|

"نهال دشتی" زن لوووس شاه تو جیران با فازی یونیک تو عصر حاضر؛ ژَذاب شمایی بقیه اَدان!

nahal dashti shayanews

نهال دشتی بازیگر جذاب سریال جیران می باشد که از فعالین اینستاگرام است و اینار نیز با انتشار تصویری زیبا صفحه خود را به روزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نهال دشتی از بازیگرای نوپا و خوش چهره ای می باشد که البته با سریال جذاب "جیران" داره حسابی دیده میشه. در جیران بازیگران درجه یک و نوپای بسیاری وجود داره که خب به دلیل جذابیت خود کار و وجود این هنرمندان بیننده زیادی رو جلب خودش کرده. نهال دشتی در جیران از زنان عقدی ناصرالدین شاه محسوب میشه که ستاره نام داره! ستاره خانوم آخرین زن عقدی شاهه که خیلی هم لوس و پر از اطواره، با اون خواجه پر افاده تر از خودش! 

نهال دشتی البته که در سریالی دیگر هم حضور داشته که اونهم از پر بیننده ترین کارهای شبکه خانگی بود. "شهرزاد" رو به یاد دارید؟ نهال دشتی نقش میترا دختری بسیار جوان رو ایفا کرد اما چندان پررنگ مثل جیران نبود. اما این بازیگر دهه هفتادی قطعا در اینستاگرام فعالیت دارد و با جیران هم اکتیو تر شد. او حالا بیش از 83 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند. نهال دشتی از هنرمندان آروم و بی حاشیه ای می باشد که افاده های بیش از حدش تو سریال باعث شد تا مخاطب کنجکاو بشه و بیشتر بخواد باهاش آشنا شه، اما نهال خانوم در واقعیت چندان لوس نیست!

در ادامه تصاویری جدید نهال دشتی همسر حرص دربیاره ناصر خان رو مشاهده می کنید.

ihyi

rt

حال اصلا داستان سریال جیران چیه که انقدر شیفته پیدا کرده!

در بین شاهان ایرانش ناصرالدین شاه بیشترین زنان رو در حرمسرای خود به طور صیغه ای و عقدی داشته. به همین جهت حسن فتحی کارگردان زبل این سریال به سراغ تاریخ ناصر رفت و با توجه به اینکه تخیل نویسنده که شدیدا تو کار دخیله، در نهایت جیران رو جذاب از آب درآورد.

اما مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه (بهرام رادان) چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌ خانم تجریشی (پریناز ایزدیار) که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

_p[

حضور نهال دشتی در اکران با استایلی که مورد توجه قرار گرفت...

اما اگه بخوایم برگردیم سراغ نهال خانوم دشتی باید بگیم که ایشون ه گفته برخی از کاربران در نقش ستاره زیبایی بیشتری به نسبت ظاهر واقعی خود دارند. نهال دشتی مدتی پیش برای اکران سریال جیران حضور پیدا کرده بود که استایل خانوم بازیگر مورد توجه همه قرار گرفت.

ظاهر و اوت فیت نهال دشتی کاملا پوشیده و به دور از موارد نامتعارف و منشوری بود اما خب خیلی ها بر این عقیده بودند خاص بودن لباسش مناسب این مراسم نبود!

pkp
upo

جزییات استایل نهال خانوم دشتی

نهال دشتی در این مراسم در سِت طوسی رنگی ظاهر شد که موجی از انتقادها رو به همراه داشت.

این اوت‌ فیت، فرمال (رسمی) نبود و برای دورهمی‌های خیلی صمیمی می‌تونست بهتر باشه.

مدل لباس جذاب بود

اگر با یک پارچه رسمی مثل کرپ اجرا میشد و کمی برش‌ها فرمال‌تر بود و لباس کمی فیت میشد برای اکران هم میتونست خوب باشه. فارغ از نامناسب بودن لباس برای این موقعیت، پالت رنگی کل استایل خنثی بود و انتخاب شال سرخابی جلوه زیادی به این پوشش داد.

قد شلوار اگر روی کفش رو بپوشونه خصوصا شلوار واید یا بگی، سبب کشیده‌تر نشون دادن اندام میشه اما بلند بودن بیش از حد شلوار هم شلختگی ایجاد میکنه! به طور کل این پوشش به جهت پالت رنگی زیبا بود اما در تناسب با موقعیت انتخاب نشده بود.

نهال دشتی با مامانی که آبجیشه!

نهال دشتی این دختر دهه هفتادی مادری هنرمند نیز دارد که البته زشته بگیم مادرشونن چون چهره جوان و جذاب مامان خانوم بیشتر میخوره خواهر نهال خانوم باشن! مدتها پیش نهال دشتی به مناسبت تولد مادرش تصویری را منتشر کرد که با کامنت های مختلف کاربران همراه بود. در ادامه نمونه هایی از نظر کاربران رو مشاهده می کنید.

-ماشالله بهشون میاد خواهر تون باشه نه مادر

-ایشون مادر شما هستند؟!!!!! اصلا بهشون میاد چون شما دو تا مثل خواهر بزرگتر و کوچکتر می مانید

-ای جانم.هزار ماشالله مادر و دختر.مبارکککککک

- کدوم مامانه؟

البته شهنوش خانم شهباززاده مادر خوشگل و جوان نهال خانوم خودش هم بازیگر است اما خیلی بازیگر پرکاری نیست و شاید معروف ترین و جدیدترین حضور ایشان در قاب تصویر حضور در سریال وضعیت سفید باشد. شهنوش در این سریال نقش همدم را بازی می کرد. ایشان در سریال تلویزیونی «نردبام آسمان» و سریال تلویزیونی «راه شب» و «یوسف پیامبر» نیز فعالیت داشته است.

جدا از اینها ظاهرا مادر جان هم در سرایل جیران حضوری کمرنگ دارند و همسر آقاخان نوری هستند.

ojuo
نهال دشتی سگی کوچولو و بانمک هم دارد که البته دیگه جای تعجب نیست چرا که انگاری بین خانومای بازیگر اگه سگ یا گربه نداشته باشی بی کلاسیه و همه یکی یدونه یا چند تا دارن!!
eswtrws

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تو سریال خیلی قشنگ تر و جذابتره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها