|

عکس تند و تیز "المیرا دهقانی" با یه قرمزِ جیغ؛ خانوم خانوما یهو پرید نوک قله!

المیرا دهقانی ستاره تازه سینما و تلویزیونه که بعد فیلم لحظه گرگ و میش به شهرت رسید. او به تازگی یه عکس عجیب و ترسناک منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- المیرا دهقانی از بازیگرای تقریبا نوپای سینماست که بعد از سریال "لحظه گرگ و میش" به محبوبیت بسیاری رسید. المیرا دهقانی آخرین بار تو سریال نمایش خانگی "حرفه ای" موفق شد دوباره اسم خودش رو سر زبونا بندازه. المیرا دهقانی که تو پیجش کلی عکس راه و بیراه از خودش گذاشته که نشون میده خانوم خانوما چقد خوشش میاد از خودش با استایلای جورواجور که از همون اول از دید خیلی از کاربرا مشخص بود که خیلی ریلکسه تو تیپ زدن حسابی خودنمایی میکنه.

المیرا خانوم به تازگی یه عکس عجیب غریب منتشر کرد که البته جدیدا افتاده تو فاز این مدل دیده شدن و مدام با سلفیاش صورتشو میکوبه تو چش بقیه! خانوم دهقانی حالا درسته یه بازیگر جدید و جینگول هستی، ولی چرا دیگه یهو از اونور بوم داری میفتی.

المیرا خانوم این بار با یه سلفی جدید دوباره به میادین فضای مجازی پا گذاشت و یه جوری فیسشو قرمز هات کرده که انگاری چه خبره! البته این مدل خودنمایی ها این روزا تو اینستا فت و فراوون ریخته و سردمدارشون هم بازیگرای جدید سینما و تلویزیون هستن که با یه فیلم یا سریال یه شبه ره صد ساله رو طی کردن!

sedfsf

وقتی المیرا دهقانی لاکچریاشو به رخ میکشه!

المیرا دهقانی با انتشار عکسای جینگولش نشون میده که حسابی سرخوشه و از همون اول هم خیلیا میگفتن که خانوم حسابی مایه تیله داره و گنجینه اش تموم نشدنیه ولی بیشتر فک میکردیم که این فقط تو چهره خانوم پیداست و واقعیت نداره.

خدایی اغلب بازیگرا همه جور خودنمایی کردن اما اینهمه استایلای هالیوودی و پیرسینگ خفن رو رسما تو چش کاربرا فرو کردن رو تا حالا ندیده بودیم.

kehsfjhf

sfs

sfisf

ویژگی بامزه المیرا دهقانی که دل طرفداراشو میبره!

المیرا دهقانی نمونه یه دهه هفتادی موفقه و از اونجایی که خیلی هم بیبی فیسه تونسته از همون اولین بار حضور حرفه ایش در تلویزیون دل خیلی از مردم و البته اهالی سینما رو ببره. خانوم خیلی اهل رفیق بازی یا اینکه بخواد مدام با سلبریتیا عکس بندازه نیست ولی یه ویژگی داره که حسابی اونو محبوب دل ها کرده. خانوم خانوما یه موهای فرفری خییییلی بامزه ای داره که وقتی سلفی میگیره یا سوژه عکاسا میشه همیشه به چشم میاد و بامزگی چهرش رو بیشتر از قبل میکنه!

خانوم با سیروان خسروی هم که تو فیلم حرفه ای بازی کرده بود خیلیا ازش خوششون اومده بود به خاطر اینکه فرم خاص و جوون پسندی از بازیگری رو به عنوان پارتنر سیروان خان ارائه داده بود و باعث شد بیشتر مخاطبانش او رو زوج هنری سیروان بنامند!

skhfksjf

shfjsej

sfkhsf

المیرا دهقانی بازیگری که یهو پرید نوک قله!

المیرا دهقانی متولد 5 شهریور 1370 در شیراز ، بازیگر تئاتر و تلویزیونه و تو دانشگاه تهران رشته صنایع غذایی خونده. المیرا خانوم از اون دسته بازیگراییه که بدون اینکه در زمینه بازیگری تحصیلاتی داشته باشه ولی وارد تئاتر شد. خانوم بازیگر درواقع از همون بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشته و فقط رفت تو رشته مهندسی که بتونه یه مدرک خاصی هم داشته باشه.

واسه عشق زیادش به بازیگری حاضر شد همه چی رو تو شیراز ول کنه و با اومدنش به تهران راه رو واسه آینده خودش باز کرد. و بعد از اینکه تونست به توانایی های درونیش برسه یهو وارد سریال "همه چیز آنجاست" شد که چندان به چشم نیومد. ولی بعد از اون تو سریال "لحظه گرگ و میش" نقش اول رو یه طوری به دست گرفت که همه تو کفش موندن!

skfsjdf

hsf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوشگل خانم ما خیلی دوستون دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها