر تمام عیار تبدیل شده به همین جهت از وعده غذایی لاکچریش استوری گذاشت که با توجه کاربران همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- علی دایی بی شک از شخصیتای جذاب و بسیار دوست داشتنی ایران میباشد که آبی و قرمز و سلبریتی و آدم معمولی نداره، بلکه همه عاشقانه دوستش دارند مگه اینکه یک در میلیون پیدا شه و از وی بد بگه! علی دایی اما تو زندگی شخصیش اگه بریم و کمی تا قسمتی کنجکاوی کنیم میرسیم به دو دخترش که یکیشون اون سر دنیا زندگی می کنه و دیگری در آغوش پدر! دنیز دختر اول علی دایی می باشد که دیگه داره 18 ساله میشه و رنگ و بوی خاصی از پدر براش وجود نداشته! اما دنیز دایی یه یکسالی میشه که مشهور شده و حالا خیلی هاااا او را می شناسند.

دنیز خانوم دایی همراه با مادرش مهسا در لندن زندگی می کنند اما اینطور که از صحبت های علی دایی مشخصه و کاربران نظر دادند انگاری همسر اول وی صیغه بوده و علی دایی تنها یک باز ازدواج کرده است. اما دنیز دایی دقیقا یکسال پیش پیجی با 5 هزار فالوور داشت تا اینکه یواش یواش شناخته شد اما بعد از اینکه چند ماه پیش به ایران اومد و با پدرش عکس هایی در  سالن بیلیارد منتشر کرد، پیج خانوم خانوما یهو مثل بنز کشیده شد بالا و حالا وی بیش از 230 هزار فالوور دارد که روز به روز هم بیشتر می شوند.

دنیز دایی لایف استایل بسیار مرفه و لوکسی دارد و تصاویر زیادی هم از خود منتشر می کند اما به تازگی یه استوری از ابتدای روزش گذاشت که صدای کاربران رو با خورد و خوراک لاکچریش درآورد!

deniz

جریان علی دایی و شاخ درآوردن دنیز چی بود؟!

اما مدتی پیش هم علی دایی مصاحبه ای جنجالی داشت و درباره دخترانش دنیز و نورا و همچنین ازدواجش صحبت هایی کرد. این گفتگو خیلی زیاد سر و صدا داشت چرا که آقای دایی کلا مادر دنیز رو ندید گرفته بود و حتی سن و سال دخترش دنیز رو هم اشتباه گفت که خب با واکنش دنیز خانوم همراه بود.

sff

علی دایی که برای اولین بار وارد حواشی خاص و شخصی ای شده بود در رابطه با ازدواج و دخترانش گفت: 

همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است. من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

و اما حرکت جنجالی دنیز خانوم برای پدر

اما درست بعد از این اتفاقات و این گفته ها دنیز دایی اومد و تو پیجش از مادرش نوشت و تصاویری از او نیز منتشر کرد که خیلی از کاربران گفتن این پست و استوری ها پاسخی غیر مستقیم به پدرش بوده!

Untitled (2)

و کامنت مادر دنیز برا این پست!

Untitled (3)

دنیز با اینهمه رفاه و پول چجور دختریه؟!

دنیز دایی از بچگی فرسنگ ها از ایران و فرهنگش دور بوده و خب اروپایی طور هم زندگی یمکنه. وی حتی به راحتی نمیتونه فارسی بنویسه و بیشتر مواقع در کپشن پستاش به انگلیسی با فالوورا صحبت میکنه. دنیز دایی پوششی به دور از عرف ایران دارد و گهگاهی به همین دلیل مورد هجوم نظرات منفی کاربران قرار میگیره.

دنیز دایی در ورزش و دنس هم حرفه ای کار میکند و همانند پدرش دوست داشتنی است. خانوم خانوما علاوه بر این هوش بسیار بالایی هم داره و در درس و تحصیل دختری تلاشگر و موفقه. حالا چرا؟ چون دنیز دایی به تازگی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شده است.

h

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها